BYM
Forum veteraan
Vandaag Assendelft weer een beetje mooier gemaakt , morgen gaan we verder![]()
![]()
Jeeeuujjj

Ik zeg goed bezig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag Assendelft weer een beetje mooier gemaakt , morgen gaan we verder![]()
![]()
Dikke vinger. :showass: Een beetje spuitwerk kost al snel 4 uur. Het is dat ik Phil's vlieger stuk had gevlogen (en stiekem wat wilde oefenen met airbrush). :? In die vlieger zit nu zo'n 8 uur werk. 8OPssst , Sleurhutje , ik zoek nog een spuiter tegen die tijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeuujjj![]()
Ik zeg goed bezig![]()
Dikke vinger. :showass:
Detectorshop, alstublieft.Zou jij nog even dat websiteje voor mij kunnen achterhalen van dat spuitje waar we het laatst op msn over hadden ,die ze op de club ook gebruiken ( 30 euri ofzo )
Als je het antwoord al weet.... :? :lol: Nee, voorlopig even niet. Geen tijd, misschien ga ik tussen nu een volgend jaar wel lekker gaar zijn. 8OZiet er netjes uit sleur
He ik ga ff een nieuwe kap bestellen je hoort het wel wanneer ik hem heb:lol: :lol::rolling::rolling:
Antwoord sleur:
He Snowman :2gunfire::murder:
Sorry, één gunst per kwartaal. Nu heb je al het Stille Mietje op de lijst staan. 8)sleur ;jij krijgt het nog druk, ik heb nog een funliner liggen ,zit ook verlegen om mooi spuitwerk .
ik stuur hem wel ff naar je op , gaarne voor volgend weekeinde retour![]()
Detectorshop, alstublieft.
Als je het antwoord al weet.... :? :lol: Nee, voorlopig even niet. Geen tijd, misschien ga ik tussen nu een volgend jaar wel lekker gaar zijn. 8O
Sorry, één gunst per kwartaal. Nu heb je al het Stille Mietje op de lijst staan. 8)
Verder ook niets te melden.![]()
Ziet er goed uit SleurZelf denk ik dat de vlammen aan de onderzijde komen.... maar mijn complimenten.
Verder hoef je hem nog niet mee te nemen naar de club vanavond, ik ben ziek en zit-hang voornamelijk boven de potGisteren tijdens mijn MSN-sessie met BYM werd ik echt superberoerd (maar het lag niet aan zijn gesprekken hoor :rolling
Gisteren nog wel even mijn nieuwe Joehoe opgehaald (kleine joehoe maar wel noodzakelijk
)
![]()
Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit de naad te spuiten en dik overuren te maken, gaat-ie pothangen. Als je er dan toch boven hangt, gelijk even met wat Glorix en de borstel doen. Vrouwtje ook weer blij.Ziet er goed uit SleurZelf denk ik dat de vlammen aan de onderzijde komen.... maar mijn complimenten.
Verder hoef je hem nog niet mee te nemen naar de club vanavond, ik ben ziek en zit-hang voornamelijk boven de potGisteren tijdens mijn MSN-sessie met BYM werd ik echt superberoerd (maar het lag niet aan zijn gesprekken hoor :rolling
Gisteren nog wel even mijn nieuwe Joehoe opgehaald (kleine joehoe maar wel noodzakelijk
)
http://i36.tinypic.com/2iusjq.jpg
Ziet er goed uit SleurZelf denk ik dat de vlammen aan de onderzijde komen.... maar mijn complimenten.
)
![]()
Dat zou wel rap wezen,hij had niet echt ontwennings verschijnselen zondag.Of toch :rolling:Zal wel weer voor een of ander nitro vliegding zijn,geen savieIk kan geen foto zien, maar ik ga er vanuit dat dit wel eens een savie zou kunnen zijn
Posted via Mobile Device
Wat moet je met twee van die kisten??? :? :rolling:Zien jullie de foto niet?
Kom op met die foto ziet een gloeiplug en volgens mij nitro aan de zijkant.Of moet je hem eerst schoonmakenZien jullie de foto niet?
![]()
Dus nog geen Savvie :wink:
Nou lekker dan, sta ik me helemaal uit de naad te spuiten en dik overuren te maken, gaat-ie pothangen. Als je er dan toch boven hangt, gelijk even met wat Glorix en de borstel doen. Vrouwtje ook weer blij.![]()
Verbeterschap dan maar...
![]()
Dan ga ik thuis mijn Nexus afmaken zodat ik zaterdag/zondag ook kan vliegen. Begon hem al te knijpen want die is door al dat gespuit nog niet klaar en nog spierwit. 8O :? Als de Nexus klaar is, het Stille Mietje V2 rollen en deuken. Als de lijm droogt het Stille Mietje van Junkie even opleuken want helemaal wit vliegt niet echt lekker, het verschil tussen gewoon en op z'n kop vliegen zie je alleen als je stuurt (da's best waardeloos).![]()