Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmmmmmmmm zes pils verder ga het ook niet meer halen,en denk ook dat ik een beetje Scalpel moe ben boeit me niet meer zo.Sorry man gaat niet lukken heb 2 vergaderingen vanavond
Houd wel in dat ik morgenmiddag vrij ben om te scalpellen?
Je moet ook niet stukadorenben alleen een beetje door mijn rug gegaan![]()
Qua slap gelnl begin je je al aardig thuis te voelen,boten bouwen :fuckyou2::rolling:
Je moet ook niet stukadoren
roept jullie maar ,zaterdag of zondag of allebei ( overdag dus )![]()
Hahaha, die is goed.Verloop van een vergadering:
:morning: :sleeping: :agrue:
![]()
![]()
roost:
![]()
Kolere, da's een grote kap voor een auto. 8O Nieuwe kap voor je Thalys??? :?nee, dit was ontstaan bij het verkeerd tillen van 10 liter latex, rare beweging gemaakt ofzo :???:
En dat is nou jammer , want dan ben ik aan het werk op de A.15 allebei de dagen
Dus hopelijk is het volgend weekend ook een beetje knap weer , want dan ben ik als het goed is vrij , komende week is het als het goed is ook niet zo druk bij ons dus kan ik op zoek naar de baja/savage,s![]()
want volgens mij moest ik ook nog wat repareren
@ Phil. heb je de spulletjes nog ?
Zondagmiddag gaat denk ik wel lukken (als ik uitgeslapen ben na 48 uur non-stop doorwerken). Weer even lekker fladderen met de EZ. En als er weinig wind is ook de F-117.roepen jullie maar ,zaterdag of zondag of allebei ( overdag dus )![]()
@ Phil. heb je de spulletjes nog ?
Tuurlijk heb ik dat nog
Net weer terug van de club, het was weer gezellig. De nieuwe Clik begint al aardig op te schieten![]()
hmmm, is de oude clik te koop ? graag![]()
:nooo: ik denk eerder dat de nieuwe Clik in de verkoop gaat als hij klaar is.
Dit is meer voor mij een oefenobject om hierna een Nexus te bouwen (maar dan zonder schoonheidsfoutjes).
Dit is mijn nieuwe Clik tot nu toe
![]()
![]()
rudder ontbreekt nog :wink:
luie donder ben je ook he
Ik zal ook wel wat kids meenemen en koffie
Posted via Mobile Device vanaf de garage
luie donder ben je ook he
Ik zal ook wel wat kids meenemen en koffie
Posted via Mobile Device vanaf de garage
Zit je op het dak dan Burp:rolling:
Nog geen gek idee trouwens want in het zonnetje is het best lekker![]()