Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pssst , Sleurhutje , ik zoek nog een spuiter tegen die tijd ;) ;) ;) ;) ;) ;) :mrgreen:
Dikke vinger. :showass: Een beetje spuitwerk kost al snel 4 uur. Het is dat ik Phil's vlieger stuk had gevlogen (en stiekem wat wilde oefenen met airbrush). :? In die vlieger zit nu zo'n 8 uur werk. 8O

Maar het is wel leuk geworden. :yes: :banana: 8)

De ene zijkant en de onderkant*...
philliams_clik_result1.jpg

De andere zijkant (weinig verrassend) en de bovenkant*...
philliams_clik_result2.jpg

* Het is aan Philliams te kiezen wat onder en boven wordt. ;)

Jeeeuujjj :thumbsup: :p

Ik zeg goed bezig :)

Als je morgenochtend naar je werk gaat , rijdend over de comm. weg richting watertoren , moet je voor de gein eens naar links kijken , dan zie je een heel woud aan machines staan , zelfs in het donker zijn ze niet te missen , aan de overkant van het water staan trouwens een paar leuke huuskes :yes:

Sleur echt mijn complimenten op je spuitwerk hoor !Het ziet er erg goed uit.

Zou jij nog even dat websiteje voor mij kunnen achterhalen van dat spuitje waar we het laatst op msn over hadden ,die ze op de club ook gebruiken ( 30 euri ofzo )

Liefs van mij :)

Goeie moggel

Ziet er netjes uit sleur :thumbsup:

He ik ga ff een nieuwe kap bestellen je hoort het wel wanneer ik hem heb:lol: :lol::D:rolling::rolling:

Antwoord sleur:

He Snowman :2gunfire::murder:

goed gesmoggeld ;)

sleur ;jij krijgt het nog druk :-P, ik heb nog een funliner liggen ,zit ook verlegen om mooi spuitwerk .

ik stuur hem wel ff naar je op , gaarne voor volgend weekeinde retour :cool:;)

verder niets te melden ,en maar weer naar het werk :p:):(:mad:

Zou jij nog even dat websiteje voor mij kunnen achterhalen van dat spuitje waar we het laatst op msn over hadden ,die ze op de club ook gebruiken ( 30 euri ofzo )
Detectorshop, alstublieft. ;)

Ziet er netjes uit sleur :thumbsup:

He ik ga ff een nieuwe kap bestellen je hoort het wel wanneer ik hem heb:lol: :lol::D:rolling::rolling:

Antwoord sleur:

He Snowman :2gunfire::murder:
Als je het antwoord al weet.... :? :lol: Nee, voorlopig even niet. Geen tijd, misschien ga ik tussen nu een volgend jaar wel lekker gaar zijn. 8O

sleur ;jij krijgt het nog druk :-P, ik heb nog een funliner liggen ,zit ook verlegen om mooi spuitwerk .

ik stuur hem wel ff naar je op , gaarne voor volgend weekeinde retour :cool:;)
Sorry, één gunst per kwartaal. Nu heb je al het Stille Mietje op de lijst staan. 8)

Verder ook niets te melden. :mrgreen:

Ziet er goed uit Sleur :worship: Zelf denk ik dat de vlammen aan de onderzijde komen.... maar mijn complimenten.

Verder hoef je hem nog niet mee te nemen naar de club vanavond, ik ben ziek en zit-hang voornamelijk boven de pot :( Gisteren tijdens mijn MSN-sessie met BYM werd ik echt superberoerd (maar het lag niet aan zijn gesprekken hoor :rolling:) Gisteren nog wel even mijn nieuwe Joehoe opgehaald (kleine joehoe maar wel noodzakelijk :D)

2iusjq.jpg

Ziet er goed uit Sleur :worship: Zelf denk ik dat de vlammen aan de onderzijde komen.... maar mijn complimenten.

Verder hoef je hem nog niet mee te nemen naar de club vanavond, ik ben ziek en zit-hang voornamelijk boven de pot :( Gisteren tijdens mijn MSN-sessie met BYM werd ik echt superberoerd (maar het lag niet aan zijn gesprekken hoor :rolling:) Gisteren nog wel even mijn nieuwe Joehoe opgehaald (kleine joehoe maar wel noodzakelijk :D)

2iusjq.jpg

Ik kan geen foto zien, maar ik ga er vanuit dat dit wel eens een savie zou kunnen zijn ;-)

En beterschap gewenst , kun je lekker a/d nexus door .......;-)

Posted via Mobile Device

http://i36.tinypic.com/2iusjq.jpg
Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit de naad te spuiten en dik overuren te maken, gaat-ie pothangen. Als je er dan toch boven hangt, gelijk even met wat Glorix en de borstel doen. Vrouwtje ook weer blij. :oops: ;) Verbeterschap dan maar...
icon_kotz.gif

Dan ga ik thuis mijn Nexus afmaken zodat ik zaterdag/zondag ook kan vliegen. Begon hem al te knijpen want die is door al dat gespuit nog niet klaar en nog spierwit. 8O :? Als de Nexus klaar is, het Stille Mietje V2 rollen en deuken. Als de lijm droogt het Stille Mietje van Junkie even opleuken want helemaal wit vliegt niet echt lekker, het verschil tussen gewoon en op z'n kop vliegen zie je alleen als je stuurt (da's best waardeloos). ;)

2iusjq.jpg

ja ik ken dat ben net weer opgeknapt
duurt 2 dagen dan ben je ervan af:mad:

Ik kan geen foto zien, maar ik ga er vanuit dat dit wel eens een savie zou kunnen zijn:D

Posted via Mobile Device
Dat zou wel rap wezen,hij had niet echt ontwennings verschijnselen zondag.Of toch :rolling:Zal wel weer voor een of ander nitro vliegding zijn,geen savie

Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit de naad te spuiten en dik overuren te maken, gaat-ie pothangen. Als je er dan toch boven hangt, gelijk even met wat Glorix en de borstel doen. Vrouwtje ook weer blij. :oops: ;) Verbeterschap dan maar...
icon_kotz.gif

Dan ga ik thuis mijn Nexus afmaken zodat ik zaterdag/zondag ook kan vliegen. Begon hem al te knijpen want die is door al dat gespuit nog niet klaar en nog spierwit. 8O :? Als de Nexus klaar is, het Stille Mietje V2 rollen en deuken. Als de lijm droogt het Stille Mietje van Junkie even opleuken want helemaal wit vliegt niet echt lekker, het verschil tussen gewoon en op z'n kop vliegen zie je alleen als je stuurt (da's best waardeloos). ;)

klinkt goed sleur , toch nog een spuitje voor de mite ,ben erg benieuwd :p
wanneer is de overdracht ? :D

phil ; aha ,vlieg/start benodigdheden ,altijd handig ,heb je voor de sav vast een gloeiplug/vulfles enz ,nog alleen nog een savie :grin:

net nog een kroegie gepakt en gaat nu thuis braaf eten :grin:

@ FWNK

Je copietje ligt klaar hoor ;)

Mooi spuitwerk Sleur,Phil zal er wel erg trots op zijn :proost:

Nog een paar daagjes werken en dan lekker 11 daagjes vrij,ben er echt aan toe :wink:

Eindelijk weer eens tijd voor de hobby,werken is best leuk maar kost wel veel vrije tijd :rolling:

@ Phil

Beterschap man,best hardnekkig die buikgriep :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back