Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet aan welke specs dat motortje moet voldoen, maar ik denk dat deze, deze (wat zwaarder) of zelfs deze prima voldoen. Die laatste zit ook op de schuimpjes waar indoor mee gevlogen wordt.

Vanmiddag ergens tussen 13:00 en 14:00 ben ik (zijn wij) op HT.

*gaat 200 accu''s laden* 8O ;)

nee, het is een smal langwerpig binnenlopertje 2200/2400 kv van hyperon

maar (als) ik puf heb om dinsdagavond naar de ach te rijden ,vraag ik het marcel wel even ,ze hebben daar ook internet ,dus kan hij alles piekfijn aanwijzen ;)

* heeft veel minder accu's geladen ;) *

ps ; heeft iemand van die plastic bier glazen ? gaarne meenemen , anders moeten we met ons gezicht onder de tap hangen , ook niet erg trouwens :idea:

nee, het is een smal langwerpig binnenlopertje 2200/2400 kv van hyperon

maar (als) ik puf heb om dinsdagavond naar de ach te rijden ,vraag ik het marcel wel even ,ze hebben daar ook internet ,dus kan hij alles piekfijn aanwijzen ;)
Moet je je even lid maken van het ACH forum. Kun je je vraag daar posten. Marcel (Ragger op het forum) kijkt daar regelmatig. Uiteraard is dinsdagavond dé avond om het te vragen. ;)

goede_morgen_koffie.jpg

Pfffff,was wel erg gezellig gisteren :hammer::hammer:

Ik kan echt niet meer tegen drank geloof ik,heb helemaal een suffe knar van die paar biertjes :?:

Toch maar een gewoonte van maken om aan de limonade te gaan op zaterdagavond.

Hmmm, ikke gisteren uit eten en daarna gezellig in de kroeg gehangen. Om 02:00u in mijn bedje en er weer om 06:00 uit voor de F1 :D

Kort nachtje geweest maar slapen kan altijd nog als je dood bent.

Accu's laden is een goed idee, laat ik daar ook maar mee beginnen. Twin* gaat mee voor de maiden?

Leuk gister... reunie :D

Veel mensen gesproken, manman wat zijn sommige mensen weinig verandert...

We kregen nog een oldschool voorstelling (school was altijd heel expressief ingesteld met veel theater enzo) enorm om kunnen lachen...

Tof :D

LOL @ Arie Ribbens look-a-like :rolling:

Nog even de piccies van Gladoor met zijn piepschuim Graupner F-15. Is een erg leuk toestelletje voor weinig. Servo's etc. zitten al gemonteerd. Alleen het chinese lijmwerk had wel wat netter gemogen. Maar alle waar naar zijn geld (slechts €139,00 8O).

ji2976.jpg

j8zdpu.jpg

wat ben ik toch een trendsetter ( zie foto peter);)

burp ; twin gaat gewoon mee :p

sleur; goede tip :D

phil ; bekertjes:worship:

siggy ; jij gaat straks gewoon weer een biertje drinken :teacher:

auto staat flink vol ,het was ooit een 6 zitter ,maar is nu een 3 zitter :eek:

bis straks :bye:

kuuuuut.... op 1 van mijn lipo's zegt mijn lader: 'Low voltage, check battery'

Maak em nu een beetje warm, anders maar effe laden zonder balancer

@ Grandismaster J: die plasticjes staan ingepakt :D

@ BYM: nog bedankt voor het aanbieden van de powersupply maar aan één heb ik genoeg, misschien dat je er iemand anders erg blij mee kunt maken :worship:

Lipo's hangen nu aan de lader...... Clik! gaat mee. Tot straks, ik heb er ook zin an :thumbsup:

kuuuuut.... op 1 van mijn lipo's zegt mijn lader: 'Low voltage, check battery'

Maak em nu een beetje warm, anders maar effe laden zonder balancer

ik heb ook zo'n lipo, deze is wat verkreukeld door een crash:???:

gewoon 5 minuutjes aan een druppel laddertje hangen , en dan weer op de lipo lader laden .
gaat bij mij prima :wink:

Even snel de Twin* gechecked, is er klaar voor :D

Alle LiPo's zijn vol. Nu nog even kijken welke brandstofauto ik meeneem, de Baja of de Sav...van de Sav moet ik nog een diff vernieuwen, doe ik nu wel even... :mrgreen:

/edit

shit, accu's van de auto's niet geladen....lader mee dus. Zenders wel vol.

Ook weer een heel arsenaal aan rc-spul mee...

Voor de kinderen:
- HPI E-Savage
- MPX Fox
- Graupner Mini Discus

Voor de begeleider:
- MPX EasyStar
- DIY F-117 (maiden :?)
- DIY Disc Flyer (maiden :?)

ik heb ook zo'n lipo, deze is wat verkreukeld door een crash:???:

gewoon 5 minuutjes aan een druppel laddertje hangen , en dan weer op de lipo lader laden .
gaat bij mij prima :wink:

Mijn andere lipo ging druppelladen, snel connector naar de andere batterij (en balancedraad)

Voltage is 3,734 atm, dus zou technisch gezien nog net voldoen :)

Even snel de Twin* gechecked, is er klaar voor :D

Alle LiPo's zijn vol. Nu nog even kijken welke brandstofauto ik meeneem, de Baja of de Sav...van de Sav moet ik nog een diff vernieuwen, doe ik nu wel even... :mrgreen:

/edit

shit, accu's van de auto's niet geladen....lader mee dus. Zenders wel vol.
Ik zal mijn lader ook wel in de auto gooien... die kan ook vanaf auto accu laden... moet je alleen het geluid van een tokkelende diesel voor lief nemen ;)

Bah... mijn lader wil volgens mij minimaal 4,2v per cel...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back