Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zegt hij die niet sirieus is.Ben je verdwaald![]()
Dat doosje is één van de drie doosjes met kleurtjes. 8Osleur ; jij hebt genoeg verf om je huis mee te schilderen 8O
maak maar niet te mooi , je weet hoe snel ze in da box belanden .
maak gelijk boven en onder een verschillende kleur ,want die van mij is niet te onderscheiden , zodat ik soms echt niet weet hoe ik vlieg ( zie boomlanding)
ps; is de grote zaal elke zondag of ook om en om
vrouwtje heeft zondag op maandag slaapdienst , dus zou ik er weer niet bij kunnen zijn![]()
Zo, ook even druk aan het verven geslagen.
![]()
![]()
En *hop* de vleugeltjes ook een likje verf. 8) Helaas geen tijd meer om nog een paar vette vlammen op de bovenkant van de vleugels te zetten. :cry: Maar de tijgerstreepjes van het vertikale vlak lopen bovenop ook door op het horizontale vlak.Ohhwwwww koele look man![]()
@Phil, als je toch een nieuwe Nexus maakt, kan je meteen twee maal snijden/plakken? Ik zou je vreselijk dankbaar zijn![]()
phil ikke ook ;-) ben zelf bereid te betalen in ht dollars![]()
Zo, ook even druk aan het verven geslagen.![]()
Echte mannen laten niet bouwen....Nouja, jammer dan. Ik ga zelf wel even bouwen dan
Ziet er leuk uit sleur, hoeveel gram kost je dat nou?
Mijn tijger verslindt jouw koe met Depron en carbon. :rolling: :nooo: :teacher:Ziet er goed uit Sleur, het begint echt een beestenboel te worden.... jij met je tijger en ik met mijn koe![]()
Ik wil ze wel inelkaar plakken hoor als je ze eenmaal gesneden hebt![]()
Echte mannen laten niet bouwen....![]()
Phil, Junkie en Eric, de spulletjes uit HK (ver weg) zijn binnen, super snel dus
Donderdag meenemen naar HK (dichtbij) tijdens de bitterballenscalpelwintercompetitie.
@ Burp: dank je wel maar ik heb er geen haast mee.
Vanavond ga ik toch naar de club, verjaardag laat ik zitten.... daar wordt toch teveel gezopen :rolling: