marcelsiggery
Forum veteraan
Zo,ff de tandjes poetsen en dan stap ik in de auto 
Junkie komt ook wel even die kant op toch ? Tot zo dan maar

Junkie komt ook wel even die kant op toch ? Tot zo dan maar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net 8000 stenen versleept...... ik ben helemaal gaar dus ik kom niet
(maar wel straks vliegen in Wormer)
Net twee uur in het chloorwater gelegen, dus ook gaar op de bank (NOT!!!). Tot zo in Wormer...![]()
Zo,ff de tandjes poetsen en dan stap ik in de auto
Junkie komt ook wel even die kant op toch ? Tot zo dan maar![]()
Heb even in Spaarnwoude gereden.Koste me helaas een achter diff.Zoowww,dat was weer even lekker
Best een straf en fris windje op HT,maar wel even lekker hoor zo'n frisse neus halen.
Vandaag de Baja weer eens flink de sporen gegeven,ging best lekker op het knalharde zand
Diverse harde flip/flops en turnovers gemaakt door de vele diepe kuilen maar ondanks dit toch alles weer zonder schade terug naar huis
Even met Wolfmaned staan te kleppen en even later kwam Bobbertje ook nog even langswippen met zijn Baja
Dit was echter van zeer korte duur omdat er iets fout zit in de software van de Nomadio,deze geeft aan dat de batterijspanning veel te laag is terwijl deze nog tip/top in orde blijkt te zijn
Tsja, Nomadiohet is nog lang geen Spektrum maargoed,deze discussie hebben nu wel een gehad geloof ik :snipersmile:
Had Junkie ook nog wel even verwacht met de Blizzard,was er ideaal weer voor vandaag![]()
Heb even in Spaarnwoude gereden.Koste me helaas een achter diff.
@Siggery het was niet de versnellings bak bij mijn broer,maar het voor en achter diff.Hij rijd weer als een tiet.Heb een nieuwe stuur servo erin gezet gaat ook weer prima.Lees jullie laatste posts net pas anders had ik wel richting HT gekomen,volgende week maar weer![]()
Zo, weer crashvrij de hal in wormer verlatenMijn vlieger was een echte koe :rolling: filmpje volgt later. Toch Sleur?.... werkze
![]()
We hebben trouwens een jubilaris in ons midden, 2000 berichten gejunkt alweer![]()
Ja we zijn zo lekker gewoon........
Goeiemoggel :morning:
Hejjjjjjjjjjjjjjj Snowmannetjuhhhhhhhhhhhhh.
Tijd niet gezien man ?
Alles goed, ook met de kleine ?