Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja,hier hebben we een punt :confused:

Wat je verkoopt ben je kwijt zeg ik altijd,al is dit eigenlijk best een vreemde
uitspraak voor een handelaar :rolling:

Ik heb het scalpel spul aangeschaft omdat er een competitie mee gereden zou worden , niet andersom :rolleyes:

Ik zou gewoon erg teleurgesteld wezen als dit voor niets blijkt te zijn :|
Vind het eigenlijk gewoon stijlloos.....

Er is toch niets gezegd dat de competitie niet door gaat? Wat mij betreft gewoon alleen is er een man minder. Het trainen is voor mij op maandag ook lastig ivm tennis. Neemt niet weg dat ik met de competitie er weer vol voor ga :D

Blijft leuk met een man meer of minder, geen zorgen maken dus.

Er is toch niets gezegd dat de competitie niet door gaat? Wat mij betreft gewoon alleen is er een man minder. Het trainen is voor mij op maandag ook lastig ivm tennis. Neemt niet weg dat ik met de competitie er weer vol voor ga :D

we zullen zien......

Me to,en ik zit met 20 zakken bitterballen in mijn mik :cool:

Dat komt goed :D die zitten straks in mijn buik (voor je het weet sta ik weer bij je op de stoep :celebrate:)

Het lullige is dat Peter straks de toko moet opengooien (+ electra en verwarming) voor 4 of 5 man die staan te rijden :???: :confused:

Sleur, als jij nu in je inmense achtertuin een mooie offroad baan aanlegt zijn we klaar. Bier en koffie op loopafstand :mrgreen;

Zondag nog vliegen op HT?

Inschrijven bij de raggers komt zsm. moet eerst een vliegtuigje maken maar Phil heeft de tekeningen....of wil je vast een chassis voor mij maken? Electronica is onderweg van HK (ver weg) naar Zaandam.

als ik toestemming krijg van mijn zus, mariska, en floor , kom ik zeker ff fladderen op ht :thumbsup:
sterker nog ,ik neem mijn zuster wel ff mee ,van die autootjes wist ze wel ,maar van de nieuwe vlieg hobby heeft ze nog niets gezien ;)

Ik heb het scalpel spul aangeschaft omdat er een competitie mee gereden zou worden , niet andersom :rolleyes:

Ik zou gewoon erg teleurgesteld wezen als dit voor niets blijkt te zijn :|
Vind het eigenlijk gewoon stijlloos.....

Was een geintje hoor Fritsie,je kent me toch ;)

Sorry als dit anders bij je overgekomen is :(

Om even serieus te reageren,ik kan begrijpen dat er een vorm van irritatie bij je optreed als je dit zo allemaal leest :-?

Je hebt een grote investering gedaan om alles rijklaar te krijgen en dan haakt de 1 na de ander af,dan al niet door omstandigheden :confused:

Kan best begrijpen dat je iets wat teleurgesteld bent hoor ;)

als ik toestemming krijg van mijn zus, mariska, en floor , kom ik zeker ff fladderen op ht :thumbsup:
sterker nog ,ik neem mijn zuster wel ff mee ,van die autootjes wist ze wel ,maar van de nieuwe vlieg hobby heeft ze nog niets gezien ;)

Ja gezellig,goed idee Junkie ;)

Ze spreekt toch wel nederlands he :rolling:

Zoniet,neem ik wel even een Italiaans-Nederlands woordenboek mee hoor ;)

(Of floortje vertaald het even voor mij natuurlijk )

Mmmm, klinkt interessant, getrouwd? Nog beschikbaar? Een beauty? Stevo kan in zekere omstandigheden toch nog 260 Km rijden hoor:D

Jeetje, klinkt als een dating site:rolleyes:

Stevo

Hieruit begrijp ik dat Stevo een vrijgezel is ;)

EDIT:

260 kilometer ? Je moet nog terug ook hoor Stevo ????

