Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neee, sorry , kleine communicatie stoornis :oops: , ik had eigenlijk moeten schrijven : het ligt in mijn bus , maw. mocht je morgen ook naar hoogtij gaan ..... of mocht ik van de week of volgende week of de week daarop bij jou in de buurt zijn ;) :D

Hahahaha, ik keek net al beteuterd in de brievenbus toen ik thuiskwam en die leeg aantrof.

Helder, opgehelderd :rolling:

Hoe laat ben je morgen op HT ?

Hahahaha, ik keek net al beteuterd in de brievenbus toen ik thuiskwam en die leeg aantrof.

Helder, opgehelderd :rolling:

Hoe laat ben je morgen op HT ?

Geinig he ?? :D Als ik morgen ga (hangt er vanaf hoe ik me voel) ben ik er tussen één en twee ;) :cool:

Het is hier gezellig in België. :D Even wennen aan het baantje maar het gaat best goed. Mooi hoogpolige vloerbedekking. 8O Muziekje erbij, kleppen met andere rijders, lekkere broodjes en natuurlijk een lekker biertje. :celebrate:

In het hotel wifí dus vannacht plaats ik nog wel wat plaatjes.

@Gladoor: Jammer hoop dat je er niet bent. :(

Als er niet teveel drank door het lichaam vloeit vanavond ben ik er ook rond 13:00 :proost::proost::proost::bday:
Nou zou ik kunnen zeggen : dat heb je zelf in de hand , maar ik weet uit eigen werk dat dat na de zoveelste meestal niet meer het geval is :nooo: , nu is dat in het weekend meestal geen probleem ;), maar als je dat doordeweeks doet :rolleyes: en je wekker gaat zo rond 04:30 :shock: uur dan wil het nog weleens héééél vervelend zijn :yes::rolling:

Het is hier gezellig in België. :D Even wennen aan het baantje maar het gaat best goed. Mooi hoogpolige vloerbedekking. 8O Muziekje erbij, kleppen met andere rijders, lekkere broodjes en natuurlijk een lekker biertje. :celebrate:

In het hotel wifí dus vannacht plaats ik nog wel wat plaatjes.

@Gladoor: Jammer hoop dat je er niet bent. :(

Helemaal voor elkaar dus :cool: Hoe laat (vroeg) moet je morgen rijden ?

Nou zou ik kunnen zeggen : dat heb je zelf in de hand , maar ik weet uit eigen werk dat dat na de zoveelste meestal niet meer het geval is :nooo: , nu is dat in het weekend meestal geen probleem ;), maar als je dat doordeweeks doet :rolleyes: en je wekker gaat zo rond 04:30 :shock: uur dan wil het nog weleens héééél vervelend zijn :yes::rolling:
Ach zal wel weer een beetje brak zijn morgen(meestal na een feestje) trekt meestal wel weer bij aan het eind van de volgende dag of tot de eerste alkoholische versnapering zich weer aandient

Zo, ik schiet al lekker op met laden ;) :D

Baja - is bijna klaar
Savage - hangt er net aan
Zender - is klaar
Rotostart - is klaar
Glowshot - is klaar
Mt1 - moet er nog aan
Zender Mt1 - moet er ook nog aan

En nu maar hopen dat ik mij morgen niet zo beroerd voel :? want ik heb er wel zin in :yes:

Als Sleur deze hoeveelheid bier gaat nuttigen denk ik dat hij Maandag "iets" later op de zaak is :rolling:

bieren.jpg

Ik hoor geen Sporthal Wormer roepen dus ook aan deze kant :proost:
We zien het morgenochtend wel of het wat gaat worden op Hoogtij mannen.
Ik laat mijn pilsje er in ieder geval niet voor staan,het blijft een godendrank ;)

Heb vanmiddag via de post de laatste kleine onderdeeltjes binnengekregen om de borstelloze inrunner set-up te gaan bouwen maar heb er nu niet zo'n zin in.

