Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Hey snoekie pik lekker belangrijk :rolleyes:!!,moet je niet ff afwassen

oudwijf :yes:,maaru dan was je zeker net weg bij peter want ik was er om

15:00 moest ff brandstof leiding(die silicone meuk slang:thumbsup:) hebben

voor de HPI Baja,morgen ga ik ook ff kijken bij peter schijnt lekker druk te

worden,gr.Dr.Dre.;)
Heb je HAAR weer altijd commentaar maar nooit aanwezig ;).Heb nog nooit een smerig autootje bij je gezien alles is BLING BLING inc die kale kop van je lekker ding.Was er om 11:00 en half 1 weer weg.Zijn zeker niet ons typetjes daar,gewoon een heel ander slag,maakt niet uit maar denk dat je er weinig aan vind qua gezelligheid

Laatst bewerkt:
Kijk je gelijk even hoeveel er in de gokkast zit Phil :rolling:
Maar niet in slaap vallen naast die kast hè, schrikt Arie weer zo... :lol: ;)

Jaaaaa precies :p
He nieuwe naam "triple B " :rolling:
Uh, Bym,Beim,Biem... Da's dikke lnl, drie B. Of was het nou B3? :? :D

Even de laatste dingetjes aan de GT14 doen. Regelaartje ontdaan van de achteruitstand (mag niet in wedstrijden schijnt :?), transponder vastgezet (kennelijk gebruiken ze hun eigen systeem voor de M-Auto 8O), diff vervangen door een soepel lopende nieuwe (nooit weg om een reserve te hebben), reserve-accu voor Gladoor geknutseld (die verkoopt zijn eigen accu's gewoon) etc. etc. Vanavond maar op tijd naar bed, morgen om 08:00 uur al aantreden. :morning:

Maar niet in slaap vallen naast die kast hè, schrikt Arie weer zo... :lol: ;)

Uh, Bym,Beim,Biem... Da's dikke lnl, drie B. Of was het nou B3? :? :D

Even de laatste dingetjes aan de GT14 doen. Regelaartje ontdaan van de achteruitstand (mag niet in wedstrijden schijnt :?), transponder vastgezet (kennelijk gebruiken ze hun eigen systeem voor de M-Auto 8O), diff vervangen door een soepel lopende nieuwe (nooit weg om een reserve te hebben), reserve-accu voor Gladoor geknutseld (die verkoopt zijn eigen accu's gewoon) etc. etc. Vanavond maar op tijd naar bed, morgen om 08:00 uur al aantreden. :morning:
Was erg druk vanmorgen met die gastjes,maar je kan ze hebben

Ben je een weekend vrij misbruiken ze je nog,of ben je ook een zonnebank typje
Ja dus,sorry las je tweede post even te laat was iets te enthousiast

Ik weet niet of ik een zonnebank typje ben , ik heb er nog nooit één gehad of zelfs eronder gelegen , maar mijn ouders gaan verhuizen naar een kleinere woning dus konden wij de zonnehemel krijgen , die eigenlijk nog gewoon nieuw is , want zij gebruikten hem eigenlijk nooit ;)

Wat ik wel weet is , dat de baja met zender klaar voor morgen zijn , nu de rest nog , ook zag ik net dat het spur van melvin zijn savage nog kaal is , dus die moet ik ook nog repareren :(

Yo lang niet gesproken iedereen.
Is volgens mij wel een half jaar geleden.
Ik wil morgen weer eens een keer meerijden maar komt er ook iemand morgen?.
En is het nog steeds op hoogtij?.

Groetjes Daniel

oei,oei , was weer spannend en erg gezellig in de sporthal :p

spannend ,dat gedeelte gold voor een paar spannende dames waar phil en ik het toch moeilijk mee hadden :D, toch philletje :squarewink:

dit alles in de gezellige bar in de sporthal , uiteraard ook naar het vlieg gebeuren gekeken ,wat me steeds meer aanspreekt ;)

toch maar de mx 12 van siggy overgenomen voor indoor ,meteen 3 mini ontvangers bestellen ;)
dus de volgende keer lekker meefladderen met de straaljager ,ach je moet rustig beginnen :cool:

morgen wat pic's en filmpies van vliegers en strings :D

daniel ; je treft het ,morgen word het weer gezellig en druk op ht

oei,oei , was weer spannend en erg gezellig in de sporthal :p

spannend ,dat gedeelte gold voor een paar spannende dames waar phil en ik het toch moeilijk mee hadden :D, toch philletje :squarewink:

dit alles in de gezellige bar in de sporthal ,

Ik begrijp hieruit dat ik even te vroeg ben weggegaan :(

Vertel,spannende dames zijn altijd leuk om mee te babbelen ;)

