Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
checkmark.jpg
Accu's van de Scalpel (en GT14) aan het cyclen (ontladen/balanceren/laden etc.)
checkmark.jpg
Scalpel demonteren en helemaal nalopen
checkmark.jpg
Transponder in de Scalpel plakken
checkmark.jpg
Depron Index 2.2 afplakken
checkmark.jpg
Rijden bij RC Speedworld (ergens tussen 13:00 en 16:30 uur)

Nieuwe voorbandjes op de Scalpel gezet want die waren volledig schuin weggesleten, vering en rijhoogte even opnieuw afgesteld, ontpluist/lagers schoongemaakt, regelaar gecontroleerd en de rem wat aggresiever gezet, de boel ingepakt.

*gaat richting Heemskerk rondje rijden met de Scalpel*

Je begint hem te knijpen zeker? :cool:

En dat voor 120 servers, het mag wat.
Ik gok zo half en half dat ik er mogen niet bij ben.
Maar het kan nog keren, we zien het wel :rolleyes:
Je bent niet eens ingedeeld voor morgen. :p

Je begint hem te knijpen zeker? :cool:
Nee hoor, maar even kijken of alles nog werkt kan toch geen kwaad? :nooo: Dat ik niet eerste ga worden, daar twijfel ik niet aan. ;) Ik rij mee voor de gezelli. :yes:

Samen met Gladoor even de tijdmeting in orde gemaakt. De eerste geregistreerde rondjes zijn een feit. Graag even uw transpondernummer PB vanwege het instellen van de race-software. :thumbsup:

DOEN!!!

Is zeker leuk!
Wordt tijd dat de winter voorbij gaat en het asfalt weer wat warmer is dan kunnen we weer knallen in Heemstede :yes:

En daar is meteen mijn grootste probleem ;) als het mooi weer is ben ik meestal tot laat aan het werk op dat warme asfalt :( :D

Wat is een Baja??? 8O :lol: ;)

Oei, oei, oei... Leuk speeltje. :thumbsup: Ik vind hem ook nog steeds erg mooi.

Met of zonder body? Want die ligt bij mij in de garage. :lol: ;)

Een baja is iets waarmee jij een aantal mensen hebt geinfecteerd :D

Het ziet er zeker goed uit :cool: en als je de body al hebt schiet je al lekker op :lol:

Wel een leuk ding voor het komend seizoen :yes:

Nu thuis nog "even" zien te overtuigen van de absolute noodzaak om deze er bij te hebben :???: ;) :D

Hoi iedereen,

Voor degenen die scalpelcup gaan rijden de tijdmeting werkt weer.
Wie komen er morgen nu nog rijden gaarne even een reactie.

Greetz,

Gladoor.

Hoi iedereen,

Voor degenen die scalpelcup gaan rijden de tijdmeting werkt weer.
Wie komen er morgen nu nog rijden gaarne even een reactie.

Greetz,

Gladoor.
Ter aanvulling:

De baan is gewoon open zoals altijd, het is immers koopavond en vanwege het beperkte aantal rijders wordt hier niet van afgeweken. Het kan dus zijn dat er ook andere mensen rijden. Onze kwalificatie- en finale-heats vinden dus tussendoor plaats.

Ik wil zo rond 19:30u iedereen bij elkaar hebben en om 20:00 uur starten. We rijden twee kwalificaties van elk 5 minuten, iedereen bij elkaar. De kwalificatie voor de finales gaat op basis van de 4 snelste ronden (waarvan aannemelijk is dat het echte rondes waren, hoewel afsnijden verrekte lastig is met die balken ;)). Vervolgens twee finale-heats van 8 minuten waarvan de tweede finale-heat de omgekeerde startopstelling is.

Als we om het half uur een heat rijden, zijn we netjes rond 22:10 uur klaar en dan kan de toko dicht. Van een ieder wordt verwacht dat hij zijn rommeltjes opruimt. Graag op de tafels gebruik maken van een pit-handdoek (of iets dergelijks) om zwarte strepen van het bandensmeren te voorkomen.

Ter aanvulling:

De baan is gewoon open zoals altijd, het is immers koopavond en vanwege het beperkte aantal rijders wordt hier niet van afgeweken. Het kan dus zijn dat er ook andere mensen rijden. Onze kwalificatie- en finale-heats vinden dus tussendoor plaats.

Ik wil zo rond 19:30u iedereen bij elkaar hebben en om 20:00 uur starten. We rijden twee kwalificaties van elk 5 minuten, iedereen bij elkaar. De kwalificatie voor de finales gaat op basis van de 4 snelste ronden (waarvan aannemelijk is dat het echte rondes waren, hoewel afsnijden verrekte lastig is met die balken ;)). Vervolgens twee finale-heats van 8 minuten waarvan de tweede finale-heat de omgekeerde startopstelling is.

Als we om het half uur een heat rijden, zijn we netjes rond 22:10 uur klaar en dan kan de toko dicht. Van een ieder wordt verwacht dat hij zijn rommeltjes opruimt. Graag op de tafels gebruik maken van een pit-handdoek (of iets dergelijks) om zwarte strepen van het bandensmeren te voorkomen.
OHHHHH net te laat je bent me weer voor :p

Als je dan toch voor de Serpent gaat Kobus,misschien past deze
Een V12

Laatst bewerkt door een moderator:
Morgen ben ik er ook. Wel moet de Scalpel nog een kleine reparatie ondergaan, lukt wel voor Q1. (hoop ik)

transponder moet ik ook nog overzetten zag ik, wordt haasten morgen :rolling:

Transpondernummer = 8238909

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back