Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo, dat was een druk avondje (gisteravond) en ochtendje. Maar alles weer klaar. Vanmiddag de papierberg verwerkt en op naar het volgende projectje. ;)

Verder niets te melden en nog niet gaar. ;)

Snijdt nog een komkommer aan... (ik dacht dat de crisis alleen op de financiële markt was :?)

De Chinezen worden geboycot door de Amerikezen. Obama doe er wat aan!!!!!

We will not be restocking art-tech products due to USA distributor complaints on pricing.
If you wish to purchase an art-tech product which we do not stock, please contact your countries local distributor.

Good_Morning_coffee_300x292.jpg

Vanavond geen ACH, kids St. Maarten en daarna vrouwtje van huis. Dacht even de blabla.zip uit te pakken en te printen om vanavond wat te bouwen maar ik krijg errors bij het uitpakken. Sleur, kan jij deze uitpakken en weer opnieuw inpakken met een normale compressie/encryptie? Daar krijg ik nu de fouten op.

Vanavond geen ACH, kids St. Maarten en daarna vrouwtje van huis. Dacht even de blabla.zip uit te pakken en te printen om vanavond wat te bouwen maar ik krijg errors bij het uitpakken. Sleur, kan jij deze uitpakken en weer opnieuw inpakken met een normale compressie/encryptie? Daar krijg ik nu de fouten op.
Met WinZip doet ie het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back