Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
snoeksel ...

IS DIT OOK GOED ??

IMG_2201.jpg

Zondag word het nog veel beter weer , maar als iedereen morgen gaat ,zie ik jullie volgende week zondag wel weer .

morgen druk met de volvo /klanten bezoek /boodschappen enz

leuk hoor :2gunfire:

Tuurlijk als het maar nitro is,hard rijdt,hoog springt en ver vliegt(zonder vleugels en lipo's).
Stel het een paar pagina's terug voor om zaterdagmiddag te rijden,krijg je geen reactie en nu hebben de Dames ineens tijd :confused:
Is een off-road rijder van plan om 130KM te rijden om naar Zaandam te komen op Zondag,om mee te rijden,koffie drinken en meer van dat geneuzel en dan toch opeens op Zaterdag :confused:

Laatst bewerkt:
gewoon lekker op zondag , als vanouds ;)

ach ,ik laat het aan jullie over ,de meeste stemmen gelden .

als ik een beetje vroeg uit de veren ga ,kan ik er morgen rond 13;30 zijn.

maar zondag is ook best

Laatst bewerkt:
Zeker weten , :thumbsup: Zo'n beetje elke poging die ondernam met mijn Zwalkera 4#1 eindigde in een crash :oops: :lol: vandaar dat ie nu al bijna een jaar op de kast staat :rolleyes:
Tsja, daar was ik na een paar uur al achter en heb toen dat ding maar verkocht, inclusief een jaar stof. 8O ;)

pieter ; toch wel gaaf zo'n heli, vooral dat geluid en het snel optrekken omhoog .
ik was er zelf bij ,maar blijft toch leuk

*gaat denken over een heli*
Dan zou ik maar een dag in de week vrij plannen want daar gaan heeeeeeel wat uurtjes oefenen in zitten. Als je al geen tijd hebt om een piepschuimpje te plakken.... :? :nooo:

he,he ,tja gaar zijn is niet stoer :cool:

maar met lichamelijke arbeid kan je wel om de 2 maanden een andere kar kopen :rolling:
Wat??? 8O Doe je daar twee maanden hard werken over? Pffff, na een maand op mijn luie reet achter twee beeldschermen zitten hebben 5 medewerkers dat geld al voor me verdient. 8) :rolling: ;)

snoeksel weet niet wat hem gebeurt , er komen allemaal savies langs op dit draadje :rolling:
Wie wat bewaart en koestert.... :yes:

Tuurlijk als het maar nitro is,hard rijdt,hoog springt en ver vliegt(zonder vleugels en lipo's).
Stel het een paar pagina's terug voor om zaterdagmiddag te rijden,krijg je geen reactie en nu hebben de Dames ineens tijd :confused:
Is een off-road rijder van plan om 130KM te rijden om naar Zaandam te komen op Zondag,om mee te rijden,koffie drinken en meer van dat geneuzel en dan toch opeens op Zaterdag :confused:
Zaterdag gaat niet lukken. :nooo: Planning was zondagmiddag, dus ook als zodanig ingepland. :p

Vanavond nog niets gedaan aan de Ravage. :( Druk met de kids Lego kastelen bouwen (hadden ze niet gekregen van die puntmuts dus nu zelf gekocht van hun lang gespaarde zakgeld). 8) Anders kom ik zondagmiddag gewoon alleen....
VLIEGEN
fuckyou.GIF

@Snoeksel
Volgens mij liep jij vorige week met een russische bontmuts op, en had je thermo handschoenen aan? En volgens mij had ik enkelt mijn bmw zomerjekkie aan, en stond er mij iets teveel wind :mad:

[/hapmodus uit]

Eens zien waar ik die wollen onderbroek ook alweer gelaten heb :rolling:

ik zeg zondag hahahaha.

pfff ik heb nog steeds gezeik met die zender. zo'n hajabusa..... ik had toch beter minder zuinig kunnen doen. ag ik zie wel even. heeft er niemand wat moois te koop? als dit dan zondag mee komt......
morgen nog eff een paar litertjes extra halen. en accu'tjes laden.
en als de heren het niet erg vinden ik heb voor zondag zon besteld. !
:thumbsup:

@Snoeksel
Volgens mij liep jij vorige week met een russische bontmuts op, en had je thermo handschoenen aan? En volgens mij had ik enkelt mijn bmw zomerjekkie aan, en stond er mij iets teveel wind :mad:

[/hapmodus uit]

ijsbeer.jpg

Kusjes Snoeksel
I LOVE IJSBYMBEER

Laatst bewerkt:
ik zeg zondag hahahaha.

pfff ik heb nog steeds gezeik met die zender. zo'n hajabusa..... ik had toch beter minder zuinig kunnen doen. ag ik zie wel even. heeft er niemand wat moois te koop? als dit dan zondag mee komt......
morgen nog eff een paar litertjes extra halen. en accu'tjes laden.
en als de heren het niet erg vinden ik heb voor zondag zon besteld. !
:thumbsup:

Is toch standaard?

Vrijdag ben je vrij, en zondag's is het zonnig.
Vrij op vrijdag geldt wel bij mij iig, hopenlijk zon op zondag ook :thumbsup:

Omdat grote letters zuigen....

nietrijdenwelvliegen.jpg

Nee, niet is een dubbele ontkenning dus eigenlijk stiekem wel ;)
Zo hoort het
@Snoeksel

[/hapmodus uit]

en geen excuus zoeken.Was wel een ski jas, geen thermo muts en geen thermo handschoenen,maar wel lekker warm.Zet zondag wel mijn russische bontmuts op:D
*can you take picture please*

Laatst bewerkt:
Ik had het over OOK morgen. Zondag natuurlijk ook gewoon.

Morgen misschien de Baja nog even modden zodat het gas niet meer blijft hangen. Ik doe de Junkie truc wel denk ik. Na een reanimatie van mijn ontvangeraccu van de Sav denk ik dat ik deze ook maar moet vervangen. Gelukkig nog ruim voldoende 1500mAh Elite liggen voor een mooie humppack :mrgreen:

Niet vergeten alle accu's te laden, zender(s), ontvangeraccu's van de Sav en Baja en natuurlijk de LiPo's voor de vliegtuigjes :rolling:

Ik kwam dit filmpje tegen op you tube, en ik kon het niet laten om het even te posten ....

Ik lag werkelijk blauw toen ik het zag .

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID IK LAG BLAUW VANWEGE HET COMENTAAR VAN JUNKIE .:D

@Burp : ik vind het dus niet grappig dat je crashed maar wel het comentaar van junkie . :)

iSofIlux8VE[/media] - Mini Titan Crashje op Hoogtij

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo hoort het

en geen excuus zoeken.Was wel een ski jas, geen thermo muts en geen thermo handschoenen,maar wel lekker warm.Zet zondag wel mijn russische bontmuts op:D
*can you take picture please*

Was dat nou Bacchus of Willy Wartaal aan het woord :confused: :p

Ik begrijp ,dat we het toch op zondag houden ? :p

komt mij wel het beste uit :Fade-color , straks naar muiden ,om de velgen te laten monteren ,ik hoop dat het een beetje smoelt, daarna langs de klantjes voor een prijsopgaaf betreft schilderwerk , dat doe ik altijd in het weekeinde want door de week 's avonds ,ben ik uiteraard gaar :rolleyes:.

sleur ; gewoon meenemen die sav :D

En een heli , die koop je wel kant en klaar ,dus dat scheelt ,en oefenen op het plein + ik leer dat natuurlijk heel snel ,junkie is ook zo handig :lol:

bis sontag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back