Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Phil, onze afspraak over 2.20uur blijft staan maatje, no problem![]()
Ik hoop dat je uitkomt met de hoogte, 3048 mtr. is wel een beetje laag :rolling:
Ik ben erg benieuwd![]()
Ik hoop dat je uitkomt met de hoogte, 3048 mtr. is wel een beetje laag :rolling:
Ik ben erg benieuwd![]()
phil ; zou jij jouw kristalletjes willen aanpassen ? ik heb alleen kanaal 77 35.170
dan kunnen we in elkaars tijd vliegen![]()
Helaas maat , ik zit in centrum a-dam , tot 16;00u ,het kan niet altijd feest zijn ;-)
Vanacht amper geslapen ,floor lag de hele nacht te hoesten :-( , dus vanavond flink gaar ,maar ga wel ff fladderen vanavond.
Kom ook ff kijken , mag je even met de cessna vliegen ,ben je ook gelijk een indoor freak
Posted via Mobile Device
Hellaas geen vliegen vanavond voor Ronald, Niels en Erik. :nooo:
(hebben jullie wel veel meer vliegminuten :-D)
Bovengenoemde 3 gaan zich klaarmaken voor de afreis naar de Duitse uitvoering van Walhalla :-D:music: :celebrate:
Tot zondag!
Ronald
*wenst alle bureaucratische medewerkers bij de Douane en pakketdienst iets naars toe* :evil:
*heeft alle accu's geladen*
*plakt nog wat LEDs op zijn Disc* 8)
*neemt ook zijn kleine heli mee*(Kan.61/35.010MHz)
*gaat wat te eten regelen*
Ik weet wel 300% zeker dat de eerstvolgende bestelling ZONDER officiële import gaat. Wat een kl00tviolen bij EMS/TNT en de Douane. Pakketje ligt nu al 3 dagen op Shitvol. :cry: Niet vreemd dat ze vage invoer in de hand werken, da's goedkoper, efficiënter en sneller.![]()
Zou een van de indoorpilots mij alsjeblieft het adres & tijdstip even willen PB'en waar er vanavond wordt gevlogen?
De rest heeft totaal geen oog meer voor Bigscale geloof ik![]()
Hallo, als je weet waar ik daarnet in gereden heb, een verlengde Vivaro met 2,5Ltr turbo diesel, dat mag je echt wel BIGSCALE noemen hoor :rolling:
Is de Walvis op de van Loenenlaan 1?
Hallo, als je weet waar ik daarnet in gereden heb, een verlengde Vivaro met 2,5Ltr turbo diesel, dat mag je echt wel BIGSCALE noemen hoor :rolling:
Is de Walvis op de van Loenenlaan 1?
wat moet jij met zo'n werkbus als kantoorpiemel![]()
En wat moet jij met zo'n dikke Volvo schildertrut![]()
![]()