Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
gas-kanaal en reverse al geprobeerd , niets helpt , alleen als ik een switch over zet ,loopt de motor alleen volgas ??

zou het helpen 1 motordraad om te zetten ?

gaat weer verder pielen

gas-kanaal en reverse al geprobeerd , niets helpt , alleen als ik een switch over zet ,loopt de motor alleen volgas ??

gaat weer verder pielen

Nee heeft geen zin,dan draait hij alleen de andere kant op.

Je moet het als ik het zo lees echt in je regelaar of zender zoeken Junkie.

@ Sleur: 8O.... zal ik ze even opnieuw inscannen :( dit is niet helemaal goedgegaan :nooo: Dan zal ik het laten doen door iemand die er meer verstand van heeft :yes:

@ Sleur: 8O.... zal ik ze even opnieuw inscannen :( dit is niet helemaal goedgegaan :nooo: Dan zal ik het laten doen door iemand die er meer verstand van heeft :yes:
Zo te zien is-ie gescand in zwart-wit mode maar met een raster. Hierdoor is de grijswaarde gerasterd. Ik denk dat je de contrastverhouding veeeeeel hoger moet zetten zodat het grijs helemaal wit wordt en de lijnen nog wel zichtbaar. Als de lijnen niet effen zijn is geen probleem, ik doe ze toch opnieuw overtrekken op een A0-velletje. ;)

gaat weer verder pielen
Nee, net als voor de fuckliner moet je je regelaars inregelen. Zie hiervoor de handleiding van de regelaar.

-edit-
En als er een switch aan je gasstick gekoppeld is, staat je zender waarschijnlijk voor dat model in heli-mode (idle-up stand).

Laatst bewerkt:
Coreldraw is ook zo 1994 ;)

id-1.jpg

Nee, net als voor de fuckliner moet je je regelaars inregelen. Zie hiervoor de handleiding van de regelaar.

-edit-
En als er een switch aan je gasstick gekoppeld is, staat je zender waarschijnlijk voor dat model in heli-mode (idle-up stand).

het is raar maar waar , de su 27 = af 0X en alles werkt weer

alleen nog stoeien en mixen met de zender ;)

omdat de ontvanger zonder hoesje voor me lag ,had ik waarschijnlijk het 3e kanaal van de verkeerde kant in ingeplugd, dat schoot dus niet op :eek:

ik zal nog ff checken of hij niet in de heli -mode staat

Phil, dat is ook de reden dat de pdf'jes zo achterlijk groot zijn geworden :D

Opnieuw scannen zou heel welkom zijn :thumbsup:

Dat zeg ik:GAMMA ;)
Ja, het is goed hoor Freek-Willem. :p Duurt lang hè, wachten op die meuk van die Chinees. :cry: Er zitten voor mij ook een paar kleine brushless motortjes (10gr en 6gr) en mini propjes (4x3SF en 3x2,5SF) bij.

@Junkie: PB eens wat specs van die rommeltjes ide in die SU27 moeten...
- 12mm Binnenloper maar 4100/5300/5800Kv?
- ESC 6A à 10A?
- Propellor 3x3 Slow Flyer/Thin Direct Drive?

Ja, het is goed hoor Freek-Willem. :p Duurt lang hè, wachten op die meuk van die Chinees. :cry: Er zitten voor mij ook een paar kleine brushless motortjes (10gr en 6gr) en mini propjes (4x3SF en 3x2,5SF) bij.

- ESC 6A à 10A?

Zo'n PB zit ik ok nog op te wachten maar hij pielt liever met het echte spul dan dat hij erover PB-t :p

[edit]

Morgen kijken of ik mezelf genezen kan verklaren ik ga weer aan het werk :shock:

Laatst bewerkt:

- ESC 6A à 10A?

Is nu helemaal vlieg klaar ,en dat mixen is allemaal goed te doen :D

= 6A
= 4100 kv
= prop ,weet ik niet uit mijn blote hoofd

bym ; heb je de su 27 al ?
ik plaats morgen wel ff de bon van rct op het forum , is wel zo makkelijk .

*gaat zeer spoedig (alleen) ff oefenen op ht :rolleyes::squarewink:

* zuinigheidsmodus aan /

Dat is heel mooi Sleur,scheelt weer in de verzendkosten ;)

* zuinigheidsmodus uit \

Vanmiddag bij speedworld even de nieuwe onderdeeltjes voor tamiya nitrage 5.2 opgehaald,was weer een duur middagje in Heemskerk ;)

Morgen op het werk maar eens even kijken of hij een beetje wil knallen :cool:

De Clik V2.2.0 is klaar :yes: het uiteindelijke gewicht komt op 158 gram :puppydogeyes: valt dus ook een beetje tegen.
Ik denk mijn volgende project (de Nexus) lichter wordt ;)

@ Burp:

Dit is het lijstje
motor: TR2204-14T - TURNIGY 2204-14T 19g Outrunner
regelaar: SUP18A - SuperSimple 18A ESC
servo's 3 x: EM_43g - EM 4.3g / .5kg / .10sec Micro Servo

i.p.v. de Supersimple regelaar graag voor mij de:

TR_P10A
5stars.gif

TURNIGY Plush 10amp 9gram Speed Controller

Die is beter voor Indoor.

Laatst bewerkt:
goedenmorgen beste modelbouw vrienden :schrik: ;)

de su 27 weegt compleet zonder lipo 67 gram , met lipo 90 gram rond :D

burp; wanneer gaat de bestelling de deur uit ? ik heb ook een wens lijstje

sleur; wil jij de site in hk nog ff doorlinken waar besteld word :worship:

gaat maar weer werken ...

Heb jij die linkjes nog naar de te bestellen spulletjes?
Even aanmelden en vervolgens ook lid worden van de ACH (Nederland, Heemskerk, Aero Club Heemskerk) via de clubmanager.

10A Regelaar
Programmeerkaart ESC (optioneel, kan ook via zender, Philliams en ik hebben er al één)
Motortje 2204-14T/2200Kv
Servo 4,3 gram
Propellor 8x3,8 Slow Flyer
Alternatieve propellor 8x4,3 Slow Flyer

Voor de Su-27 misschien dit...
Inrunner 12mm 4100Kv
10A Regelaar
Servo 4,3 gram
Propellor 3x3 Direct Drive

LiPo'tjes voor zowel de indoorvliegers als de SU-27:
FlightPower EVO Lite 350mAh 2S (€ 13,45 via RC Speedworld)

De Clik V2.2.0 is klaar :yes: het uiteindelijke gewicht komt op 158 gram :puppydogeyes: valt dus ook een beetje tegen.
Ik denk mijn volgende project (de Nexus) lichter wordt ;)
Minder stiften op dat ding. Geeft niets hoor, mijn Nexus weegt slechts 2 gram minder. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back