Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot 1200W zijn ze er. Alleen gaat je accu en dynamo dat niet zo leuk vinden. En er zit een best draadje aan, 100 Ampère is niet verkeerd. 8O

De Weller staat bij de spulletjes. Morgen inderdaad nog even een bougietje halen (doe maar een pakje) en het aggregaat even testen. :? Dus opladen is als het goed is woensdag geen probleem. Evenals koffie zetten (10 liter water ook mee). Ik kwam er alleen achter dat ik mijn vuurkorf vorig jaar weg heb gegeven. :( Iemand nog zo'n ding? Wolfman had nog wat hout...

Ik heb er vreselijk veel zin in. :yes:
Gaat even op jacht naar een vuurkorf,gaat denk ik wel lukken

Tot 1200W zijn ze er. Alleen gaat je accu en dynamo dat niet zo leuk vinden. En er zit een best draadje aan, 100 Ampère is niet verkeerd. 8O

Die van mij levert dacht ik 300 watt,geen idee hoeveel zo'n senseo ding trekt :confused:

Ik dacht dat een senseo iets van 1700 watt trekt , dus dat word niks :rolleyes:

Gaat even op jacht naar een vuurkorf,gaat denk ik wel lukken

Ga ik toch volgend jaar maar eens achter zo'n leeg olievat aan :D kunnen we er met z'n allen omheen staan , een paar winkelwagentjes met wat oude troep erin , stuurt de politie ons ook niet zo gauw weg :rolling:

Was het maar waar, die is al terug naar het hoge noorden, ze had nog een afspraak met iets van een santa klaus of zoiets.:cry:

De Disc is weer helemaal operationeel. Hier de foto's

Motormount vastgelijmd met por en met prikkers en epoxy gezekerd. De motor met epoxy aan de mount gemaakt. Is lekker stevig zo te voelen dus ik hoop dat deze lang heel blijft.
Foto-RFJITMQA.jpg

Foto-O3PA43BB.jpg

Foto-O6YDJASN.jpg

Gasten gasten wat gaan we weer vreselijk hard door de pagina's heen hier, ik ben ff een paar baantjes aan het trekken en we zitten alweer bijna op de 1020 :rolling::rolling:

Betreft mijn aanwezigheid in zuidelijkst limburg, ik heb een paar spetterende foto's gemaakt hoor Kobus, komt helemaal goed :rolling:

[VERKOCHT] HPI Baja 5b RtR getuned
Waarschijnlijk toch een JOEHOE :hammer::banana:Soms kan je het allemaal niet bevatten,het is maandag,maar het voelt als mijn laatste werkdag(vrijdag)En soms kan je het allemmal beter over je heen laten komen(kom maar op met die plaatjes):Fade-color.BYM lekker in bad blijven hoor,anders worden we sneeuwblind :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Kobus
Nou vrouw was vreselijk moe na vandaag (watjes hoor, die vrouwen, ik heb vannacht letterlijk 3 uur geslapen en vanmorgen hierheen gereden (was maar 3 uurtjes autorijden) en wie o wie ligt er al op 1 oor te ronken :rolling:) en ik ontdekte dat er een bekabelde interpret verbinding beschikbaar was dus zit nog ff lekker te pretten.
Waterrijke omgeving is open tot 23.00 uur dus ik moest er wel uit:(

Laatst bewerkt:
[VERKOCHT] HPI Baja 5b RtR getuned
Waarschijnlijk toch een JOEHOE :hammer::banana:Soms kan je het allemaal niet bevatten,het is maandag,maar het voelt als mijn laatste werkdag(vrijdag)En soms kan je het allemmal beter over je heen laten komen(kom maar op met die plaatjes):Fade-color

Sleur mag ik het nu wel zeggen nou je hem verkocht hebt?

@Snoekseletje
GEINTJJUUHHHH!
Lekker ding, heb je nu ook zo'n brommer op 4 wielen, leuk man!
Gefeliciteerd!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, wat er al niet aan het creatieve brein van een kerel kan ontspruiten!!

Even de disc een vrolijker aanzien gegeven
Foto-T6RLZ34D.jpg

en ja, je moet er op dit moment echt even bij blijven. sinds we de duizend zijn gepasseerd lijkt het wel dubbel zo hard te gaan :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Nou, wat er al niet aan het creatieve brein van een kerel kan ontspruiten!!

Even de disc een vrolijker aanzien gegeven
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T6RLZ34D.jpg[/IMG

en ja, je moet er op dit moment echt even bij blijven. sinds we de duizen zijn gepasseerd lijkt het wel dubbel zo hard te gaan :mrgreen:[/QUOTE]

Ik heb het gemerkt ja, geinig gedaan trouwens, met je sterretjes :p

Ik ga nu ook mijn rust pakken, begin toch zwareluikjes te krijgen, morgen nog 2 of 3 sauna sessies en dan pleite terug naar 075.
Truste allemaal! :bye::bye::bye::bye:

@ BYM , kom maar op die plaatjes :help: tja , vrouwen :???:

@ Snoeksel , het is hier net de story , wij weten het eerder als degene waar het om gaat :cool: woensdag even lekker knallen dus , alleen geen springen voor mij met de baja , ik zag vanavond dat er een breuk in mijn linker voor draagarm zit :rolleyes:

Ik dacht dat een senseo iets van 1700 watt trekt , dus dat word niks :rolleyes:
Nee, een Senseo is geen 1700W. :nooo: Wij hebben op campings gestaan die 6A waren afgezekerd voor de 220V, dus dat is maximaal 1320W. En daarbij dan ook nog een koelkast en een kudde laders? ;) Ergens tussen de 800W en 1100W is zo'n ding. Morgen even kijken.

Sleur mag ik het nu wel zeggen nou je hem verkocht hebt?
Nee, hij is namelijk niet verkocht. 8O Maar de Baja gaat wel van eigenaar wisselen.

@ BYM , kom maar op die plaatjes :help: tja , vrouwen :???:

@ Snoeksel , het is hier net de story , wij weten het eerder als degene waar het om gaat :cool: woensdag even lekker knallen dus , alleen geen springen voor mij met de baja , ik zag vanavond dat er een breuk in mijn linker voor draagarm zit :rolleyes:

Ik zeg, gewoon springen!! Ik heb eventueel wel een reserve draagarm. Geef maar een gil als ik hem mee moet nemen. Verwisselen ter plaatse is natuurlijk een eitje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back