Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom niet naar de sporthal,mijn meissie ligt nog te slapen,is een beetje ziekjes![]()
Tsjonge, een enorme sporthal maar geen eens touwen. :?Ik ga voor de touwen. 8O :lol:
Het straaljagertje is een Ikarus SU-27. Is niets voor jou want dat moet je zelf bouwen.zo,gezellig thuis aan een pintje
was zeker ff gezellig in wormer ,met al het depron geweld
phil ging zeker lekker met zijn klik
ook sleur ging lekker met zijn vlieger ( weet ff de naam niet ) ,maar had wat proploslaat problemen , maar het vloog zeker leuk
het straaljagertje waar marcel mee vloog ,staat zeker op mijn verlang lijstje .
weet iemand hoe dat vliegertje heet ( merk )?
verder alleen jammer dat er niet wat meer vliegers tegelijk mogen vliegen
ht gangers zouden dat wel toejuichen , maar ik begrijp dat sommigen er veel werk in hebben gestoken ,en liever geen botsing willen
zo,gezellig thuis aan een pintje
was zeker ff gezellig in wormer ,met al het depron geweld
phil ging zeker lekker met zijn clik
ook sleur ging lekker met zijn vlieger ( weet ff de naam niet ) ,maar had wat proploslaat problemen , maar het vloog zeker leuk
het straaljagertje waar marcel mee vloog ,staat zeker op mijn verlang lijstje .
weet iemand hoe dat vliegertje heet ( merk )?
verder alleen jammer dat er niet wat meer vliegers tegelijk mogen vliegen
ht gangers zouden dat wel toejuichen , maar ik begrijp dat sommigen er veel werk in hebben gestoken ,en liever geen botsing willen
ps bym : t-ring wat een ding dat straaljagertje ,sla je niet een beetje door:help: , dat wil ik graag spoedig zien opstijgen![]()
Ik zou dat lijstje wijzigen in:In volgorde van prioriteit te (ver)bouwen projekten :
Discus nachtvlieger.
Hummel zweefsleper trainer edition.
Multiplex Easystar midnight edition.
Multiplex Twister Alpha 4004 edition.
F15 Avonds ducted fan.
Mijn eerste sessie wordt serieus maar ook mijn tweede sessie zal meer voor een ragbak (Sumo?) worden. En ik doe mee met jouw ragsessie.dan worden bij deze, mijn vliegminuten ,rag minuten , das duidelijk lijkt me![]()
Ik zou dat lijstje wijzigen in:
- Discus (het is vroeg donker straks)
- EasyStar (voor de mooie winterdagen op HT)
- Nexus (dis was je vergeten :?)
- Hummel
- Twister
- F15 (voorzover je daar mee gaat vliegen 8))
Mijn eerste sessie wordt serieus maar ook mijn tweede sessie zal meer voor een ragbak (Sumo?) worden. En ik doe mee met jouw ragsessie.![]()
Gladoor en ik hebben vanavond een nog mooiere joehoe dan ik vorige week had opgehaald gescoord :
Spanwijdte 1.45
Lengte 2.16
schaal : 1/9
Compleet met retracts ,struts ,wielen en remmen, schaalcockpit,ducting.
Evt zelfs om te bouwen tot turbine model
![]()