Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
phil ; dat moet je ff met burp regelen , ik weet niet wat je allemaal precies wilt , I only pay the money ;)

Pb is onderweg naar Burp, de rest wordt dus via jou geregeld.
Ik denk dat je zaterdag al kan vliegen hoor met de Clik :yes:Ook heb ik nog een Nexus liggen compleet met alle depron onderdelen (alleen een keer verkeerd geplakt) Hij moet dus even opnieuw geplakt worden maar dat is geen probleem, helemaal gekleurd en al :thumbsup: krijg je er ook bij.

IMG_71411.jpg

is het handig om een paar lipo's mee te bestellen bijv 3cel 3300 mah 25 c ofzo ?

Lijkt mij niet handig... dan zit je gauw aan je maximale gewicht

Laatst bewerkt:
is goed phil :p , nexus is van harte welkom

wat is het verschil eigenlijk tussen nexus ,en de clik ?

is het handig wat jij besteld ,dubbel te bestellen ,ik zal het ook allemaal nodig hebben voor de nexus ,toch ?

voordat ik te laat ben :-?

is goed phil :p , nexus is van harte welkom

is het handig wat jij besteld ,dubbel te bestellen ,ik zal het ook allemaal nodig hebben voor de nexus ,toch ?

voordat ik te laat ben :-?

Is idd handig.... :yes:

@ Martin, nog even wachten dus, Junkie wil er toch nog wat bijhebben :p

Was heel even droog,dus toch nog maar even rijden in de kuil bij de hoogovens.Wat een blubber zooi daar maar het ging wel lekker,nu maar weer aan de schoonmaak
kuil1001.jpg

Was wel even leuk,waren er ook met een ouwe Fiat Panda of iets wat er voor door moest gaan aan het racen.
Mijn broer/dubbelganger heeft zijn Savage 3.5 omgebouwd naar een 4.6.Hij heeft hem lekker ingereden gister weggezet,en wou vandaag ook even rijden.Dat wagentje ging niet voor of achteruit,batterijen waren vol en de rest was ook goed.Bij thuiskomst hebben we zijn kristallen vervangen door mijn oude,nou is mijn vraag kunnen die dingen het zomaar begeven of moet er toch wel wat geks gebeuren willen ze er mee ophouden:confused:

hier nog ff een overzicht van de spulletjes voor de sukhoi oftewel de su27 ;)

voor de geïnteresseerden

alleen nog kleine servo's en klaar

IMG_2006.jpg

Zo, de F117 is bijna klaar op het vastlijmen van de stangetjes voor de servo's na. Met het instellen van de zender meer moeite.

Delta wing gekozen, linker kanaal op de elevator en rechter op de aileron. Stick naar links en de linker flap gaat omhoog en de rechter omlaag. omgekeerd bij de stick naar rechts. Keurig dus.

Echter, stick naar voren en de flaps gaan omhoog en stick naar achter en de flaps gaan naar beneden. Precies omgekeerd dus. Met het reversen van de kanalen kom ik er niet. Iemand een idee want ik zie iets over het hoofd.:confused::confused::confused:

We praten hier over de DX7 dus.

Ik heb even een vraag aan de doorgewinterde Hong kong bestellers , Ik ben op zoek naar een aantal zaken voor de on-road , waaronder een 3.5cc. blokje , een paar servo's , een radiobox , e.d. nou ben ik al op E-bay aan het struinen geweest maar ik kan het niet zo goed vinden :( dus als julllie een paar site's weten en daar de link van willen plaatsen , heel graag ;) :D

Ik heb even een vraag aan de doorgewinterde Hong kong bestellers , Ik ben op zoek naar een aantal zaken voor de on-road , waaronder een 3.5cc. blokje , een paar servo's , een radiobox , e.d. nou ben ik al op E-bay aan het struinen geweest maar ik kan het niet zo goed vinden :( dus als julllie een paar site's weten en daar de link van willen plaatsen , heel graag ;) :D
Zo'n 3.5cc blokje heb ik ook nog wel voor je.Het is geen verse,staat nu al bijna een jaar stil,en om te zeggen dat ie altijd lekker gelopen heeft :nooo:

Laatst bewerkt:
Zo'n 3.5cc blokje heb ik ook nog wel voor je.Het is geen verse,staat nu al bijna een jaar stil,en om te zeggen dat ie altijd lekker gelopen heeft :nooo:

Als ik hem iig een keer kan lenen om te passen zou al super zijn , want ik heb hier wel twee 2,5cc. blokjes liggen en daarvan zitten de gaatjes aan de zijkant van het carter te dicht op elkaar , dus ga ik er eigenlijk vanuit dat een 3.5 wel past ;)

Als ik hem iig een keer kan lenen om te passen zou al super zijn , want ik heb hier wel twee 2,5cc. blokjes liggen en daarvan zitten de gaatjes aan de zijkant van het carter te dicht op elkaar , dus ga ik er eigenlijk vanuit dat een 3.5 wel past ;)
Je zat in de buurt toch,weet niet tot hoe laat je daar zit

Philliams heeft een Clik! en Sleur een Nexus. Jou kennende moet je de Clik nemen anders hebben we weer hetzelfde. :p ;)

Zo, de F117 is bijna klaar op het vastlijmen van de stangetjes voor de servo's na. Met het instellen van de zender meer moeite.

Delta wing gekozen, linker kanaal op de elevator en rechter op de aileron. Stick naar links en de linker flap gaat omhoog en de rechter omlaag. omgekeerd bij de stick naar rechts. Keurig dus.

Echter, stick naar voren en de flaps gaan omhoog en stick naar achter en de flaps gaan naar beneden. Precies omgekeerd dus. Met het reversen van de kanalen kom ik er niet. Iemand een idee want ik zie iets over het hoofd.:confused::confused::confused:

We praten hier over de DX7 dus.
Yep, ik heb twee weken terug ook enorm staan klooien met de Disc (vraag maar aan Philliams en Erik 3D). Uiteindelijk alles gereset, alle stekertjes los, een beetje uitgehuild (lees wat lelijke woorden uitgesproken) en toen eerst de ene kant ingesteld en vervolgens de andere kant.

De settings zijn afhankelijk van de manier/draairichting van je servo's. Bij beide modellen van mij draaien die gespiegeld dus vandaar dat één kanaal in reversed mode staat.

Op de F-117:
Wingtailmix - Elevon
Aileron - Reversed
Elevator - Normal

Op de Disc:
Wingtailmix - Elevon
Aileron - Reversed
Elevator - Normal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back