Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voordat dit een eigen leven gaat leiden (of lijden :D) ik hoef geen scalpel :nooo: Al krijg ik er één te leen, toch moet ik er nog een hoop geld instoppen :(
Maar in iedergeval bedankt voor het aanbod :thumbsup:

Toppie :worship: Ik hoor net dat er nog een extra zaal is geregeld, dit voor de zondagavonden ;)

top van die extra zaal ,en voor zondag avond ,count me in :cool:.

moet wel ff overleggen met het thuis front, want 2 avonden in het weekend is misschien ook weer "te " , maar het ene weekend de zaterdag en het volgende weekend de zondag is wel te doen :D

waar staat die zaal :confused:

ps ; je mag ook mijn gehopupte scalpel lenen ,voor de avonden dat ik niet kan rijden ;)
maar ik zal mijn scalpel niet snel verkopen ,staat niet in de weg ,en is gewoon een mooi karretje

top van die extra zaal ,en voor zondag avond ,count me in :cool:.

moet wel ff overleggen met het thuis front, want 2 avonden in het weekend is misschien ook weer "te " , maar het ene weekend de zaterdag en het volgende weekend de zondag is wel te doen :D

waar staat die zaal :confused:

Volgens mij mag dat nog niet openbaar gemaakt worden.... zeker niet op zo'n actief forum als dit (kapers op de loer etc.) voor je het weet is de zaal vehuurd aan een andere club ;) check pb

Volgens mij mag dat nog niet openbaar gemaakt worden.... zeker niet op zo'n actief forum als dit (kapers op de loer etc.) voor je het weet is de zaal vehuurd aan een andere club ;) check pb
Lekker dicht bij. :banana: Binnen een straal van 500 meter indoor autorijden, vliegen en zuipen. 8) Nu nog de manege ernaast en dan kunnen we ook indoor offroadrijden. ;) Nu nog de hal bij mij achter... :D

Sleur, als jij nu in je inmense achtertuin een mooie offroad baan aanlegt zijn we klaar. Bier en koffie op loopafstand :mrgreen;

Zondag nog vliegen op HT?

Inschrijven bij de raggers komt zsm. moet eerst een vliegtuigje maken maar Phil heeft de tekeningen....of wil je vast een chassis voor mij maken? Electronica is onderweg van HK (ver weg) naar Zaandam.

Sleur, als jij nu in je inmense achtertuin een mooie offroad baan aanlegt zijn we klaar. Bier en koffie op loopafstand :mrgreen:

Zondag nog vliegen op HT?

Inschrijven bij de raggers komt zsm. moet eerst een vliegtuigje maken maar Phil heeft de tekeningen....of wil je vast een chassis voor mij maken? Electronica is onderweg van HK (ver weg) naar Zaandam.
Die tuin valt wel mee (18x6 meter). Misschiena ls ik de garage (8x5 meter) vlak leg dat we een beetje afmeting hebben voor 1:10 offroad. ;) Alleen weet ik dan niet waar ik mijn hobbyspullen (ca. 40m³ zooi) moet laten. :lol:

Zondag voor mij niet vliegen (zie een aantal pagina's terug). Te druk met bezigheden in en om het huis. :p Ik maak er niet zo'n probleem van, ik heb geen last (meer) van die verslaving. :? :hammer:

Het vliegen in de buurt trekt me wel. Alleen om nu 5 uur aanwezig te zijn. :? Het vliegen kost in ieder geval € 0,67/minuut (of € 0,40/minuut laag-tarief). Wel wat duurder dan de huidige locatie maar heel wat groter (vooral hoger!) en ook een prima kantine. :yes:

Die tuin valt wel mee (18x6 meter). Misschiena ls ik de garage (8x5 meter) vlak leg dat we een beetje afmeting hebben voor 1:10 offroad. ;) Alleen weet ik dan niet waar ik mijn hobbyspullen (ca. 40m³ zooi) moet laten. :lol:

