Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kl0te sleur, goeie leer voor de volgende keer :rolleyes:

Hee burp, gaat lekker zo, nog een paar dagen en dan kom je er wel :rolling:

Phil, onze afspraak over 2.20uur blijft staan maatje, no problem :)

Goede middag allen :D

Vanmiddag de heineken-bier-easy zijn lucht doop gegeven :cool:
In de eerste instantie lag door de montage van de outrunner het zwaartepunt iets te ver naar achteren,even gecompenseerd met twee triple celletjes in de neus.

De power viel mij eerlijk gezegd iets tegen,feitelijk gezien is dit niet zo vreemd natuurlijk want de heineken-bier-easy weegt ongeveer 1000 gram :D

De snelheid was ongeveer 1,5 a 2 keer zo hoog als met een standaard permax 400 motortje dus hij wil wel vooruit :sleepy:

Vanmiddag ook nog even samen met Bart wat soldeerwerk verricht aan zijn easystar,hij gaat ook brushless 2200KV vliegen :)

Ook mijn pakketje even opgehaald bij het postkantoor,17 januari besteld in HK verweg,registered airmail (low cost) laten versturen,en is gistermiddag binnengekomen :D

Leuke gadget om nu eens te kijken hoe hoog we werkelijk vliegen :cool:

alt-micro-v3-pencil.jpg

Altimeter MicrosensorTM V3

• Aproximately 4 foot (1 meter) resolution
  • Reads up to approx 10,000 feet (3048 m)
  • Weight 4 grams (0.15 oz)
  • Precalibrated – no user calibration required
  • Advanced Temperature Compensation
  • Accessible static port
  • Selectable Metric or English units

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat je uitkomt met de hoogte, 3048 mtr. is wel een beetje laag :rolling:
Ik ben erg benieuwd :yes:

Leuke gadget toch Phil,ben toch echt wel benieuwd naar de hoogtes :cool:

Denk dat het op 30,48mtrs wel zo'n beetje ophoudt :D

Alvorens naar de 304,8 mtrs te gaan eerst maar eens even langs de PEARL,want anders voorzie ik toch wel enige problemen :rolling::rolling:

@ EZ* Heinekenbeerflyer:

Bedankt voor het gezellige knutseluurtje vanmiddag! :thumbsup:
Ondanks dat ik door een afspraak wat vroeger moest stoppen dan ik eigenlijk wilde, hebben we toch een boel gedaan. ;)

Zou een van de indoorpilots mij alsjeblieft het adres & tijdstip even willen PB'en waar er vanavond wordt gevlogen?

Helaas maat , ik zit in centrum a-dam , tot 16;00u ,het kan niet altijd feest zijn ;-)

Vanacht amper geslapen ,floor lag de hele nacht te hoesten :-( , dus vanavond flink gaar ,maar ga wel ff fladderen vanavond.

Kom ook ff kijken , mag je even met de cessna vliegen ,ben je ook gelijk een indoor freak :-)

Posted via Mobile Device

Dank je wel voor het aanbod Junkie,maar als onervaren indoorvliegenier doe ik dat liever niet met andermans spulletjes ;)

Hellaas geen vliegen vanavond voor Ronald, Niels en Erik. :nooo:

(hebben jullie wel veel meer vliegminuten :-D)

Bovengenoemde 3 gaan zich klaarmaken voor de afreis naar de Duitse uitvoering van Walhalla :-D :banana: :music: :celebrate:
Tot zondag!

Ronald

Heel veel plezier in Germany mannen,we zien de foto's wel verschijnen op het ACH forum :D ;)

Ik accepteer toch een hele geruststelling :mrgreen:

Vanmiddag nog met de Baja gereden ( kunnen rijden ) Snoeksel :confused:
Mocht je er nou niet uitkomen wil ik je gerust even helpen hoor.
Gimme a Call babe :D
De rest heeft totaal geen oog meer voor Bigscale geloof ik ;)

*wenst alle bureaucratische medewerkers bij de Douane en pakketdienst iets naars toe* :evil:
*heeft alle accu's geladen* :yes:
*plakt nog wat LEDs op zijn Disc* 8)
*neemt ook zijn kleine heli mee* :thumbsup: (Kan.61/35.010MHz)
*gaat wat te eten regelen* :D

Ik weet wel 300% zeker dat de eerstvolgende bestelling ZONDER officiële import gaat. Wat een kl00tviolen bij EMS/TNT en de Douane. Pakketje ligt nu al 3 dagen op Shitvol. :cry: Niet vreemd dat ze vage invoer in de hand werken, da's goedkoper, efficiënter en sneller. :p

Zwarte import rulezzzzz Sleurhutje,zou jij toch moeten weten maat ;)
Ga je nu ineens de moraalridder uit lopen hangen :confused: :rolling::rolling:

Hallo, als je weet waar ik daarnet in gereden heb, een verlengde Vivaro met 2,5Ltr turbo diesel, dat mag je echt wel BIGSCALE noemen hoor :rolling:

Is de Walvis op de van Loenenlaan 1?

Dit is helemaal correct Burp!

BART HIERBOVEN STAAT HET ADRES!

(Ohwnee, was siggery die naar Pearl toemoest :rolling:)

De sporthal is een nogal markant bouwsel, bij de hockeyvelden rechtdoor de oprit op (asfaltweg) en doorrijden tot op het parkeerterrein. ;)

De legalere import heb ik gekozen omdat het veel sneller zou zijn, namelijk 3 à 4 dagen. Maar het is nu crisis, er is minder goederen vervoer dus moet er langzamer gewerkt worden of zo. :? Altijd als er iets is, dan wordt die Douane zo traag als dikke poep. In mijn optiek kunnen ze daar nog enorm bezuinigen door het personeelsbestand minimaal te halveren. Toch diep triest dat als je het netjes wilt doen, je vreselijk ge*aait wordt. Ik denk dat het doosje nu naast die van Snoeksel ligt. :cry:

Nog even de laatste LEDs plakken, dan alles inladen en knallen. :banana:

Posted via Mobile Device

Hallo, als je weet waar ik daarnet in gereden heb, een verlengde Vivaro met 2,5Ltr turbo diesel, dat mag je echt wel BIGSCALE noemen hoor :rolling:

Is hetzelde als mijn

Roest
En
Narigheid
Achtervolgen
U
Lange
Tijd

Alleen bij jou zit er een

Overal
Pech
En
Lopen

embleem op de grille :mrgreen:

En wat moet jij met zo'n dikke Volvo schildertrut ;) :D

:rolling::thumbsup:

ik hou niet van die trutten busjes , ik wil lekker laag op de weg :cool:
in het verleden wel busjes gereden .

En als ik een busje rijd ,denken ze dat ik een bouwvakker/ schildertrut ben :rolling:

de volvo is ruim genoeg voor het schilder bedrijf , maar ik begrijp als je een timmer/stukadoor bedrijf hebt je wel wat ruimte kan gebruiken ;)

de walvis is toch van 20;00 tot 23;00u ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back