Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als we zo traag blijven posten dan duurt het nog een jaar voordat we de 1000ste pagina halen. Kom op, 106 pagina's in twee weken is te doen.:lol: :?
*heeft zin in vanavond*![]()
Daar zou ik wel een oestertje mee willen eten. 8O :lol:Meer posten jongens
http://media.ebaumsworld.com/picture/Mac2311/post-it-bikini.jpg
Vanavond even snel boodschappen doen en dan door naar H'Kerk![]()
Veel plezier jongens
* kan geen mens meer zien en gaat heerlijk plat *
dat is de 4e post vandaag :-?
Ben ook bijtijds aanwezig kan ik de voorbandjes ff het hout laten proeven![]()
Vergeet je de bitterballen niet mee te nemen? We maakten ons al zorgen wie dat moest regelen, maar als je tijd vrij kunt maken dan is dat een zorg minder.Uiteraard is sponsoring geen probleem. :nooo:
Vergeet je de bitterballen niet mee te nemen?
Geen idee. :? Jij, ik, Burp, Fritsie, Snoeksel. BYM zal wel verhuizen zijn als gevolg van een slechte planning van zijn baas, Junkie ligt voor dood op de bank (zegt-ie, stiekem zit-ie te plakkenIs goedhoeveel?
Heb zo stilletjes aan de indruk dat jullie niets anders vreten dan bitterballen
Stevo
Ja wel hoor: pindasaus. :rolling:Heb zo stilletjes aan de indruk dat jullie niets anders vreten dan bitterballen
Stevo
En jullie:
Thanx for the tip.goedenavond.......
Sleur, je hebt een pb....
ronald
Na 6 (grote) bier wordt het langzaam allemaal hetzelfde. Dan maakt het niet uit of je A-, G-, H-, of J-bier drinkt. :celebrate:Punt duidelijk gemaakt! maar dan moet daar wel een lekker Belgisch biertje bij (sommige Nederlandse jongens zijn het niet met me eens en verwijzen smadent naar het "J" bier)
http://www.inbev.be/bottles_brand_Jupiler_1.jpg
Stevo
Punt duidelijk gemaakt! maar dan moet daar wel een lekker Belgisch biertje bij (sommige Nederlandse jongens zijn het niet met me eens en verwijzen smadent naar het "J" bier, ze krijgen het woord niet uitgesproken laat staan dat ze het drinken)
![]()
Stevo
stevo ; is een hertog jan ,wel goedgekeurd![]()
Nooit gedronken moet ik toegeven junkie, waarom zou ik ook Nederlands bier annex pis drinken als ik de keuze heb uit honderden lekkere Belgische bieren
Zat zo net te denken, Belgisch biertje met een Nederlands kaasje erbij als apperitiefhapje en wat lees ik nu???????
Het Nieuwsblad - Kwaliteit Goudse kaas brokkelt af
![]()
![]()
Jupiler is gewoon zoveel sexiër als ik de vergelijking zo maak, zeg nu zelf, Hertog Jan (waar slaat dat nu in godsnaam op, wie noemt zijn bier nu naar één of ander omhoog gevallen ventje van edele stand.....) JUUUPPPIIILLLEEEER klinkt zoveel meer wel euh bierachtig.
Stevo