Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
snoeksel ; moest jij niet naar je schone moeder :confused: ,toch naar ht he ;)
sjoerd ; leuk dat je erbij bent ,maar pas op ,het is erg gezellig ,straks moet je elk weekeinde 1;35 u rijden ;)
Mijn vrouwtje wil ook niet langer heen als noodzakelijk is :banana:.Ben er rond 12:00 om onze gast rijder met koffie te verwelkomen.hij wil er rond een uur of 12:00 zijn.Ik neem 2 kannen koffie mee dus als er liefhebbers zijn voor dat tijdstip :lol:
@ Siggery voor jouw maken we een uitzondering

Ik zie je morgenmiddag maatjuh :yes:

De Baja hangt aan de tiet,hoop wel dat ik mag rijden tussen al dat savage geweld :cool:

@ Junkie

Wat is dat toch lekker he,bunkeren in die vreetschuur op de DAM :yes:

Jij hebt toch ook een nitro , een tamiya nitrage , als ik het goed heb :confused:

Zeker op die bakplaat is errug lekker , en .... er zit er één 100 meter lopen bij mijn huis vandaan :cool:

Ach, net thuis van een feesie. Lekker een paar biertjes gedronken en veel NL talig gezongen. Morgen brak denk ik (en veel backspace gebruikt nu :mrgreen:)

5:09 is een mooie tij om je bek te schrobben en plat te gaan ;)

truste, tot streaks (klote toetsdnborf) :D

Ach, net thuis van een feesie. Lekker een paar biertjes gedronken en veel NL talig gezongen. Morgen brak denk ik (en veel backspace gebruikt nu :mrgreen:)

5:09 is een mooie tij om je bek te schrobben en plat te gaan ;)

truste, tot streaks (klote toetsdnborf) :D

Wat ben ik toch blij dat ik gisteravond om 00.45 uur nuchter mijn bed in gegaan ben :rolling:

Goedemorgen allemaal,even een uitsmijtertje maken en natuurlijk :

goede_morgen_koffie-1.jpg

Goedenmorgen daar lekker bijtijds mijn nessie in gegaan,en gaat zo even lekker ham/kaas croissants maken

*nog 20*

Laatst bewerkt:
goedes morgens mijne heren , junkie is top fit ,en lekker a/d koffie met peuk :p
doet frisjes aan buiten ,schat ik in :cool:, dus bym ,pak je maar dik in ;)

nog ff de rotostart accu's laden

volgens mij is er een jarige onder ons ............:idea:

Junkie, gefeliciteerd met je 40e verjaardag :celebrate::new-bday:
dat wordt straks een lekkere traktatie meenemen naar HT ;)

Gelukkig lag ik gisteren ook op tijd in mijn nessie (met maar 2 pintskes op :p), net even onder de douche gestaan dus ik ben weer zo fit als een hoentje :rolleyes:
Zo even op visite bij Papatedje (voor diegene die hem nog kent), dan naar Hoogtij en dan door naar Monnickendam, ook weer op visite :(. Druk programma dus vandaag :showass:

@ Siggy: volgens mij heb je op dit moment de overdracht van je Lazy Bee :thumbsup:
---EDIT---
iets later dus :wink:

volgens mij gaat deze Hoogtijdag weer in de geschiedenisboeken als SUPERDAG :worship:

Laatst bewerkt:
siggy ; knap en gaar ;)

doktor phil ; oeps traktatie ? ,winkeltje dicht .....:( , ik trakteer wel op een overdosis nitro geweld :p

wil iemand zo'n temperatuur metertje meenemen voor het nitro spul ,ben mijne kwiet :mad:

latertjes :D

Gister trouwens de film Stardust gekeken... best tof en om deze scene heb ik me echt helemaal blauw gelachen:

JUNKIE, CONGRATS MET JE 40ste VERjAARDAG! Dat er nog velen mogen volgen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back