Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat weer helemaal goud worden lees ik :D
De batt. van de sav. en zender zijn opgeladen , alleen een gloeier werd even zeuren , gelukkig heb ik er een paar en vond ik er één die het deed :cool:

Ik neem nog wel even een extra gloeier voor je mee Kobus,en de lader heb ik ook bij me,dus altijd een volle bij de hand ;)

Goede morgen heren van Hoogtij ;)

De easy ligt in de kofferbak,de accu's zijn geladen en de lader gaat ook mee :cool:

Ik ga hier rond 12.15 uur weg dus zal rond 12.30 uur op HT zijn,zie je zo Junkie,en vele vele anderen natuurlijk ;)

ijsbeer.jpg

He Mike,kom je ook zwemmen ?

Het water is best lekker als je eenmaal door bent hoor :rolling::rolling::rolling::rolling:

:rolling::rolling::rolling: , idd mike ,gewoon ff doorzetten , en je handjes af en toe opwarmen a/h blok v/d baja ;)

ik ga ook zo die kant op , nog ff v-power tanken :p

Zo, eerst wat schoonfamilie weggewerkt op Schiphol. Nog even wat Sinterklagen bij de andere familie. Straks snel alles inladen en op naar Wormer. ;)

Nou, dat was het dan weer , twee tankjes stuk (waarvan één van snowman) :???: alle twee op dezelfde plek alleen die van snowman zit een scheur in , die ik misschien nog wel kan smelten voor reserve , straks plc. man maar eens een mailtje sturen voor een paar tankjes ;) waarvan er dan één voor snowman is :) de koffie was weer lekker :cool:

Straks eerst maar weer even een paar holes slaan op de wii :D
na een lekker kommetje zelf gemaakte groentesoep met zelf gemaakte kruidenboter en uien stokbrood :p

Hoei, net lekker weer 4x 5 minuutjes gevlogen. :D De Nexus is nog helemaal heel, ondanks dat zoonlief het toch gelukt was om hem uit de lucht te gooien met zijn MPX Fox. ;) Alleen de prop eraf gesprongen. De Index 2.2 wat bijgetrimd en eenmaal recht zorgde een snelle looping voor een prachtige V-stelling op de vleugels. :? Die blijft dus straks thuis. En de volromp Silent Mite vloog fantastisch. Alleen het hoogteroer iets bij moeten trimmen. Maar zowel langzaam als raketten is uitstekend mogelijk. Wel de uitslag van de rolroeren op 40% gezet en een expo van 60% op de rolroeren, 30% op hoogte en richting. Prachtig en stevig vliegertje met een dikke accu (850mAh van de Disc) dus lekker lang vliegen. :thumbsup: De volgende krijgt mooie LEDjes in alle compartimenten zodat je er ook mee kunt nachtvliegen.

Straks meer vliegen met de Silent Mite in Heemskerk. 8)

Klinkt goed sleur ,die mite is ook wel wat voor mij , dus die mag je voor me bouwen :thumbsup:

hoogtij was weer leuk , en echt koud was het niet .

baja heeft lekker geragd , wat is dat ding sterk he :cool:
uiteraard lekker gevlogen met de funliner ,gezamelijk met burp zijn funlinerachtige :bday: , blijft toch geweldig

de su27 deed het prima ,maar met nosedown landing toch echt doormidden :-)
daarna met naar huis rijden viel de zware koffer op de su 27 ,zeg maar een genade klap :mad:

nog iedereen ff bedanken voor de hapjes /koffie enz :p

floor heeft zich prima vermaakt met kid's van burp/kobus

De savage's blijven ook geweldig , ik neem hem voortaan ook weer mee :cool: ,wat kan je daar leuk mee springen , wat met de baja minder goed lukt

hier een overzichtje

IMG_2149.jpg

IMG_2152.jpg

IMG_2153.jpg

IMG_2154.jpg

IMG_2155.jpg

IMG_2170.jpg

IMG_2172.jpg

IMG_2175.jpg

IMG_2180.jpg

Klinkt goed sleur ,die mite is ook wel wat voor mij , dus die mag je voor me bouwen :thumbsup:
Regel maar 3mm en 6mm Depron, carbon strip 3x0,5mm, carbon stangetjes 1,8mm, scharniertjes/hefboompjes, servootjes, regelaar, motor en lijm. Dan plak ik ze wel voor je hoor. ;)

