Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat straks pielen a/d funliner :cool:
En? Nou? Hoe lopen ze? Gaat het wat worden? Ons is benieuwd? Ronald overigens ook! En anders is er straks nog het setje van Siggy want die heeft buitenlopers gekozen. ;)

Vanavond de twee extra accuutjes voor de GT14 kietelen. De voorvering nog verder optimaliseren en alles eens lekker poetsen. Morgen even een uurtje knallen (tegen de kanten :?) en dan vind Sleur het wel gesneden met die GT14. Zondag zien we dan wel weer tijdens de M-Auto Wintercompetitie. :yes:

En? Nou? Hoe lopen ze? Gaat het wat worden? Ons is benieuwd? Ronald overigens ook! En anders is er straks nog het setje van Siggy want die heeft buitenlopers gekozen. ;)

Vanavond de twee extra accuutjes voor de GT14 kietelen. De voorvering nog verder optimaliseren en alles eens lekker poetsen. Morgen even een uurtje knallen (tegen de kanten :?) en dan vind Sleur het wel gesneden met die GT14. Zondag zien we dan wel weer tijdens de M-Auto Wintercompetitie. :yes:

Geduld, ben nog niet begonnen ,maar als het klaar is ,laat ik het weten ;-)

Leuk dat je nog met autootjes speelt ,maar dat is zo 2006 ;-)
Voorlopig nog genoeg vlliegers te bouwen en af te stellen

Posted via Mobile Device, omdat het vrouwtje achter de laptop zit ,en de pc helemaal boven staat

Laatst bewerkt:
Zooooo!

Ik ben dus een EZ* met ailerons rijker. Binnenkort effe een knap setje accu's kopen, en 3 lipo's voor de maxx en dan kan ik weer 'iets' doen...

Posted via Postduif

Yep, maar soms is het leuk om met wat retro-spul te spelen. :p En indoor rijden is natuurlijk makkelijk als het regent (en je tijd hebt :evil:). ;)

ben nu ook member v/h ach forum :yes:
weer een forum erbij :2gunfire: ;)

vast ff een beetje denkwerk gedaan betreft de funliner , maar ik denk dat ik de 2 regelaars maar in de vleugels laat plaatsvinden , krijgen ze gelijk wat koeling en hoef ik niet steeds de regelaars a/d motoren te koppelen .

@ Sleur: Waardetransport is onderweg naar jou toe via de digitale snelweg :worship:

foto_pb_geldnet_hr1.jpg

@ Junkie: goed plan :yes:

Geduld, ben nog niet begonnen ,maar als het klaar is ,laat ik het weten ;-)

Leuk dat je nog met autootjes speelt ,maar dat is zo 2006 ;-)
Voorlopig nog genoeg vlliegers te bouwen en af te stellen

zegt iemand die nog steeds een id-foto van z'n auto heeft staan....:D;)

@Elektronica knutselaars: Wie weet waar je schakeldraad van ~0,05mm kunt krijgen? Ik kan het alleen bij Conrad vinden maar kan niet zien of dat wel het goede is want er staat geen plaatje bij. In de vakwereld heet dat spul "apenhaar" en wordt gebruikt voor reparatie aan computerprinten met veel SMD/SMT componenten (het is zo dun dat het zelf door een printdoorvoer (via's) past 8O). Dit soort dunne draad dus...

latest-wii-mod-chip.jpg

@Elektronica knutselaars: Wie weet waar je schakeldraad van ~0,05mm kunt krijgen? Ik kan het alleen bij Conrad vinden maar kan niet zien of dat wel het goede is want er staat geen plaatje bij. In de vakwereld heet dat spul "apenhaar" en wordt gebruikt voor reparatie aan computerprinten met veel SMD/SMT componenten (het is zo dun dat het zelf door een printdoorvoer (via's) past 8O). Dit soort dunne draad dus...

