Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je juist voor indoor meer instelmogelijkheden nodig hebt. Phillies MX-12 staat nu ook exponentieel, gebruikte hij tot voor kort niet. ;) (toch???)

En pas maar op met je advocaat. Voor je het weet leg ik daar ook beslag op. :rolling:

advocaat.JPG

Een advocaat hoor je met slagroom te bedekken niet met beslag :rolling:

Een advocaat hoor je met slagroom te bedekken niet met beslag :rolling:
Beslag is een verzamelnaam voor producten die met een garde of deeghaak worden vermengd of opgeklopt. Daar valt slagroom ook onder. :p
*handig om toch 3 jaar in een keuken gewerkt te hebben als assistent-kok-zonder-papieren-omdat-de-buurman-chefkok-was*

Ik denk dat je juist voor indoor meer instelmogelijkheden nodig hebt. Phillies MX-12 staat nu ook exponentieel, gebruikte hij tot voor kort niet. ;) (toch???)

En pas maar op met je advocaat. Voor je het weet leg ik daar ook beslag op. :rolling:

advocaat.JPG

ziet er lekker uit , daar leg ik zelf beslag op :p

oke , volgende vraag dan ; welke zender raad jij aan voor indoor , waarvan de ontvangers niet te duur zijn , en de zender ook betaalbaar is :confused:

de dx6i zeker ;)

of is het wijzer om gewoon voor mijn 6ex mini ontvanger ( s ) te kopen .?
zijn ook zo'n 80 of 90 per stuk

Laatst bewerkt:
oke , volgende vraag dan ; welke zender raad jij aan voor indoor , waarvan de ontvangers niet te duur zijn , en de zender ook betaalbaar is :confused:

de dx6i zeker ;)

of is het wijzer om gewoon voor mijn 6ex mini ontvanger ( s ) te kopen .?
zijn ook zo'n 80 of 90 per stuk
Goedkoopste ontvangers zijn nog altijd de 35MHz ontvangertjes. Alleen ook daarvoor geldt dat hoe beter en kleiner ze zijn, des te duurder ze worden. :? De indoor-ontvangers voor de Spektrum zijn wel wat duurder dan 35MHz ontvangers (tussen 40 en 65 euro voor de AR6100/AR6100e).

Dus misschien dat een MX-12 dan een goede keuze is. Je hebt al het mooie aan programmeringen voor eenvoudige maar ook complexe toestellen voor een redelijke prijs: nieuwe ongeveer 189,00 en tweedehands rond de 100,00 euro. Een Spektrum heeft als voordeel dat je geen geklooi met kristallen en zo'n meters lange degen hebt. ;) :lol:

-edit-
Als je kleine, lichte ontvangers zoekt: *kuch*. Is alleen met van die micro servostekkertjes. :?

Laatst bewerkt:
Idd, voor indoor heb je meer instelmogelijkheden nodig ;)

Gewoon een MX-12 nemen.... prima zender voor weinig geld :thumbsup:

@ BYM: Ik was net ff bij Peter..... wat een ding heeft hij daar hangen zeg en nog glimmen ook :worship: :D

Laatst bewerkt:
hmm.

wat bedoelt hij met ,de club werkt niet met futaba ?

en wat kosten ontvangers van de mx-12 ?

het enige nadeel is idd de kristalen , en dat moord wapen voorop de zender :schrik:

en zo'n spectrum uit hongkong is toch ook niet zo duur

ps; wanneer komen onze spulletjes uit hk ?:p, kan ik eindelijk de funliner chippen :cool:

hmm.

wat bedoelt hij met ,de club werkt niet met futaba ?
Waarschijnlijk al 6 jaar gevlogen bij een andere club. :? ;) Maar zijn huidige club levert geen support op Futaba's. Kennelijk heeft hij er de ballen verstand van want een MX-12 is van Graupner, niet van Futaba. 8O :lol:

en wat kosten ontvangers van de mx-12 ?

het enige nadeel is idd de kristalen , en dat moord wapen voorop de zender :schrik:
Tussen de 15 en 35 euro ben je wel klaar. Een veel gebruikte is geloof ik deze. Jeti's schijnen zeer goed en licht van gewicht te zijn.

ps; wanneer komen onze spulletjes uit hk ?:p, kan ik eindelijk de funliner chippen :cool:
Ja, als ik dat wist dan konden ik en Philloot ook verder met de knutsel. :evil: :(

pic_green-traffic-light.JPG
Goeiesmorgens deze morgen.... Alle lichten weer op groen. ;)

Een nieuwe gaat zo'n 189 euro kosten. En wel opletten dat het Mode 2 is (gas links). Vaak komen die zenders uit een set van een heli met Spektrum DX6i/AR6200. Maar als je gaat kijken en je staat daar dan kun je altijd pingelen. ;)