Mmmm, klinkt interessant, getrouwd? Nog beschikbaar? Een beauty? Stevo kan in zekere omstandigheden toch nog 260 Km rijden hoor:D

Stevo

ze ziet er prima uit , maar getrouwd ,en wellicht een tikkeltje te oud voor jouw , behalve als je het nog moet leren dan :rolleyes:;)

kom zondag maar ff langs op ht ,kan je het met je eigen Belgische ogen bekijken :cool:

Gaat er nog wat besteld worden in HK ?
Ik heb nog een buitenlopertje en een ESC nodig voor een klein vliegtuigje .....

Mag ik aub meeliften op de HK-Zaanstad expresse ?
PB de links van Hobby City naar de items maar. Ik heb nog een paar 100 gram ruimte. Kijk ik wel of het mee kan komen (heb je geluk dat gister HC eruit lag, SQL Server plat).

Kijk als er iemand afvalt dat kan altijd ,maar afspraken hier maken is net alsof je domino speelt, als er één gaat , gaan ze allemaal.
Met het gevolg dat ik een baja gekocht had , waar door vrijwel niemand niet meer mee gereden werd.
En nu gebeurd precies het zelfde met de scalpel, sterker nog.. de competitie is nog niet eens begonnen :nooo:

Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop...
Gelukkig heb je je EZ op tijd weggedaan anders moesten we ook nog stoppen met vliegen. 8O :lol: ;)

Wat je zegt is precies zoals ik het ook voel. 4 maanden voor de eerste wedstrijd is iederen hyper enthousiast, 2 1/2 man traint best fanatiek, de rest heeft weinig te melden en als dan het puntje bijhet paaltje komt haken 3 van 9 af. Als dit eerder bekend zou zijn geweest, was alles ook al lang afgeblazen.

wat betreft de scalpel , waarom moet gelijk iedereen alles meteen verkopen :confused:
mocht het niet doorgaan ,kunnen we toch gewoon op dit draadje afspreken wie wil rijden en onderling wedstrijdjes houden ,word het vanzelf wel gezellig en kan je ook andere type's auto's loslaten ,en zit er geen "moet" aan vast , heb je zin dan kom je ,geen zin,dan ook geen probleem :teacher:
Als je het enthousiasme kwijt bent, is de hobby niet leuk. Dan wordt het een sociale verplichting (beetje net als op verjaardag bij opa en oma :?). En als je de centjes liever aan iets anders uit geeft, dan kan ik prima begrijpen dat je alles weg doet. :teacher:

Afspreken om te gaan rijden werkt niet. Als er een beetje druk achter zit in de vorm van een competitie met vaste data kun je daar je agenda op aanpassen. De meeste van ons hebben een drukke baan en desondanks doen ze buiten hun werk toch genoeg. Dus waarom dan niet op donderdagavond om de 2 à 3 weken een avondje competitie-rijden? Omdat je een dwangneurose hebt om het hele weekend te vliegen? (niet persoonlijk bedoelt maar bij wijze van spreken ;))

Maar met 4 rijders is het minder leuk. Plus wat ik al eerder en Philliams net ook zei, de baan moet wel open, een behaaglijke temperatuur in dat enorme hok is wenselijk etc. Daar hangen nu eenmaal kosten aan. In principe is het al met 9 rijders een schip van bijleg, maar als er maar 5 deelnemers zijn dan houdt het echt op.

Me to,en ik zit met 20 zakken bitterballen in mijn mik :cool:
Die bitterballen lijkt me geen probleem, partytent, frituurpannetje en een aggregaat zijn zo geregeld. :yes: :D ;)

En om dan maar door te borduren op het cup-gebeuren. Er is een mogelijkheid om de Scalpel Cup te combineren met de wintercup van Speedworld (1:10/1:12). Voordeel is dat dan toch al de boel open moest. Er komt dan gewoon een klasse bij. Nadeel is dat er op andere data gereden wordt en het aantal heats per avond natuurlijk beperkter is. Zijn daar dan voorstanders van?

Dit zinloze draadje gaat nu eenmaal over niets (of eigenlijk over alles). :teacher: ;)

ze ziet er prima uit , maar getrouwd ,en wellicht een tikkeltje te oud voor jouw , behalve als je het nog moet leren dan :rolleyes:;)
op een oude fiets moet je het leren. Enige voorwaarde is dat de fiets niet twee lekke banden heeft maar ook geen massieve siliconen banden. Retro is nu eenmaal hip.... :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back