junkie rc
Forum veteraan
Als je me echt begint te missen mag je af en toe ook wel even bellen hoor Junkie :rolling:![]()
gelieve niet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je me echt begint te missen mag je af en toe ook wel even bellen hoor Junkie :rolling:![]()
En? Nou? Hoe lopen ze? Gaat het wat worden? Ons is benieuwd? Ronald overigens ook! En anders is er straks nog het setje van Siggy want die heeft buitenlopers gekozen.gaat straks pielen a/d funliner![]()
En? Nou? Hoe lopen ze? Gaat het wat worden? Ons is benieuwd? Ronald overigens ook! En anders is er straks nog het setje van Siggy want die heeft buitenlopers gekozen.
Vanavond de twee extra accuutjes voor de GT14 kietelen. De voorvering nog verder optimaliseren en alles eens lekker poetsen. Morgen even een uurtje knallen (tegen de kanten :?) en dan vind Sleur het wel gesneden met die GT14. Zondag zien we dan wel weer tijdens de M-Auto Wintercompetitie.![]()
Yep, maar soms is het leuk om met wat retro-spul te spelen.Leuk dat je nog met autootjes speelt ,maar dat is zo 2006 ;-)
Yep, maar soms is het leuk om met wat retro-spul te spelen.En indoor rijden is natuurlijk makkelijk als het regent (en je tijd hebt :evil
.
![]()
Geduld, ben nog niet begonnen ,maar als het klaar is ,laat ik het weten ;-)
Leuk dat je nog met autootjes speelt ,maar dat is zo 2006 ;-)
Voorlopig nog genoeg vlliegers te bouwen en af te stellen
zegt iemand die nog steeds een id-foto van z'n auto heeft staan....![]()
@Elektronica knutselaars: Wie weet waar je schakeldraad van ~0,05mm kunt krijgen? Ik kan het alleen bij Conrad vinden maar kan niet zien of dat wel het goede is want er staat geen plaatje bij. In de vakwereld heet dat spul "apenhaar" en wordt gebruikt voor reparatie aan computerprinten met veel SMD/SMT componenten (het is zo dun dat het zelf door een printdoorvoer (via's) past 8O). Dit soort dunne draad dus...
![]()
zo, het oude vertrouwde fotootje is verwijderd ,want ik had iets gezegd over autootjes
was nog niet veranderd omdat ik stomweg niet weet hoe je er een ander plaatje voor terug plaatst
ps; noem mij aub geen sjaakie , want daar ben ik allergisch voor :| , gewoon junkie of junkie rc ,of op het ach forum rc junkie , oja junk mag ook ,of junkie doen
ik doelde trouwens meer op indoor rijden ,en niet offroad ,want dat blijft leuk![]()
Streep door wat niet van toepassing is:(Spreek dan mijn naam ook eens goed uit manBee lange Y, eMMM
BYM)
Streep door wat niet van toepassing is:
BIEM / BIM / BEIM / BEM / BIM/ BAM / BOM / BeeYeMMM 8O :rolling:
En de Disc is weer in eer hersteld (lees gePORt). Tevens de servostangetjes voorzien van steuntjes zodat deze niet krombuigen als er wat wind langs de roeren komt. 8O :?
Was geheel in de lijn van gisteravond schatje:rolling:
Moest trouwens Sjaakie-rc zijn, niet sjaakie, maar ik zal het niet meer doen bij deze belooft goed
(Spreek dan mijn naam ook eens goed uit manBee lange Y, eMMM
BYM)
Okay, foto dan... 8OFotoooooo's :rolling:
Okay, foto dan... 8O
Use your imagination....Naapert.
![]()