Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En even een veiligheidswaarschuwing (hoax):

meh-klabanus.jpg

bron...

ehum, ik was er ook met de santa-bash... zie mezelf alleen even niet staan...

Dat klopt, jij filmt :rolling: :p (denk ik)

rectificatie:
welke 3 'eerste-generatie' die-hards stonden er toen op HT :D
(makkelijke vraag.... er zijn maar 3 old-school HT'ers, de rest is verdwenen...op Badmuts na :thumbsup:)

Dat klopt, jij filmt :rolling: :p (denk ik)

rectificatie:
welke 3 'eerste-generatie' die-hards stonden er toen op HT :D
(makkelijke vraag.... er zijn maar 3 old-school HT'ers, de rest is verdwenen...op Badmuts na :thumbsup:)
Ho ho ho (om in de stemming te blijven). ;) Ferry is ook nog af en toe van de partij of in ieder geval nog een enkele keer op het forum (gisteren liep-ie nog hier te gluren). :yes:

Even kijken... Yep, daar zie ik mijzelf met kerstmuts en philliams met creme-kleurige jas staan. Dus degene die filmt is zeker NIET Burp. De aftiteling geeft hierover toch wel enig uitsluitsel.

23jpr4o.jpg

1424tft.jpg

Zwaar leven Kobus ;)

Nexus is gereed op de electronica na. Ook de servohevels nog plaatsen. Er komt de hele dag van alles tussen door. Schiet niet op zo.

Landingsgestel doe ik als laatste, vraag me alleen af hoe je met het setje de boel passend kan maken. Iemand een duidelijke foto van zo'n shockiesetje? (voor de grapjassen, wel een die is gemonteerd ;))

Landingsgestel doe ik als laatste, vraag me alleen af hoe je met het setje de boel passend kan maken. Iemand een duidelijke foto van zo'n shockiesetje? (voor de grapjassen, wel een die is gemonteerd ;))
Ik zal er vanavond een foto van maken. ;)

*knutselt verder aan wat timer software*

zo ,junkie ook weer thuis .

1 groot voordeel , IK HEB HET RIJK ALLEEN :cool:
floortje bij oma logeren ,mariska heeft nacht/slaap dienst :p
ik kan dit als zeer aangenaam ervaren :p:p:D;)

dus lekker rommelen ,vliegers in orde maken ,bieren ,snacken ,lui zijn ,geen gezeur aan mijn kop, uitslapen tot 12u en gaat zo maar verder ...

vntm

zo ,junkie ook weer thuis .

1 groot voordeel , IK HEB HET RIJK ALLEEN :cool:
floortje bij oma logeren ,mariska heeft nacht/slaap dienst :p
ik kan dit als zeer aangenaam ervaren :p:p:D;)

dus lekker rommelen ,vliegers in orde maken ,bieren ,snacken ,lui zijn ,geen gezeur aan mijn kop, uitslapen tot 12u en gaat zo maar verder ...

vntm

We komen wel ff langs met z'n allen, ff wat chickie's uitnodigen en feesten maar :banana: :p

Haha, en dat allemaal na de "periode" van de foto van de buurvrouw van Sleur?

Vanavond toch echt proberen om de Nexus af te maken maar ik ben bang dat het morgen moet worden. Of wat nachtwerk, ook leuk :D

De disc is weer helemaal heel, een kleine versteviging gemaakt en de motor weer netjes vast gezet. de extra versteviging zit net achter het eerste dikke deel bovenop. Zeg maar op de plek waar je hem vasthoudt en weg werpt.
Foto-FM8LF8R8.jpg

De Nexus geef ik hier een foto hoe hij er nu uit ziet. Straks mijn bouwverslag even bijwerken (gaat allemaal van de netto bouwtijd af, dat wel)
Is hij helemaal kaars recht? Nee, maar ik hoop daar geen last van te hebben. De body is ietsjes scheef.
Foto-AOFVOEDI.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back