Zondag voor mij niet vliegen (zie een aantal pagina's terug). Te druk met bezigheden in en om het huis. :p Ik maak er niet zo'n probleem van, ik heb geen last (meer) van die verslaving. :? :hammer:

Het vliegen in de buurt trekt me wel. Alleen om nu 5 uur aanwezig te zijn. :? Het vliegen kost in ieder geval € 0,67/minuut (of € 0,40/minuut laag-tarief). Wel wat duurder dan de huidige locatie maar heel wat groter (vooral hoger!) en ook een prima kantine. :yes:

Ik heb een vermoeden :p

nou, nou.... met 6 personen betaal je maar € 0,67 per uur meer :confused: :?
Maar dan vlieg (ben je aanwezig) je wel 5 uur :thumbsup:

nou, nou.... met 6 personen betaal je maar € 0,67 per uur meer :confused: :?
Maar dan vlieg (ben je aanwezig) je wel 5 uur :thumbsup:
Huh? 8O Rare berekingen? Totaalbedrag / totaal minuten is kosten pervliegminuut. Verschil tussen kort en lang huren is dus dat de kosten per minuut omlaag gaan. Als je langer vliegen kan daardoor, betaal je hetzelfde. Huidige tarief is € 0,33/minuut (laatste keer was dan ook € 6,70 :D).

Ik zal mijn Crashxus even oplappen, had toch verborgen gebreken: carbon staafje losgeschoten. :?

Gaat er nog wat besteld worden in HK ?
Ik heb nog een buitenlopertje en een ESC nodig voor een klein vliegtuigje .....

Mag ik aub meeliften op de HK-Zaanstad expresse ?

Zo denk ik er dus ook over.

Kijk als er iemand afvalt dat kan altijd ,maar afspraken hier maken is net alsof je domino speelt, als er één gaat , gaan ze allemaal.
Met het gevolg dat ik een baja gekocht had , waar door vrijwel niemand niet meer mee gereden werd.
En nu gebeurd precies het zelfde met de scalpel, sterker nog.. de competitie is nog niet eens begonnen :nooo:

Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop...

pb bekeken en = blij , al is wormer voor mij wel aantrekkelijk qua afstand ;)

die vliegprijzen per minuut is een aalmoes , maar ik denk dat ik straks toch gauw 50 euries per week kwijt ben aan benzine voor heemskerk activiteiten :eek:;)
gaat toch maar een daihatsu cuore erbij kopen voor de heemskerk ritjes :D

wou daarstraks nog naar ht , maar ben helaas in slaap gevallen voor de tv :???: de week zit toch aardig in de benen :)

wat betreft de scalpel , waarom moet gelijk iedereen alles meteen verkopen :confused:
mocht het niet doorgaan ,kunnen we toch gewoon op dit draadje afspreken wie wil rijden en onderling wedstrijdjes houden ,word het vanzelf wel gezellig en kan je ook andere type's auto's loslaten ,en zit er geen "moet" aan vast , heb je zin dan kom je ,geen zin,dan ook geen probleem :teacher:

Kijk als er iemand afvalt dat kan altijd ,maar afspraken hier maken is net alsof je domino speelt, als er één gaat , gaan ze allemaal.
Met het gevolg dat ik een baja gekocht had , waar door vrijwel niemand niet meer mee gereden werd.
En nu gebeurd precies het zelfde met de scalpel, sterker nog.. de competitie is nog niet eens begonnen :nooo:

Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop...

Helemaal mee eens Fritsie :yes: Beetje triest om dit zo vlak voor de competitie merkbaar maken dat je niet meer meedoet :( Ook erg zonde van Peter zijn inspanningen als deze trend zich voortzet :| Ik kan me jou standpunt nu ook erg indenken.

pb bekeken en = blij , al is wormer voor mij wel aantrekkelijk qua afstand ;)

wou daarstraks nog naar ht , maar ben helaas in slaap gevallen voor de tv :???: de week zit toch aardig in de benen :)

Helaas :nooo: dat is toch ook wel errug lekker hoor :yes: :sleepy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back