Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo , youtube/photobucket zijn a/h uploaden :-D

ik ben idd ook gaar gevlogen ,en het ergste is dat ik vanavond weer mag :eek:;)
of ik ga is nog de vraag ,er liggen 2 vliegers in de ziekenboeg , en ik durf niet het vrouwtje te vertellen dat ik weer mag vliegen :x-mas:

maar heerlijk geknald gisteren ,vooral de su blijft toch een leuke straaljager :cool:
Er is zoveel mee gevlogen door ragger en ik ,dat de motor er gewoon is afgesmolten :eek::mrgreen:
De su modificatie werd trouwens goed gekeurd door ragger ,hij is er beter door gaan vliegen ;)

de mite heeft een defecte servo ,dus straks ff nakijken .

de cessna en de yak zijn heel gebleven

straks de 1ste filmpjes

vntm

de eerste ;)

It's SU TIME !!

wel belabberde kwaliteit :mad:

[URL="
- indoor walvis[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
en nog een LOL filmpie

jasper ; jouw filmpie staat in de upload ;)

Hey ,burp met een su27 op zijn hoofd :-)

IMG_0294-1.jpg

Laatst bewerkt:
Even andere (winter) bandjes onder de auto gezet, boodschappen gedaan dus ja, lekker rustig hier.

Straks de nexus maar weer even maken en een begin met de spitje maken met de vleugels.

Zo nieuw vliegwiel op de Bajaarde en een nagenoeg nieuwe trekstarter + een vers ontstekingsdingmechanisme,beetje bijgesteld en het wonder is geschied.De Bajaarde start en loopt weer als van ouds.Dus gaat morgen eens even ervaren hoe je met zulk geweld omgaat op HT.Dus heren u zijt gewaarschuwd als u gaat landen met u airplane,heb dat geweld nog niet geheel onder controle :cool:.Siggy onwijs bedankt voor de hulp en moeite die je erin gestoken hebt vandaag :yes: :worship: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:.Sorry voor de suis oren die je er waarschijnlijk aan overgehouden hebt.Volgende keer gewoon even lekker afpilsen,niet zo gehaasd.;)

Zo nieuw vliegwiel op de Bajaarde en een nagenoeg nieuwe trekstarter + een vers ontstekingsdingmechanisme,beetje bijgesteld en het wonder is geschied.De Bajaarde start en loopt weer als van ouds.Dus gaat morgen eens even ervaren hoe je met zulk geweld omgaat op HT.Dus heren u zijt gewaarschuwd als u gaat landen met u airplane,heb dat geweld nog niet geheel onder controle :cool:.Siggy onwijs bedankt voor de hulp en moeite die je erin gestoken hebt vandaag :yes: :worship: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:.Sorry voor de suis oren die je er waarschijnlijk aan overgehouden hebt.Volgende keer gewoon even lekker afpilsen,niet zo gehaasd.;)

Geeft niet, ik heb mijn 1:1 auto ook niet altijd onder controle als jij daar rijdt, dus sorry als je daar rijdt en ik aan kom rijden :mrgreen:

tja ,door dat vliegen zou je bijna vergeten dat er ook nog rijders zijn ;)

hier nog een klein heli filmpje .

is begonnen met het laden voor vanavond , maar ziet in dat ik niet op tijd de lipo's vol heb :(
dus dat word waarschijnlijk niet naar wormer , ben ook wel ff vlieg(klaar)gaar ;)

tja ,door dat vliegen zou je bijna vergeten dat er ook nog rijders zijn ;)

hier nog een klein heli filmpje .

is begonnen met het laden voor vanavond , maar ziet in dat ik niet op tijd de lipo's vol heb :(
dus dat word waarschijnlijk niet naar wormer , ben ook wel ff vlieg(klaar)gaar ;)

Kan je daar dan zonder afbericht wegblijven ?

zo fms op de comp gezet:D. en via de site van multiplex de easystar erop gezet. werkt allemaal prima met de kabeltjes enzo:cool:.

dus lekker fmsen en als ik de andere sim:mrgreen: binnen heb heerlijk daar mee aan de slag. en pas dan ga ik starten met de easy star bouwen;).

owjah. en mijn zender (auto's) laten knikkeren. dus morgen geen ht voor mij (was vrij)

*vntm*

Laatst bewerkt:
dus lekker fmsen en als ik de andere sim:mrgreen: binnen heb heerlijk daar mee aan de slag. en pas dan ga ik starten met de easy star bouwen;).
Oeps... :oops: Vergeten op te sturen. :( Straks gelijk nog even doen. :D

Net terug van een klusje van 30 minuten dat dus de heel dag in beslag nam. :evil: Eigenlijk is het nog niet klaar maar alles is weer werkbaar dus maandag weer een dag. :p

*gaat zich voorbereiden op een avondje plakken aan de Holiday en FuckJet (2x)*

Oeps... :oops: Vergeten op te sturen. :( Straks gelijk nog even doen. :D

Net terug van een klusje van 30 minuten die dus de heel dag in beslag nam. Eigenlijk is het nog niet klaar maar alles is weer werkbaar dus maandag weer een dag. :p

*gaat zich voorbereiden op een avondje plakken aan de Holiday en FuckJet (2x)*

ik ben al lang blij dat je hem wil opsturen!

en wel foto's maken he vanavond!

en wel foto's maken he vanavond!
Zoals gewoonlijk natuurlijk. :thumbsup: Ik kwam er alleen net achter dat ik dus wel twee tubes POR heb en dus vooruit kan, maar dat mijn Epoxy wel op is. :cry: Ik gebruik weinig Epoxy maar voor de Holiday is dat een must want daarvoor is heel vaag piepschuim gebruikt wat niet reaguurt op POR en wel versmelt met Epoxy. :?

@Burp (en andere geïntresseerden): Wilde je nog een originele Nexus/Elipsia/Gee Bee?

*plakt net de motor in de neus en de neus op de romp van de Holiday*

-edit-
Zo, plakkerdeplak dan maar weer. De hele romp van de Holiday compleet
holiday_build03.jpg

En de montage van de motor. Lekker low-budget met een verfmengstokje. 8O Zonde om €2,50 te investeren in een motorsteuntje. :lol:
holiday_build04.jpg

Setup bestaat uit een 28mm 2200Kv buitenloper (waarschijnlijk dezelfde als Siggy gebruikte, een HiModel 2206/16), 25A HiModel ESC (zelfde als de Turnigy 25A, kan gewoon geprogrammeerd worden met de Turnigy Card), 3S LiPo 1000-1500mAh, 2 HXT500's op de rolroeren en 1 HXT500 op het hoogteroer, geen richtingsroer omdat dit ding achterlijk hard kan vliegen met een 5,25x4,75 propje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back