Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, 8x5 minuten ??
Bij mijn rookgedrag is het dan net half negen smorgens :rolling:
WTF!!! :schrik: Hoeveel stook je er dan wel niet in een dag weg? 30 stuks of zo? Hakt er lekker in qua budget. Wat kost zo'n sticky, €0,25/stuk? Da's zo'n €200,00/maand. Kun je een leuke hobby voor hebben. :D

WTF!!! :schrik: Hoeveel stook je er dan wel niet in een dag weg? 30 stuks of zo? Hakt er lekker in qua budget. Wat kost zo'n sticky, €0,25/stuk? Da's zo'n €200,00/maand. Kun je een leuke hobby voor hebben. :D

Gemiddeld een pakje per dag, a 4 euro.
120 euro per maand dus.
Dan nog wat vrouw rookt, en die gelooft dit keer niet zo in mijn poging te stoppen met roken (ik ook nog niet moet het nog maar zien :p ) dus die paft gewoon nog verder ......

ja ja ,120 in de maand is best een bedragie :o voor mij geld het zelfde .

en als je dat per jaar berekend is dat 1440 plus nog wat extra voor feest en zondagen = 1500 pjaar :help: :offtopic: zeg maar zo,n 3300 gulden :schrik:

gelukkig heb ik een goed beroep ;)

Ook een manier om te besparen trouwens :
Hilarisch goed... :rolling: Alleen 4 tompoucen voor 0,99 cent? Da's zeker niet duur, morgen maar een pallet halen. 8O

Okay, nog even voor de lach van de dag dan (lachen is gezond hè ;)).

(en alle andere 4 versies hiervan)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je ff aan de knutsel, kun je gelijk 2 pagina's inhalen 8O

Even een plakhulp vanavond gemaakt voor de depron-vliegers.... het idee is afgekeken van Marcel v/d Burgt van de ACH. Zo zet je ze wel heel gemakkelijk inelkaar :yes: :thumbsup:

pijnbank.jpg

Zou het niks zijn om ipv depron balsahout te gebruiken ?

(Wel goed Phil, jij knutseld wat af zeg sinds je vliegeniert!!)

Laatst bewerkt:
Ben je ff aan de knutsel, kun je gelijk 2 pagina's inhalen 8O

Even een plakhulp vanavond gemaakt voor de depron-vliegers.... het idee is afgekeken van Marcel v/d Burgt van de ACH. Zo zet je ze wel heel gemakkelijk inelkaar :yes: :thumbsup:

pijnbank.jpg

Dit is geen knutselen meer Phil,dit is gewoon productiewerk :rolling: ;)

Kan ik bij jou niet gewoon wat depron platen droppen Phil? Dan kan ik na één of twee dagen gewoon een geplakt vliegtuigje afhalen waar ik alleen de electronica nog maar hoef in te stoppen :D

Kan ik bij jou niet gewoon wat depron platen droppen Phil? Dan kan ik na één of twee dagen gewoon een geplakt vliegtuigje afhalen waar ik alleen de electronica nog maar hoef in te stoppen :D

Is goed hoor :p maar één of twee dagen redt ik niet :nooo: :wink:

Voor de rest: goedemorgen iedereen

Mogguh allemaal, wat een stralende dag weer:zon::zon::zon:

:-?:-?:-? staat 916 km file :-?:-?:-?:-?

junkie stond al vast bij mij om de hoek :-?:-?:-?

dus junkie gaat eerst maar ff thuis klussen ,tot het een beetje oplost :p

tja ,mensen zijn zo bang in de auto met een beetje regen :-?

Jo san :yes: (en vele varianten)

Mooi man, dit weer. Met de grote wielen lekker door de plassen scheuren omdat de putjes vol bladeren zitten. Hierbij excuses voor de vele voetgangers die minder fortuinlijk waren. :evil: ;)

@Philliams: Hoe groot zijn de scans nu als je ze zipt? Is uploaden een optie? Ik ben vandaag bij de klant met de te grote plotter (A0) waar we ook gaan proberen 3mm Depron er doorheen te jassen (bedrukt met vinyl inkt dus dat is etsende inkt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back