Die vervelende griep begint mij nu echt in de weg te zitten lees ik :rolling::rolling:

Veel plezier met je MX 12 Junkie,weer topzendertje uit de siggery handel ;)

Zo dan, ik ben er niet en er zijn allemaal chica's? 8O ;) Volgende keer maar Vieze Danny meenemen, die is erg bedreven in het positief benaderen van chica's. :? :rolling:

Even nog een mok caffeïne achterover werken en dan richting Speedworld. :morning: Het is net de bitterballenwintercompetitie want die frituur schijnt aan te gaan. :thumbsup: Om 10:00 uur start het hele circus officiëel. Ik ga in ieder geval in de Top-7 van de GT14-rijders eindigen (omdat er maar 7 meedoen :lol: :oops:).

veel sterkte gewenst sleur , en als het meezit zal je zeker 6e worden ;)

siggy ; nog ff de gasveer verwijderd en door het menu gewandeld , vrij overzichtelijk ;)
alleen die antenne he :rolleyes:

phil ;welke 35 mhz ontvangers zal ik bestellen voor de mx 12 ? merk/type?

er is geen zonnetje ,maar zal wel droog blijven ,dus rond 13;00 u lekker nach hochzeit , ik neem de baja mee en uiteraard de funliner in brushless uitvoering , ben benieuwd :cool:

@ Junkie: ---edit--- ik begin toch te twijfelen welke ze voor de indoor gebruiken. Die mini is 15 gram 8O Ik stuur ff een mailtje naar Marcel Ragger :wink:

@ Sleur: Veel succes gewenst, ik denk zelf dat je 3de wordt :D :yes: Misschien kom ik ook wel ff kijken voordat ik nar HT ga.

Laatst bewerkt:
@ Junkie: ---edit--- ik begin toch te twijfelen welke ze voor de indoor gebruiken. Die mini is 15 gram 8O Ik stuur ff een mailtje naar Marcel Ragger :wink:

@ Sleur: Veel succes gewenst, ik denk zelf dat je 3de wordt :D :yes: Misschien kom ik ook wel ff kijken voordat ik nar HT ga.

hmmm, jammer ,ik ben nu a/h winkelen bij rct .
er zijn zoveel ontvangers :o ,ook van 6,8 gram , dus nog zwaarder dan mijn 2,4 ontvanger :rolleyes: ,want die is 6 gram

hoeveel kanaals zal ik nemen ,gewoon 4 ?

Laatst bewerkt:
hmmm, jammer ,ik ben nu a/h winkelen bij rct .
er zijn zoveel ontvangers :o ,ook van 6,8 gram , dus nog zwaarder dan mijn 2,4 ontvanger :rolleyes: ,want die is 6 gram

hoeveel kanaals zal ik nemen ,gewoon 4 ?

Goedemorgen , Laat dat bestellen nog maar even zitten , foto,s en filmpjes willen we zien ;) :D

Ik denk dat ik er rond een uur of twee ben , het opladen schiet niet echt op , ik moet nog twee zenders , twee auto,s en een rotostart :mad:

ziezo , mijn eindelijk de bestelling geplaatst bij rct
dus ik hoop dat het dinsdag binnen is ,kan ik bij de ach de su 27 afstellen en afronden :p

ik zet voorlopig toch de uitgeklede 6 grams ontvanger van mijn 2,4 zender in de su 27 ,aangezien de 35mhz ontvangers niet lichter zijn ,alleen goedkoper :???:
dus misschien toch iets te snel aangeschaft ?:oops:

tot straks :grin:

Deze worden gebruikt voor de indoor

imagemagic.php

dus misschien toch iets te snel aangeschaft ?:oops:

:nooo: die 35 mhz gaat je uiteindelijk een heleboel geld besparen met die indoor-shit, voor je het weet heb je 5 van die vliegers staan :wink:

Laatst bewerkt:
phil; dat dacht ik al , hij is wel zwaarder dan mijn 2,4 ontvanger .

maar je hebt gelijk betreft straks 5 vliegers = 5 maal 70 dollar of 5 maal 17,50 E ;)

ik heb trouwens leuke filmpies van gisteren :D

Ik ben iets eerder op HT. Vanmiddag moet ik ook iets eerder weg (eten bij vrienden) dus wil wel wat accu's gaan leeg vliegen :D

12:30-1300 ben ik er.

Waar zijn de pica's van de chica's nu??? ;)

En de GT14 is zeker HoogTij-proof. Hard de voortrein eraf gereden, twee schroefjes los, alles weer op z'n plek en doorknallen. :thumbsup:

*gaat nu aan de 3e kwalificatieheat beginnen* :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back