Het lijkt hier inmiddels wel een modelbouwwinkel met al die onderdelen die klaar liggen om in en afgebouwd te worden :D

Maargoed,er komen vast nog wel wat regenachtige dagen zodat ik er wel even voor kan gaan zitten :worship:
Ik ben nu eenmaal een buitenmens,dus ga als het droog is zeker niet de hele dag binnen zitten,dit kan naar mijn mening altijd nog als je oud bent ;)

Alleen zal tegen die tijd de hobby wel bestaan uit houten scheepjes ofzo :cool:

Ik neem er nog 1 :proost::proost::proost::proost:

Wat een ballenzooi dat België. Alles gewoon om 23:00 uur dicht. :evil: Dan maar op tijd naar bed. :? ;)

*heeft zin in de wedstrijd* :thumbsup:

Hahahaha,23.00uur dicht :proost::proost:

Dan maar het koelkastje op je hotelkamer leegzuipen denk ik Sleur :agrue:
Staat vast wel zo'n lekker cidertje in denk ik :rolling:

@ De Hoogtijers

De weersberichten voor morgen zojuist gehoord.
Buiten wat sneeuw / ijzel en hagelbuien is het best te doen morgen geloof ik :confused:

Ik kreeg vanavond te horen dat wij morgen Sinterklaas gaan vieren met de kinderen van mijn broertje 8O heb er echt zin in :murder:

Dus geen Siggy op HT morgenmidddag,K@^%$#@! Sinterklaas :(

Maargoed,Silly maakt nooit problemen over mijn afwezigheid in de weekends dus ga morgen mijn punten even scoren voor de komende maanden :proost:
Ik had mezelf zo verheugd op het gezamelijke pilsje met Snoeksel ;)

Maargoed,voor diegene die morgen wel " mogen " heel veel plezier en denken jullie een beetje aan mij :(

Hahahaha,23.00uur dicht :proost::proost:

Dan maar het koelkastje op je hotelkamer leegzuipen denk ik Sleur :agrue:
Staat vast wel zo'n lekker cidertje in denk ik :rolling:
Die is waarschijnlijk uit voorzorg weggehaald (slechte ervaring mee, als-ie leeg is mag je hem niet loshalen, naar de bar meenemen en vragen of ze hem weer vullen, wordt je het hotel uitgezet 8O).

Plaatje van Ronse. Leuk baantje, strak tapijtje. Zelfs de barrières zijn bekleed met hoogpolig tapijt. ;) Beter dan een kneiterharde houten balk. Geen pluizen in je lagers. En weinig grip doordat het hoogpolige tapijt onder je banden verdwijnt. Met noppenbanden heb je waarschijnlijk meer grip. :lol:

m-auto_081129_1.jpg

Die is waarschijnlijk uit voorzorg weggehaald (slechte ervaring mee, als-ie leeg is mag je hem niet loshalen, naar de bar meenemen en vragen of ze hem weer vullen, wordt je het hotel uitgezet 8O).

Plaatje van Ronse. Leuk baantje, strak tapijtje. Zelfs de barrières zijn bekleed met hoogpolig tapijt. ;) Beter dan een kneiterharde houten balk. Geen pluizen in je lagers. En weinig grip doordat het hoogpolige tapijt onder je banden verdwijnt. Met noppenbanden heb je waarschijnlijk meer grip. :lol:

m-auto_081129_1.jpg
Ziet er wel gezellig uit Sleur,was ik maar met je meegegaan :D
Volgende keer maar een hotelletje boeken met twee losstaande bedden denk ik ;)

Ziet er wel gezellig uit Sleur,was ik maar met je meegegaan :D
Volgende keer maar een hotelletje boeken met twee losstaande bedden denk ik ;)
Er is nog een bed over hoor. Als je een beetje door rijdt dan zien we je wel over 2,5 uur. ;) En het zijn losse bedden dus we liggen tenminste een meter uit elkaar. ;) En gratis gehackte WiFi (daarom nu op de internets met MSN en via YoupieTjoepie een filmpje). Die luxe heb je niet in een jeugdherberg (die maar 20 eur goedkoper was). Wij hebben lekker gegeten in het hotel en hebben een eigen toilet en douche. 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
sleur; mooi baantje :cool:

siggy ; sinterklaas? das pas volgende week toch? bietje vroeg :)

maar met klote weer zal er toch niemand op ht zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back