latest-wii-mod-chip.jpg

Ik denk dat Jasper daar wel een adresje voor heeft Sleur ;)

zo, het oude vertrouwde fotootje is verwijderd ,want ik had iets gezegd over autootjes :rolleyes:

was nog niet veranderd omdat ik stomweg niet weet hoe je er een ander plaatje voor terug plaatst

ps; noem mij aub geen sjaakie , want daar ben ik allergisch voor :| , gewoon junkie of junkie rc ,of op het ach forum rc junkie , oja junk mag ook ,of junkie doen ;)

ik doelde trouwens meer op indoor rijden ,en niet offroad ,want dat blijft leuk :p

zo, het oude vertrouwde fotootje is verwijderd ,want ik had iets gezegd over autootjes :rolleyes:

was nog niet veranderd omdat ik stomweg niet weet hoe je er een ander plaatje voor terug plaatst

ps; noem mij aub geen sjaakie , want daar ben ik allergisch voor :| , gewoon junkie of junkie rc ,of op het ach forum rc junkie , oja junk mag ook ,of junkie doen ;)

ik doelde trouwens meer op indoor rijden ,en niet offroad ,want dat blijft leuk :p

Was geheel in de lijn van gisteravond schatje :p :rolling:
Moest trouwens Sjaakie-rc zijn, niet sjaakie, maar ik zal het niet meer doen bij deze belooft goed :)

(Spreek dan mijn naam ook eens goed uit man :p Bee lange Y, eMMM
BYM)

BYM)
Streep door wat niet van toepassing is:

BIEM / BIM / BEIM / BEM / BIM/ BAM / BOM / BeeYeMMM 8O :rolling:

Zooo, de accuutjes voor de GT14 zijn lekker gebalanceerd op het mooie ladertje. De voorste stelarmpjes staan wat hoger (n.a.v. een tip van Robert K.) zodat de wielvlucht minder verandert bij het inveren, voor wat hardere bandjes gezet etc. etc.

En de Disc is weer in eer hersteld (lees gePORt). Tevens de servostangetjes voorzien van steuntjes zodat deze niet krombuigen als er wat wind langs de roeren komt. 8O :?

Oh ja, en de motor in de Sumo F3Axis gehangen. 8)

Laatst bewerkt:
Spullen, lees regelaar met sterkere BEC, props en adapters van Natterer zijn gisteren besteld en vandaag al op de post gegaan. Kan de regelaar hopenlijk vrijdag dan al vervangen zodat ik geen probleem meer met vreems werkende servo's heb op de Twin*.

Nu ff snel een biertje scoren.

[SPECIAL="BIEM / BIM / BEIM / BEM / BIM/ BAM / BOM / Bee Y eMMM"][/SPECIAL]
Streep door wat niet van toepassing is:

BIEM / BIM / BEIM / BEM / BIM/ BAM / BOM / BeeYeMMM 8O :rolling:

Visueel : BYM, uitspraak BEIM :p

En de Disc is weer in eer hersteld (lees gePORt). Tevens de servostangetjes voorzien van steuntjes zodat deze niet krombuigen als er wat wind langs de roeren komt. 8O :?

Fotoooooo's :rolling:

Was geheel in de lijn van gisteravond schatje :p :rolling:
Moest trouwens Sjaakie-rc zijn, niet sjaakie, maar ik zal het niet meer doen bij deze belooft goed :)

BYM)

daar heb jij weer gelijk in , volgende keer weer bYm ;)

gister avond toch nog wat voorbereidingen getroffen betreft project funliner .
straks maar ff langs quartel voor 2 prop adapters en 2 nieuwe prop's , de assen van de brushles motoren zijn toch een tikkie dikker

Fotoooooo's :rolling:
Okay, foto dan... 8O
Foto-Frankrijk--730566.jpg

Use your imagination.... ;) Naapert. :p

Ik had stalen stangetjes 0,8mm gebruikt maar die buigen best aardig. Dus in een snelle bocht komt het roer weer recht en kom je dus aanmerkelijk minder snel de hoek om. :( De oplossing met 1,8mm carbon is beter. Die hoef je niet te steunen en buigt ook minimaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back