BYM
Forum veteraan
Ik heb nu al te doen met de bezoekers over twee weken :lol:
p.s. worden de spiegels verwijderd of afgeplakt![]()
Ik niet, hoe minder hoe beter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu al te doen met de bezoekers over twee weken :lol:
p.s. worden de spiegels verwijderd of afgeplakt![]()
Ik niet, hoe minder hoe beter![]()
hoe zou het met die indoor gasten gaan,die vermaken zich wel
![]()
Wij hebben ons heeeeeeeeel kostelijk vermaakt. Met 7 man vliegen betekent dat je flink door moet laden om telkens weer te vliegen. Veelal werd er met twee tegelijk gevlogen dus na een 15 tot 20 minuten kon je weer. In totaal zeker zo'n 10x gevlogen.hoe zou het met die indoor gasten gaan,die vermaken zich wel
![]()
Absoluut. Maar natuurlijk niet alleen werken. Weer twee weken de tijd om een nieuwe vlieger te bouwen. De kromme roze Nexus is niet meer (Rest In Pieces :lolkortom ,we hebben ons allemaal vermaakt dit weekend
ff weekje werken en het is al weer weekend :!:
ben jij ook al depron moe dan![]()
Paar dagen niet op het forum geweest
Uhm niks gemist de laatste dagen. dat is dan wel weer een depron voordeel![]()
![]()
![]()
Ha die Fritsie , long time no see , hoest ?
Paar dagen niet op het forum geweest
Uhm niks gemist de laatste dagen. dat is dan wel weer een depron voordeel![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar, ben je weer van alles op de hoogte
P.S. Het doet me denken, nu Fritsie er weer is, dat er ook een Scalpel-competitie is... wanneer is de volgende race en wie zorgt er dan voor de versnaperingen?![]()
Ha die Fritsie , long time no see , hoest ?
Volgende race is pas 15 januari 2009. Dus pas volgend jaar...P.S. Het doet me denken, nu Fritsie er weer is, dat er ook een Scalpel-competitie is... wanneer is de volgende race en wie zorgt er dan voor de versnaperingen?
Of zijn we nu ook al Scalpel-moe :???:![]()
uitermate goeden met u?
Nog twee weken werken, dan twee weken vrij
, daarna een week cursussen :teacher: :sleepy: en dan gewoon drie weken vrij
![]()
![]()
Kan niet beter , zie vooruitzicht hieronder![]()
![]()
Tja je zal het wel verdiend hebben![]()
Gelukkig maar, ben je weer van alles op de hoogte
P.S. Het doet me denken, nu Fritsie er weer is, dat er ook een Scalpel-competitie is... wanneer is de volgende race en wie zorgt er dan voor de versnaperingen?
Of zijn we nu ook al Scalpel-moe :???:![]()
Als je Savage nou in ere hersteld is,neem het kistje maar mee naar HT,als je tijd,zin,niet koud vind,en nog weet te vindenVolgende race is pas 15 januari 2009. Dus pas volgend jaar...
En ik heb de Scalpel net verkocht. :? Gaan we nu weer wel rijden... :lol:Oh nee, dat was die andere gast zijn Scalpel (heb nog een kratje voor je staan, Snoeksel).