Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
burp ; toch maar wel outdoor :p

film 1 : zonder brokken

film 2 : hoe land je netjes in een .......:roll:

foto ; hoe haal je hem eruit ;)

IMG_2067.jpg

Jij bent ook een lekker ventje he Junkie, zonde voor die boom, heb je hem al omgezaagd? :rolling:

sleur ; jij hebt genoeg verf om je huis mee te schilderen 8O

maak maar niet te mooi , je weet hoe snel ze in da box belanden .

maak gelijk boven en onder een verschillende kleur ,want die van mij is niet te onderscheiden , zodat ik soms echt niet weet hoe ik vlieg ( zie boomlanding);)

ps; is de grote zaal elke zondag of ook om en om :confused:
vrouwtje heeft zondag op maandag slaapdienst , dus zou ik er weer niet bij kunnen zijn :mad:

sleur ; jij hebt genoeg verf om je huis mee te schilderen 8O

maak maar niet te mooi , je weet hoe snel ze in da box belanden .

maak gelijk boven en onder een verschillende kleur ,want die van mij is niet te onderscheiden , zodat ik soms echt niet weet hoe ik vlieg ( zie boomlanding);)

ps; is de grote zaal elke zondag of ook om en om :confused:
vrouwtje heeft zondag op maandag slaapdienst , dus zou ik er weer niet bij kunnen zijn :mad:
Dat doosje is één van de drie doosjes met kleurtjes. 8O :D En waarom niet te mooi maken? Het is toch leuk om gewoon met de airbrush wat te oefenen? Als ik de vlieger verkreukel, heb ik weer wat om te oefenen met spuiten. Zo is het nuttige met het onaangename te combineren. :lol: En ja, ik zorg er wel voor dat onder en boven anders zijn, net als die knalblauwe cockpit om te zien wat de voorkant is (ik vlieg soms 4D zonder verstelbare propellor). :oops:

Over de zaal in Heemskerk moet nog een beslissing genomen worden. Dus die info volgt nog. :cool:

Ohhwwwww koele look man :p
En *hop* de vleugeltjes ook een likje verf. 8) Helaas geen tijd meer om nog een paar vette vlammen op de bovenkant van de vleugels te zetten. :cry: Maar de tijgerstreepjes van het vertikale vlak lopen bovenop ook door op het horizontale vlak. :thumbsup:

index_build06_fuse-paint.jpg

@Phil, als je toch een nieuwe Nexus maakt, kan je meteen twee maal snijden/plakken? Ik zou je vreselijk dankbaar zijn :D

phil ikke ook ;-) ben zelf bereid te betalen in ht dollars :cool:

Nope, helaas.... door het vliegen in de hal van Heemskerk heb ik het al veels te druk met mijn eigen vliegers :( Ik zal nog wel ff de Nexus van Junkie plakken, dan mag hij hem verder afbouwen

Zo, ook even druk aan het verven geslagen. ;)

Ziet er goed uit Sleur, het begint echt een beestenboel te worden.... jij met je tijger en ik met mijn koe :thumbsup:

Morgenavond heb ik een verjaardag dus ik weet niet of ik op de club ben :nooo:

Ik zal de tekeningen verder even uploaden, dan kunnen jullie die downloaden en dan zelf bouwen 8) :D

Nouja, jammer dan. Ik ga zelf wel even bouwen dan :D

Ziet er leuk uit sleur, hoeveel gram kost je dat nou?

phil ; toppie :thumbsup: , ik haal hem volgende dinsdag avond wel op .
ikke ook niet vanavond naar de ach
gaat nu de schade van gisteren inhalen ;)

Nouja, jammer dan. Ik ga zelf wel even bouwen dan :D

Ziet er leuk uit sleur, hoeveel gram kost je dat nou?
Echte mannen laten niet bouwen.... :mrgreen:

Op het Depron kun je erg dun spuiten. In totaal zit er misschien een half flesje van 60ml op, waarvan tenminste 3/4 vocht is (waterbasis, extra verdund). Dus erg zal best wel een paar gram bij gekomen zijn. Ik heb niet gewogen voor het spuiten. Volgende keer zal ik dat doen. Maar voor lichtgewicht moet je ook geen POR gebruiken natuurlijk. Scheelt ook een paar gram.

Ziet er goed uit Sleur, het begint echt een beestenboel te worden.... jij met je tijger en ik met mijn koe :thumbsup:
Mijn tijger verslindt jouw koe met Depron en carbon. :rolling: :nooo: :teacher:

Vanmiddag maar even de vleugeltjes af spuiten en vanavond plakken en de servo's plaatsen. Morgen het carbon en de plasticjes erop. Kan-ie zaterdagavond de lucht in. ;) :cool:

LiPootjes zijn besteld. Waren niet op voorraad bij FlightPower dus worden volgende week geleverd. :(

Phil, Junkie en Eric, de spulletjes uit HK (ver weg) zijn binnen, super snel dus :thumbsup:

Donderdag meenemen naar HK (dichtbij) tijdens de bitterballenscalpelwintercompetitie.

Nee, gisteren weg, morgen vrouw weg, donderdag ik en vrijdag vrouw weer :)
Vanavond dus even een avondje thuis :)

Als je de onderdelen vandaag wilt hebben moet je ze even komen halen :mrgreen:

Clubpasje trouwens ook binnen :thumbsup:

burp ; das snel binnen :schrik:;)

net nog even op het veldpark gevlogen met de su27 :cool: eitje hoor ;)

de uitslagen moeten nog verder uit voor het leuke , dus op de zender staan ze al op 140 , dus ga ik langere servo heveltjes plaatsen .

vntm = verder niets te melden

@ Burp: dank je wel maar ik heb er geen haast mee.

Vanavond ga ik toch naar de club, verjaardag laat ik zitten.... daar wordt toch teveel gezopen :rolling:

@ Burp: dank je wel maar ik heb er geen haast mee.

Vanavond ga ik toch naar de club, verjaardag laat ik zitten.... daar wordt toch teveel gezopen :rolling:

wat ben jij toch een junkie he :hammer:
ga toch eens met je vrouw iets leuks doen , pak een bioscoopje ofzo :?;)

*gaat lekker chineesje bestellen ,en lekker op de bank hangen *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back