Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
2 vergaderingen..... 1 lange vergadering klinkt leuker/lekkerder ;)

Verloop van een vergadering:
:confused: :morning: :sleeping: :agrue: :rtfm: :thumbsup: :proost: :bye:

Sorry man gaat niet lukken heb 2 vergaderingen vanavond :rolleyes:

Houd wel in dat ik morgenmiddag vrij ben om te scalpellen?
Mmmmmmmmmmm zes pils verder ga het ook niet meer halen,en denk ook dat ik een beetje Scalpel moe ben boeit me niet meer zo.
Ga de Savage maar even uitlaten denk,kan ik lopend af naar Spaarnwoude het is tenslotte m'n achtetuin

Je moet ook niet stukadoren

nee, dit was ontstaan bij het verkeerd tillen van 10 liter latex, rare beweging gemaakt ofzo :???:

verder een virusje te pakken , heb de laatste week al om 14;00 het gevoel dat ik mijn nest in wil , vrouwtje is al gevloerd :???:
dus wederom wel naar de ach willen, maar gaat niet lukken .

v/h weekend maar weer is lekker naar ht , met de sav /baja / funliner ,helemaal zin an :pim:
vrouwtje werkt ,dus ik neem floor mee .

roepen jullie maar ,zaterdag of zondag of allebei ( overdag dus );)

Laatst bewerkt:
roept jullie maar ,zaterdag of zondag of allebei ( overdag dus );)

En dat is nou jammer , want dan ben ik aan het werk op de A.15 allebei de dagen :(
Dus hopelijk is het volgend weekend ook een beetje knap weer , want dan ben ik als het goed is vrij , komende week is het als het goed is ook niet zo druk bij ons dus kan ik op zoek naar de baja/savage,s :cool: :D want volgens mij moest ik ook nog wat repareren :rolleyes:

@ Phil. heb je de spulletjes nog ?

En dat is nou jammer , want dan ben ik aan het werk op de A.15 allebei de dagen :(
Dus hopelijk is het volgend weekend ook een beetje knap weer , want dan ben ik als het goed is vrij , komende week is het als het goed is ook niet zo druk bij ons dus kan ik op zoek naar de baja/savage,s :cool: :D want volgens mij moest ik ook nog wat repareren :rolleyes:

@ Phil. heb je de spulletjes nog ?

das nou jammer kobus , hadden we ff kunnen raggen met de baja's, weet je wel ,die langwerpige 2-tact, achterwiel aangedreven zand auto's die je op afstand kunt bedienen :shock:

volgende keer beter ;)

siggy; neem je nu wel de protech vlieger mee :p

zucht ; de hele avond moe , krijg ik nu ineens weer energie :confused:
morgen nog ff een rustig dagje maken ,en dan is het eindelijk weer weekend :music:

Zo, even de ontbrekende delen gemaakt. Bij Q vanmiddag een paar platen depron gehaald, lekker grote zodat je alles in een keer kan uitsnijden. De F117 staat er nu zo voor:

Foto-YH4BH88U.jpg

Straks een deftige setup bestellen, was ik eerder niet aan toe gekomen. Straks een beetje plakken, koolstof strip plaatsen, tape op de flaps en morgen maar de laatste dingen zodat alles gereed is voor de electronica.

Zondag een beetje rossen met de Baja klinkt erg goed. Als het weer het toe laat dan neem ik ook de Twin* mee voor zijn maiden :thumbsup:

Tuurlijk heb ik dat nog :yes:

Net weer terug van de club, het was weer gezellig. De nieuwe Clik begint al aardig op te schieten :D

hmmm, is de oude clik te koop ? graag :D

sleur/burp ; als jullie komen ,neem de kid's dan mee , floor komt ook ,vervelen ze zich niet zo :D

Laatst bewerkt:
hmmm, is de oude clik te koop ? graag :D

:nooo: ik denk eerder dat de nieuwe Clik in de verkoop gaat als hij klaar is.
Dit is meer voor mij een oefenobject om hierna een Nexus te bouwen (maar dan zonder schoonheidsfoutjes).
Dit is mijn nieuwe Clik tot nu toe :D

1-2.jpg

2-2.jpg

rudder ontbreekt nog :wink:

:nooo: ik denk eerder dat de nieuwe Clik in de verkoop gaat als hij klaar is.
Dit is meer voor mij een oefenobject om hierna een Nexus te bouwen (maar dan zonder schoonheidsfoutjes).
Dit is mijn nieuwe Clik tot nu toe :D

1-2.jpg

2-2.jpg

rudder ontbreekt nog :wink:

Die zou ik graag overnemen ;-) , zeg maar wat de kosten zijn ,scheelt mij een hoop tijd .

Posted via Mobile Device

luie donder ben je ook he :)

Ik zal ook wel wat kids meenemen en koffie
Posted via Mobile Device vanaf de garage

Dit weekend wordt prachtig weer, evenals volgend weekend. Ik zit immers dit weekend in een donkere ruimte met airco en 13 loeiende fileservers. En volgende week de M-Auto wintercompetitie. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back