DE KERSTVROUW IS LANGS GEWEEST
BEDANKT LIEVERD![]()
@ Hey pieter ouwe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DE KERSTVROUW IS LANGS GEWEEST
BEDANKT LIEVERD![]()
@ Hey pieter ouwe,stuur die kerstvrouw ook ff bij mij langs,,,,,,,,,wel zonder koffer graag,gr.Dr.Dre.
![]()
Waarom zonder koffer ? Wie weet wat er in haar koffer zit![]()
![]()
![]()
never nooit meer in d,r leven dat er een andere kerel aan mijn vrouwtje gaat zitten
maar mooie koffer he![]()
ik denk dat ze nopg niet eens door je straat wil lopen
ouwuhhhh
Dank je Dre !
Ik ben er ook erg blij mee.
Wanneer ga jij is ene keer vliegen ?
Ja, zo had ik de steuntjes ook maar vond het wel erg vreemd zitten. Moet dus wel zo...
Je bent wel erg scheutig geweest met Depron
Accubakje is een goede manier maar dan moet je wel weten waar hij moet komen ivm CoG
Over de aileronservo zit ik nog even te twijfelen of ik hem gewoon aan een kant zet met een gleufje door de body of ook echt in het midden zoals bij jou.
Onderaan de body moet een gleufje. Zo moet het zijn.Dat moet ze zijn ja![]()
%##^@#!&*^ Kom ik er net achter dat ik geen JST pluggen meer heb, zowel voor de flightpower accu's niet maar ook niet het vrouwtje voor mijn regelaar K.T!!!
Zowel testen als verder afbouwen gaat niet. Morgen maar kijken of ik wat tijd kan vinden om naar velserbroek te rijden en daar wat plugjes te scoren.
zaterdag is een soort raggers avond , alleen vliegen,nee toch :bad-words:
geen tijdklok hoor !!!!! , mijn wekker gaat al iedere ochtend
vanavond de clik ff tot leven wekken
Wees nou maar zuinig op je vrouwtje jongennever nooit meer in d,r leven dat er een andere kerel aan mijn vrouwtje gaat zitten![]()
Kan ik niet maken,staan jullie allemaal te blozen:rolling:Ik begreep dat Snoeksel ook kwam zaterdagavond??