Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier gezellig in België. Tevreden over de kwalificaties en de afstelling van de GT14. Snelheid op het rechte stuk gelijk aan de twee toppers (nu nog op de baan houden. :rolling: Later meer...

net thuis van een frisse wandeling , heerlijk , maar als ik nu naar buiten kijk ,begint het toch wat minder te worden :-(

volgende zondag beter ;)

*gaat lekker opwarmen *

Het weer is wat minder maar er is toch gereden en gevlogen :thumbsup:

De Twin is even in de lucht geweest en een half LiPootje leeg gevlogen. Daarna nog even een bakkie koffie en verder ouwenelen.

Hopenlijk volgende week weer wat beter weer.

Sleur, hoe zijn de uitslagen tot nu toe?

Het weer was iets minder , maar toch nog even gereden met de sav. de baja had kuren en ik had geen zin om er daar naar te kijken , daar was het me net even te koud en nat voor ;)
idd. lekker geouweneeld en heerlijke koffie gedronken :thumbsup: en nu lekker bij de kachel en een filmpje kijken :D

Kobus nog bedankt voor de sleutelhanger he :thumbsup:
En Johan, bedankt voor de koffie, had ik wel nodig ook om weer warme vingers te krijgen, brrrrrrr wat was het koud, was ook blij weer thuis bij de kachel te kunnen gaan zitten.

Geen weer voor een non-eskimo.

Kobus nog bedankt voor de sleutelhanger he :thumbsup:
En Johan, bedankt voor de koffie, had ik wel nodig ook om weer warme vingers te krijgen, brrrrrrr wat was het koud, was ook blij weer thuis bij de kachel te kunnen gaan zitten.

Geen weer voor een non-eskimo.

Ik zal er eens een vaker gedane uitspraak bijhalen ; Zo doen wij dat op Hoogtij ;) :D

En het is idd. errug lekker binnen bij de kachel , de vetpan staat aan , en we hebben nog lekker gamba's in de kruidenboter , dus het komt helemaal goed :D

Haha, hier ook lekker aan de toastjes met lekkers. De kachel een beetje hoger gezet en alle LiPo's weer geladen.

De familiedingen liepen wat uit dus ik was niet op HT te vinden :nooo: Wel de joehoe opgehaald bij de club.... straks de foto's :) :p

Lekker een pilsje erbij gepakt even op de grond gelegen(heerlijk vloerverwarming) om te ontdooien chipie er bij en gaat zo maar even chinees of shoarma bestellen :D

Wel de joehoe opgehaald bij de club.... straks de foto's :) :p

Bij deze dus ;)

calmato1.jpg

calmato2.jpg

calmato3.jpg

Heerlijk weer die nitrolucht in huis :yes: :thumbsup:

Zeker lekker die vloerverwarming :D

@ Phil. Dat is een serieus vliegtuig wat je daar hebt :cool: De kleine man kan er bijna opzitten en een rondje meevliegen :mrgreen: :lol:

Phil ; en weer een calmato erbij , dit maal ouderwets nitro aangedreven :cool:

felici ;)

junkie heeft de smaak te pakken ,en zit toch te denken voor iets leuks erbij voor de weekendjes :p

zie hier een volvo 262 bertone :cool: ,tja hobbies kunnen ook uit de hand lopen ;)

Ik heb in zo'n ding al proef gereden ...geweldig !

*begint vast te sparen *

volvo262groot.jpg

@ Burp: tuurlijk mag jij een rondje.... maar wel eerst je brevet halen :rolling: ;)

@ Kobus: Hij is bijna net zo groot als dat ik ben :thumbsup:
calmato4.jpg

@ Snoeksel: zo'n Savage komt er ook wel weer :yes: ... mij te leuk :thumbsup:

@ Junkie: Leuke Volvo :D

Laatst bewerkt:
Zooooo, Sleur is na een druk dagje rijden en 278km tuffen in stortbuien weer lekker thuis. ;)

Ik heb nog effe een en ander op de gevoelige chip vastgelegd. Maar eerst effe een hapje eten.

@Gladoor: John heeft je bandendraaimachine mee, brengt-ie morgen langs. Alleen was hij zo rap vertrokken uit Ronse dat ik de Carisma spulletjes niet meer mee kon gevem (niets van gebruikt).

zie hier een volvo 262 bertone :cool: ,tja hobbies kunnen ook uit de hand lopen ;)

Ik heb in zo'n ding al proef gereden ...geweldig !

*begint vast te sparen *

volvo262groot.jpg

Spaar dan ook voor een knappe turbo motor om in zo'n ding te lepelen, kan je er gigantisch leuk mee drifte ehhh rijden :p

@ Kobus: Hij is bijna net zo groot als dat ik ben :thumbsup:
calmato4.jpg

Phil nu weten we het wel met dat lelijke ding, kan je die foto's niet ff verwijderen nu? :showass::mad:

[/jaloers]
:murder::banana::rolling:

:p

Gefeli man, had alleen nog geen antwoord gehad hoeveel je Look nou hebt betaald voor dat ding, maar dan moet ik denk ik [jaloers] maar weer aan gaan zetten vrees ik ?

Zo, Kobus is ook weer terug van een rondje Huizen :) Vanmiddag had ik het er nog over dat ik wel eens een 1:16 wou hebben , gewoon voor erbij ;) nou ziehier :D :cool: voor dat geld kon ik hem niet laten staan ;)

Foto's komen eraan , de link doet het al niet meer :oops:

Hier zijn ze dan ;

DSC00505.jpg

DSC00504.jpg

DSC00503.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back