Of je moet even wachten totdat ik de nachtvliegerversie af heb (zal niet lang duren :?). Dan regelen we wel even wat met de overname van mijn prototype. :D

Nice picca's 8) Weinig bijzonders, hier had ik er 2000+ van. Het enige verschil is dat de kinderen elk jaar groter worden. :rolling:

*maakt zich op voor een avondjes raggen en vertrekt zo richting Heemskerk*

Vandaag 5 LiPo's leeggevlogen, was weer erg lekker. Na 5 LiPo's begonnen de vingers wel enige kramp van de kou te vertonen. Koffie en een net lege LiPo zijn ideaal om de handen weer wat te verwarmen :mrgreen:

doordat vrouwlief vanavond weer weg is kan ik niet indoor vliegen, volgende keer dan maar. Met de disc was het op Hoogtij toch wat te winderig, ik heb hem van ellende maar neergelegd nadat hij +/- 300 mtr met de wind was meegevoerd :rolling:

Later was de wind weer wat minder maar begon het ook donker te worden. de Twinstar achtige (:rolling:) van Junk deed het ook aardig. Siggy heeft een heleboel foto's en filmpjes gemaakt van de stoere mannen op HT :mrgreen:

Siggy heeft een heleboel foto's en filmpjes gemaakt van de stoere mannen op HT :mrgreen:

Kom maar op met de filmpjes/foto's , Siggy :D

@ Sleurhutje , als je nog een tijdje blijft vliegen (weet je nooit met jou ;))
heb je staks ook 2000+ foto's van vliegtuigen :D ;)

Was weer rete gezellig vanmiddag mannen,lekker bakkie gedaan,Kobus bedankt voor de cakejes en Junkie voor de drop toffees.Het weer was super en weinig rijdend maar vooral veel vliegend materiaal gezien:rolling::rolling:.En ook allemaal bedankt voor het gezellig veel maar vooral slap geouwevrouwevanlichtezeden.
@ Siggy kom maar op met de plaatjes en filmpjes.
@ Kobus kan je dus ook via je Wii bekijken he het forum gewoon lekker op de bank hangend

Oh oke , ik dacht dat hij zijn eigen camera mee had :confused:

Ja , Junkie kom op ! :D

ja,ja ,toch weer mijn camera meegenomen :mad:

de foto's heb ik al geplaatst ,ik heb nog een paar kleine filmpjes , zal ik straks ff uploaden ;)

siggy heeft met zijn camera/mobiel ook veel gefilmd /foto's gemaakt ,dus gaarne bij siggy zeuren :Fade-color;)

sleur ; prima deal ,ik wacht wel tot ik jouw mite kan overnemen :p:D:p:cool:
zo ,help je me wel weer indoor te vliegen ;)

Laatst bewerkt:
Was weer rete gezellig vanmiddag mannen,lekker bakkie gedaan,Kobus bedankt voor de cakejes en Junkie voor de drop toffees.Het weer was super en weinig rijdend maar vooral veel vliegend materiaal gezien:rolling::rolling:.En ook allemaal bedankt voor het gezellig veel maar vooral slap geouwevrouwevanlichtezeden.
@ Siggy kom maar op met de plaatjes en filmpjes.
@ Kobus kan je dus ook via je Wii bekijken he het forum gewoon lekker op de bank hangend

Leg uit , leg uit , leg uit , leg uit ! :D

SU27 kaduuk?
Wat wil je voor de overblijfsels hebben Junk?
Dan kan ik mijn SU27 bouwen :p

Vandaag 4x5 minuutjes gevlogen ijn de sporthal met de Discus nachtvlieger, ging retegoed moet ik zeggen, gelijk van de maiden af al een erg stabiel vliegbeeld, begin hem langzaam door te krijgen gelukkig :thumbsup:

Zelfs traag kruipend door de lucht lukt me steeds beter, geweldig!

Sleur en Phil gingen ook lekker vandaag, top hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back