Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoewel mijn wekker niet gaat morgen , ga ik evengoed naar bed (komende week nachtdienst :mad:) want ik ben een beetje moe , waarschijnlijk door de hoeveelheid pils ;) :D maarja nachtdienst heeft ook voordelen : je hoeft overdag niet te werken en s'nachts niet te slapen :rolleyes:

hoe zou het met die indoor gasten gaan:confused: ,die vermaken zich wel ;)

We hebben ons zeker vermaakt... vooral vanavond. Vanmiddag lekker gevlogen en alles heel :banana: daarna had ik een feestje/etentje en daarna gelijk door naar Heemskerk :D Daar aangekomen ging alles nog goed.... tot 22.40 uur, toen gingen we tussen de netten door vliegen, tegen de kabels etc. Kortom mijn koe had op het laatst echte klapvleugels en was een stukje smaller geworden :rolleyes:.... dat wordt dus weer plakken :???: ;) maar vliegen gaat hij zeker weer doen :yes:
----nu maar wachten op de filmpjes :rolling:----

Hoogtij zag er ook weer als vanouds uit :thumbsup:

hoe zou het met die indoor gasten gaan:confused: ,die vermaken zich wel ;)
Wij hebben ons heeeeeeeeel kostelijk vermaakt. Met 7 man vliegen betekent dat je flink door moet laden om telkens weer te vliegen. Veelal werd er met twee tegelijk gevlogen dus na een 15 tot 20 minuten kon je weer. In totaal zeker zo'n 10x gevlogen.

Uiteindelijk eindigde de avond in het bekende afrag halfuurtje. Van de Nexus is niet veel meer over. 3 Keer een steelkabel door de vleugels gejaagd, landingsgestel eraf geragd op de staalkabel van het net, nog een keer klem gezeten tussen de hangers van de TL-bakken (gelukkig naa 3x wiebelen met de rolroeren weer los anders hing er voor 50 euro ontvanger in de TL-bakken, de rest had niet zoveel waarde). Ook Philliams deed het geweldig met zijn Nexus Duifmodel, die kon echt fladderen met zijn vleugels... :mrgreen:

Sorry mannen,bij thuiskomst had ik visite en dus helaas geen tijd meer om de filmpjes en foto's te uploaden :mad:

Morgenmiddag uit het werk maar eventjes doen,ze komen er aan hoor ;)

@ Snoeksel

Bedankt voor je PB,je hoort van mij :D ;)

gemoggeld allemaal :zon:

kortom ,we hebben ons allemaal vermaakt dit weekend :yes:

ff weekje werken en het is al weer weekend :!:

kortom ,we hebben ons allemaal vermaakt dit weekend :yes:

ff weekje werken en het is al weer weekend :!:
Absoluut. Maar natuurlijk niet alleen werken. Weer twee weken de tijd om een nieuwe vlieger te bouwen. De kromme roze Nexus is niet meer (Rest In Pieces :lol:) dus dinsdag een nieuwe snijden. :yes: Dan twee een spuitje verf geven (mijn Nexus en die van Philliams) en dan lekker plakken. 8)

Ook de kleine en grote Nemesis een beetje afmaken (vooral de kleine is interessant voor binnen), de Eurofighter-neus repararen, de Depron Monsun afmaken (43cm houtbouw met rubbermotor gekloond in Depron met 5 grams brushless), de EasyStar EDF knutselen, de Savage weer in eer herstellen (one way bearing vervangen) etc. etc. :?

Paar dagen niet op het forum geweest

Uhm niks gemist de laatste dagen. dat is dan wel weer een depron voordeel :rolleyes: :) ;)

Ha die Fritsie , long time no see , hoest ?

Nog twee weken werken :( , dan twee weken vrij :cool: , daarna een week cursussen :teacher: :sleepy: en dan gewoon drie weken vrij :cool: :D

Ha die Fritsie , long time no see , hoest ?

Paar dagen niet op het forum geweest

Uhm niks gemist de laatste dagen. dat is dan wel weer een depron voordeel :rolleyes: :) ;)

Gelukkig maar, ben je weer van alles op de hoogte ;)

P.S. Het doet me denken, nu Fritsie er weer is, dat er ook een Scalpel-competitie is... wanneer is de volgende race en wie zorgt er dan voor de versnaperingen? :thumbsup:

Of zijn we nu ook al Scalpel-moe :???: :confused:

P.S. Het doet me denken, nu Fritsie er weer is, dat er ook een Scalpel-competitie is... wanneer is de volgende race en wie zorgt er dan voor de versnaperingen? :thumbsup:

volgens mij is het mijn beurt ;)

Volgende race is pas 15 januari 2009. Dus pas volgend jaar... ;)

En ik heb de Scalpel net verkocht. :? Gaan we nu weer wel rijden... :lol: ;) Oh nee, dat was die andere gast zijn Scalpel (heb nog een kratje voor je staan, Snoeksel).

Scalpel ?? Was dat ? Oja ,die competitie met nog 3 deelnemers ;-)

Posted via Mobile Device

Volgende race is pas 15 januari 2009. Dus pas volgend jaar... ;)

En ik heb de Scalpel net verkocht. :? Gaan we nu weer wel rijden... :lol: ;) Oh nee, dat was die andere gast zijn Scalpel (heb nog een kratje voor je staan, Snoeksel).
Als je Savage nou in ere hersteld is,neem het kistje maar mee naar HT,als je tijd,zin,niet koud vind,en nog weet te vinden ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back