Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, en zitten te koekeloeren naar de volleybaldames zeker :P
Nou, die lieten het breed afweten. Alleen wat zaalvoetballers en verder compleet uitgestorven. :?

Er is hier besloten dat we morgen (hoe origineel) ;) :D naar Artis gaan (jaarpassen, dus dan ga je toch iets makkelijker)

Dus misschien volgend weekend ??
Ah nee hè, ga ik je daar ook nog tegenkomen? Wij gaan ook even een paar uurtjes. Zal wel de grote speeltuin bij het restaurant worden. 8) Wij een bakkie leut, de kids even lekker uitrazen en dan gaan we weer. :yes: Wij zijn daar rond 14:30u (ook jaarkaarten dus de tijd maakt ons ook geen fluit uit).

En die Italiaanse auto, is dat toevallig een Motonica of Bergonzoni? Zijn twee oude RC-merken uit Italië die nog steeds mooie karretjes bouwen. :D

Vanavond vreselijk lekker gevlogen. En lees wel: gevlogen. Zelfs met de bananenvleugels op de Nexus keurig keer op keer mijn 5 minuutjes vol gevlogen. Eén keertje de prop eraf gekregen door een wat hardere landing maar verder geen schade. 8O De laatste ronde inclusief een roll en wat (ongepland :oops:) 3D-werk. Meskant bochten, stalls, duikvluchten, golfbewegingen, wingtipscraping... Eitje. :p :?
*zoekt nog steeds een excuses waarom het vanavond goed ging*

zo , de blizzard is nu echt af , alles netjes gemixed en afgesteld :D

dus er staan nu al 2 vliegers op de plank voor de maiden , dat gaat lekker zo :cool:

nog een filmpje van gemaakt , maar die was weer te groot :( 170 mb voor 2 minuten :eek: , dus loop ik weer vast met comprimeershit :puppydogeyes:

ik hoop dat de indoor vliegers zich vermaakt hebben , filmjes/filmpjes graag ;)

Ah nee hè, ga ik je daar ook nog tegenkomen? Wij gaan ook even een paar uurtjes. Zal wel de grote speeltuin bij het restaurant worden. 8) Wij een bakkie leut, de kids even lekker uitrazen en dan gaan we weer. :yes: Wij zijn daar rond 14:30u (ook jaarkaarten dus de tijd maakt ons ook geen fluit uit).

En die Italiaanse auto, is dat toevallig een Motonica of Bergonzoni? Zijn twee oude RC-merken uit Italië die nog steeds mooie karretjes bouwen. :D

Vanavond vreselijk lekker gevlogen. En lees wel: gevlogen. Zelfs met de bananenvleugels op de Nexus keurig keer op keer mijn 5 minuutjes vol gevlogen. Eén keertje de prop eraf gekregen door een wat hardere landing maar verder geen schade. 8O De laatste ronde inclusief een roll en wat (ongepland :oops:) 3D-werk. Meskant bochten, stalls, duikvluchten, golfbewegingen, wingtipscraping... Eitje. :p :?
*zoekt nog steeds een excuses waarom het vanavond goed ging*

hehehe , ik weet niet hoe laat wij gaan , maar waarschijnlijk wel eerder als 14:30 ;) ook gewoon even een rondje , koppie doen , wat vettigs naar binnen werken en weer weg :D ideaal die jaarkaarten :cool:

Ik heb het even opgezocht in mijn geschiedenislijst van Google , het is een Spadano-torino uit 1978 :) maar ik kon er weinig info over vinden :-(

Gewoon op beginners geluk houden :lol: ;)

Ik wist trouwens helemaal niet dat de klok vanacht een uur terug ging , dus was ik om even voor 07:00 uur al beneden :confused:

Laatst bewerkt:
en jawel ...goedesmorgens :D

lekker weertje niet 8-O

dat word zwemmen in zaangolf ofzo .

de blizzard moet nog ff wachten op zijn maiden + is de blizzard niet echt ht proof wat betreft landen ,er zit in de neus zo'n koelings gat ,dus die wil je niet in het zand laten landen :o zit de motor gelijk vol zand 8-O

dus volgend weekend op het veld loslaten ;)

erg rustig hier en op het ach forum :confused:

hehehe , ik weet niet hoe laat wij gaan , maar waarschijnlijk wel eerder als 14:30 ;) ook gewoon even een rondje , koppie doen , wat vettigs naar binnen werken en weer weg :D ideaal die jaarkaarten :cool:

Ik heb het even opgezocht in mijn geschiedenislijst van Google , het is een Spadano-torino uit 1978 :) maar ik kon er weinig info over vinden :-(

Gewoon op beginners geluk houden :lol: ;)

Ik wist trouwens helemaal niet dat de klok vanacht een uur terug ging , dus was ik om even voor 07:00 uur al beneden :confused:
Goedenmorgen zat al om 06:00 beneden en vlak daarna kwam die kleine :(.Het is droog dus als het zo blijft toch maar even naar HT,neem ook weer het vliegertje mee wind zat :zon:

ik hoop dat de indoor vliegers zich vermaakt hebben , filmjes/filmpjes graag ;)

Goedemorgen met zn allen,
Was inderdaad gezellig gisteravond..,

Nice flying van Sleur en Philiams:worship:

helaas geen movies, only some pics....

@ Sleur en Burp, nog bedankt voor de toelichting en medeleven..., affin, vrouwtje vertellen dat de hobby soms 20% meer kost dan geplanned,:rolleyes: en gewoon doorgaan...:D

ronald

ronald ;

tja ik kan er niet altijd bij zijn :roll:

maar was weer gezellig zo te horen ;)

volgende zaterdag ben ik erbij ,en zal me dinsdag ook officieel inschrijven bij de raggers 0X

Gisteravond vanuit de sportzaal naar huis draaide ze deze op de radio...
is toch één van mijn favorieten :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo hee,
Kom ik thuis van een weekie Beekbergen, moet ik zeker een half uur berichten lezen hier.
En wat denk je niet over Rc dingen, maar over muziek, nou vraag ik je.
Gaan we nu straks ook onze 1:1 auto's pimpen met draaitafels enz.
En zo als het er nu naar uitziet gaan er een paar een nat pak halen op H.T.
Nou allemaal de groeten en tot volgende keer maar weer.

Word alweer wat droger en het kriebelt toch wel een beetje.
Hier nog zo'n lekkere
:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
@ Phil & Siggery wat blijft dat toch lekkere muziek

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back