Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd naar die Jodel Robin sleur, leuke kist, wel showen op de club toch?
Yep, vanavond uit het werk gelijk de A2-file trotseren op naar Hoezeboezaleekseberg of zo. 8O ;) Dan weer terug naar de ACH, daar zijn ze toch nog wel even en ik verwacht toch wel voor morgen terug te zijn. :rolling:

*gaat vanmiddag een heeeeeele grote schoen halen*

*ding* *dong*

De koerier uit Hong Kong... :banana: Bij deze is de voorraad motortjes en regelaartjes verzadigd. ;)

-edit-
Saaaaaaai hier. ;)
@Philliach: Vanavond nog naar de ACH? Moet je weer even koerieren voor Siggy. Zijn Sinterklaas-spul was binnengekomen. ;)

Laatst bewerkt:
echt wel saai

dit draadje sterft een langzame dood :lol:

ikke blijft lekker thuis , heemskerk is mij te ver weg :-(

heeft iemand nog baja inserts voor de achterwielen ?
die van mij kwamen er vochtig en in stukjes uit .

heeft iemand nog baja inserts voor de achterwielen ?
die van mij kwamen er vochtig en in stukjes uit .
Ja, ik heb er nog wel. Mag je voor € 625,00 keiharde eurootjes hebben. Zit er gelijk een hele lading reserve-onderdelen bij. :rolling:

*stapt zo in de auto om de A2 af te fileren*

Ja, ik heb er nog wel. Mag je voor € 625,00 keiharde eurootjes hebben. Zit er gelijk een hele lading reserve-onderdelen bij. :rolling:

Ohwja je gaat NU nog op weg??

Veel succes, dan zien we je morgen wel :rolling:

[edit]

Phil, hoe laat gooi jij de ACH open vanavond?
Of is vanavond niet jouw eerste keer dat je bouwlijder bent ?

Laatst bewerkt:

nee, zo actief ben ik nou ook weer niet ;)

1 baja is genoeg , ze zijn bovendien vrij sterk ,als ik even mag vergelijken met nitro auto's

ik bestel wel spul bij raalte ,of bij peter , misschien heeft hij ze in voorraad :?:

* trekt nog een pilsje open :p *

Net even de Index 2.2 op de weegschaal gegooid. Schoon 148 gram aan de haak. En sommige draadjes moeten nog ingekort worden en de gewogen ontvanger is een AR6100e in plaats van de uiteindelijke AR6300. Dus krap 140 gram moet toe doen zijn. ;)

Ik heb hier nog wel een splinternieuwe set voor je liggen Junkie ;)
Hoef je dus niet te bestellen,zal ik ze morgenochtend meenemen
naar het werk zodat je ze op kunt pikken :?:

topper :thumbsup: ,wel tegen een nette handels prijs , ouwe handelaar ;)

heb je toevallig ook de ringen die de band op de velg drukken :confused:

neem maar mee naar je werk , ik kom morgen of overmorgen langs rijden .

kunnen we nog ff slap ouwehoeren ,en handel bedrijven ;)

Ik ga nu naar de ACH, de boel zal al wel open zijn denk ik... het rooster heb ik nog niet dus ik weet niet wie er nu aan de beurt is :rolleyes:

Tot straks

topper :thumbsup: ,wel tegen een nette handels prijs , ouwe handelaar ;)

heb je toevallig ook de ringen die de band op de velg drukken :confused:

neem maar mee naar je werk , ik kom morgen of overmorgen langs rijden .

kunnen we nog ff slap ouwehoeren ,en handel bedrijven ;)

Uiteraard wordt er geen winst gemaakt op handel in onderdelen tussen Ht rijders onderling Junkie,zo werkt dat toch ;)

@ Phil

Zou jij de zak van sinterklaas even voor mij mee willen nemen :celebrate:

Twee joehoes onderweg, een van dirtcheaprc en de andere van Powerhobbies (beide USA). Beide een AR6100e ontvanger. Voor de zekerheid bij twee verschillende besteld zodat de kans dat het wordt tegengehouden klein is (ivm de lage kosten per stuk) Was beide gratis verzenden dus dat maakt verder niets uit :)

Je zegt het al,deze had je al geplaatst schijnt nog een of twee andere in je bezit te hebben:rolling:

klopt ,maar die zijn dus groter dan 200 mb ,dus niet te uploaden bij fotobucket of youtube:mad:

ik ga morgen wel in de winkel zo'n converterje halen, die lekker simpel te bedienen is ;)

klopt ,maar die zijn dus groter dan 200 mb ,dus niet te uploaden bij fotobucket of youtube:mad:

ik ga morgen wel in de winkel zo'n converterje halen, die lekker simpel te bedienen is ;)

Je moet tegen die vervelende cameraman zeggen dat hij iets vaker op het stop knopje moet drukken Junkie,dan worden die filmpjes niet zo lang :rolling:
en kun je ze dus makkelijk up-loaden ;)

Je moet tegen die vervelende cameraman zeggen dat hij iets vaker op het stop knopje moet drukken Junkie,dan worden die filmpjes niet zo lang :rolling:
en kun je ze dus makkelijk up-loaden ;)

ja, jij ja, vervelende cameraman , gewoon stug door filmen :mad:

ach ,je had de beste bedoelingen ;-)

*is weer druk met een ander convertertje :mad:*

hey, wie rent daar nu door het beeld :confused::confused:

IMG_1258.jpg

nog maar ff een xl vlieger :D

Heren, als iemand de pdf'en die ik gemaakt heb heeft gedownload, morgen plaats ik even een nieuwe, er blijkt een blad te missen van het algemene gedeelte. Er mist dan het rechtopstaande stukje aan de achterkant van de vleugel. de helft is er wel en het is simpel om dit gewoon erbij te tekenen maar ik maak hem morgen wel even compleet.

Voor nu ben ik lekker aan het knippen en plakken geweest, foto's volgen zo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back