Het enige wat ik me afvraag is waarom je er een Spektrum bij neemt terwijl je ook micro-ontvangers voor de Futaba hebt. :? Mocht je iets nieuws aanschaffen dan is een MX-12 een betere keuze. Die raak je makkelijker kwijt als je er af wilt. :yes:

Het beloofd een mooie dag te worden. :banana:

Stond er vanmorgen al om 08:09 uur een coureur voor de deur met een doosje van Yuheng Wu, Goldfield Industrial Centre 1 Sui Wo Road. Totale waarde van de Toy Parts $19,75. 8O Kortom, de joehoe's voor Phillioot en Junkie zijn binnen. Siggy's doosje is ook verstuurd . ;)

*gaat even wat uitrekenen*

Het beloofd een mooie dag te worden. :banana:

Stond er vanmorgen al om 08:09 uur een coureur voor de deur met een doosje van Yuheng Wu, Goldfield Industrial Centre 1 Sui Wo Road. Totale waarde van de Toy Parts $19,75. 8O Kortom, de joehoe's voor Phillioot en Junkie zijn binnen. Siggy's doosje is ook verstuurd . ;)

*gaat even wat uitrekenen*

Das mooi sleur , in dat geval kom ik wel ff naar hk ,moe of niet moe ;-)

Ik koop idd gewoon lekker 2 kleine ontvangers erbij voor mijn zender ,kost zo'n 120 dollar ,en dan ben ik klaar .
Tot vanavond .

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Ik wil vanavond ook naar HK, om mijn HK van HKRRS te voorzien......

(HeemsKerk, HummelKist en HeleKnappeRolRoerServo's)

Ik ben rond 20:30/21:00 uur bij de ACH. Eerst vergaardag van m'n moeder en daarna nog een ouderwetse gokkast om op te knappen ophalen (andere tijdrovende hobby van me, maar dat wisten jullie nog niet, heb al twee flipperkasten gerestaureerd).

Ik ben rond 20:30/21:00 uur bij de ACH. Eerst vergaardag van m'n moeder en daarna nog een ouderwetse gokkast om op te knappen ophalen (andere tijdrovende hobby van me, maar dat wisten jullie nog niet, heb al twee flipperkasten gerestaureerd).

Zit je wel eens naast je vrouw op de bank samen een filmpie te kijken? :D ;)

Zit je wel eens naast je vrouw op de bank samen een filmpie te kijken? :D ;)
Nee, want er zijn weinig films die we leuk vinden. Wel kijken we gezamelijk het journaal (zo rond middernacht) en delen hetzelfde bed. Dat is onze vaste ontmoetingsplaats. :rolling: Voordeel is dat we ook geen tijd hebben om ruzie te maken want in de tijd dat we elkaar zien, doen we ervaringen uitwisselen en knuffelen wat. 8O Alleen op woensdagavond zijn we beiden de hele avond thuis. Vrouwtje is dan druk met de studie en ik knutsel met piepschuim vliegtuigjes of de elektroautootjes op de keukentafel. ;)

En de kids worden ondertussen ook nog tevreden gehouden met spelletjes spelen (bordspellen, PS2 en Wii), (voor)lezen (of voorgelezen worden :?), beetje zwemmen, dagje Artis, voetballen, rolschaatsen, modelautootje rijden op het pleintje etc. etc.

Tussendoor dan ook nog wat aan het huis verbouwen, de Triumph Spitfire knutselen, beetje rondhangen op de internets, zelfstudie m.b.t. ontwikkelingen op de markt (zowel ICT als financieel) en lekker eten. Best druk leventje he?! ;)

Nee, want er zijn weinig films die we leuk vinden. Wel kijken we gezamelijk het journaal (zo rond middernacht) en delen hetzelfde bed. Dat is onze vaste ontmoetingsplaats. :rolling: Voordeel is dat we ook geen tijd hebben om ruzie te maken want in de tijd dat we elkaar zien, doen we ervaringen uitwisselen en knuffelen wat. 8O Alleen op woensdagavond zijn we beiden de hele avond thuis. Vrouwtje is dan druk met de studie en ik knutsel met piepschuim vliegtuigjes of de elektroautootjes op de keukentafel. ;)

En de kids worden ondertussen ook nog tevreden gehouden met spelletjes spelen (bordspellen, PS2 en Wii), (voor)lezen (of voorgelezen worden :?), beetje zwemmen, dagje Artis, voetballen, rolschaatsen, modelautootje rijden op het pleintje etc. etc.

Tussendoor dan ook nog wat aan het huis verbouwen, de Triumph Spitfire knutselen, beetje rondhangen op de internets, zelfstudie m.b.t. ontwikkelingen op de markt (zowel ICT als financieel) en lekker eten. Best druk leventje he?! ;)

Je vergeet de gokkasten nog Sleur,wel scherp blijven he :pim:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back