Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke vinger voor je. :p ;) Kun je de Twister, Easy Star en de rest in de hangar/garage klaar maken. :lol:

Posted via Mobile Device

Easy star - CHECK TTL=32mms, reply = 100%
Twister - checking ......checking ......checking ...... request timed out .......

Nee die blijft voorlopig nog ff in z'n kartonnen hangar.
Alhoewel, misschien verveel ik me volgende week wel zo mega veel dat ik zeg schat ik ben ff piepschuim aan het boetseren :P

De EZ ga ik misschien wel maken, weet alleen niet of ik nou de Alpha 4004 erin zet, of dat ik die bewaar voor de Twister.
Hetzelfde geld voor de dikke Graupner regelaar :p

Staat nog wat op de planning, de garage deur vervangen vooor een exemplaar met een loopdeur erin.
Scheelt een boel warmte als je eff erin en eruit stapt :p

:off dimmen bymetje , Het is inmiddels alweer 3 maanden en je weet best dat die uren wel meer worden , ik ben al blij dat ik weer aan de gang ben na al die jaren en weer wat van m,n leven kan maken .

Eagle Tree – R/C eLogger Telemetry OSD FPV UAV RC Aircraft data logger RC Model Airplane Telemetry Wireless Telemetry RC data logger Flight Data Recorder Model Boat Recorder Unmanned Aerial Vehicle Telemetry Boat Data Recorder Car Data Recorder

dit is echt heel erg leuk spul en niet achterlijk duur .

Je kan er echt alles mee doen wat je wil , zoals headspeed , airspeed, altitude en nog veel meer mee meten en later uitlezen op je pc thuis of in het veld op een lcd.

Mooiste is nog wel vin dik dat er ook gps op kan en je live video kan bekijken en audio kan luistereN.

ben benieuwd wanneer sleur hem besteld :)

Ik bestel er zowieso 1 om mijn headspeed en stroom gebruik mee te meten .

:off dimmen bymetje , Het is inmiddels alweer 3 maanden en je weet best dat die uren wel meer worden , ik ben al blij dat ik weer aan de gang ben na al die jaren en weer wat van m,n leven kan maken .

Jajajaja smoesjes, hup doorwerken jij!
Zal ik mijn heli ook meenemen zaterdag, misschien dat je er nog ff naar kan kijken ofzo ;)

Trouwens hoe zullen we dat gaan doen met aftellen Sleur?
Ik wil toch wel een paar keer in mijn eentje gevogen hebben ook zaterdag ?

ja neem maar mee mischien hebben we er wel tijd voor .

hoeveel mensen komen er nou ?

Jajajaja smoesjes, hup doorwerken jij!
Zal ik mijn heli ook meenemen zaterdag, misschien dat je er nog ff naar kan kijken ofzo ;)

zaterdag is een soort raggers avond , alleen vliegen :confused: ,nee toch :bad-words:

geen tijdklok hoor !!!!! , mijn wekker gaat al iedere ochtend ;)

vanavond de clik ff tot leven wekken

@ Precies Pietje Tjakka :2gunfire: ,en anders zoek ik nog een schoonmaakster voor 3dgn per week(moet je wel een mini-rokje dragen),Laterssss Dr.Dre.;)

Het is inmiddels alweer 3 maanden en je weet best dat die uren wel meer worden , ik ben al blij dat ik weer aan de gang ben na al die jaren en weer wat van m,n leven kan maken .
Lukt toch aardig of wat? Ik heb wel het idee dat je alles weer aardig op de rails hebt en het treintje een lekker vaartje aan het maken hebt. ;) :thumbsup:

hele lange tekst

dit is echt heel erg leuk spul en niet achterlijk duur .

Je kan er echt alles mee doen wat je wil , zoals headspeed , airspeed, altitude en nog veel meer mee meten en later uitlezen op je pc thuis of in het veld op een lcd.

Mooiste is nog wel vin dik dat er ook gps op kan en je live video kan bekijken en audio kan luistereN.

ben benieuwd wanneer sleur hem besteld :)

Ik bestel er zowieso 1 om mijn headspeed en stroom gebruik mee te meten .
Nee, heb ik ooit wel naar gekeken, maar nutteloos tenzij je een G-krachtmeter neemt zodat je kunt hoe hard je de grond in ging. 8O Of met FPV zodat je op een brilletje/scherm ziet waar je vliegt d.m.v. een camera op je vliegding (lijkt me geen succes met 3D-en met een heli :?). Moet je even hier kijken op de site van Ronald.

Ah okidoki, neem ik mijn coaxkabel heli'tje ook wel mee (Graupner Belll 47G).

Voor het aftellen hatseflats ik wel even een appje in elkaar. :yes: Het aftellen lijkt me wel handig want er komen er misschien nog een paar van de raggersgroep ook. Natuurlijk zal het misschien uitdraaien op een hoop gezamelijk knallen maar voor wie even individueel wil prutsen is er gewoon de betaalde tijd. Ik kan me voorstellen dat Pieter weinig waarde hecht aan rondvliegend piepschuim terwijl hij met zijn heli bezig is. Eerlijk is eerlijk. :yes:

Nou nog 1 dan :banana:
Gaan we redden vandaag. Wie de 1000ste pagina als eerste bereikt, trakteert. :yes: :p

Hahahaha, de plaktafel en de meester Nexus bouwer. Bouw ik nl vandaag meteen een tweede Nexus. Dus een beetje hulp onder genot van een lekker bakkie en wat ouwenele met Phil is altijd leuk :yes:

Helaas, dan maar zonder de meesterNexusbouwer. Koffie staat te pruttelen en de laptop aan tafel wordt gestart. Kijken hoelang ik bezig ben om het ding af te maken...

Gaan we op de 1000e pagina allemaal de kerstgroeten doen? ;) :xmas: :yes:

*bewaart zijn 7100e post voor later* 8O

Nee hoor, ik doe jullie allemaal nu gewoon de kerstgroeten :rolling:

leukz_nl_kerst_emoticons_021.gif
leukz_nl_kerst_emoticons_018.gif
leukz_nl_kerst_emoticons_010.gif
leukz_nl_kerst_emoticons_235.gif
leukz_nl_kerst_emoticons_240.gif
leukz_nl_kerst_emoticons_360.gif

Ja, ik denk dat de meeste met de hand aan de knop zitten en de tekst al klaar hebben voor de 1000e pagina en zenuwachtig op de F5 toets lopen te drukken ;)

Overigens is dat niet de 15000e post in dit draadje, dat is pas de laatste post op pagina 1000.

flinke tegenslag, wil ik mijn gereedschapkoffer pakken (in de kast) is de deur op slot en de sleutel nergens te vinden :confused::confused:

Die hoort er gewoon in te zitten. Messen en ander gereedschap zit daar allemaal in. Kan even niet verder :evil::evil:

*schenkt nogmaals een lekker bakkie in*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back