Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dan zeg ik niks meer ....:)

Patries gaat zo ff talkpoeder halen bij m,n maat :P ik wordt gek van de jeuk

als je er genoeg zelf aan doet hoef je er ook niet over te praten dre :)

:rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

TSJAKKA!!!

ratelband.jpg

even wat anders dan de pokken

waar haal ik een fatsoenlijke plaat depron :confused:

ik moet ook maar eens wat gaan fabriceren ;)

pieter - sterkte man ,das geen lolletje de pokken
9 dagen geen sex ,kom je ook wel overheen :cool:

@pieter-b: Wat zal jij er de pest in hebben. :? :lol: ;) Blij dat mijn ettertjes dat al gehad hebben en elke ronde op school in het ergste geval niet meer dan een griepje/verkoudheid oplevert.

@junkie: Zoek je 3mm of 6mm? Van 6mm heb ik nog een paar platen van 100x100cm staan. Dus mocht je interesse hebben...

*knutselt verder aan de Silent Night zodat-ie morgen vliegklaar is*

Zo, de visite is net de deur uit. Lekker gegeten (klassiek gourmet) met lekker wat bier en als toetje een paar lekkere Irish koffie :D

Nu even relaxen.....bouwen wordt niks meer.

@pieter-b: Wat zal jij er de pest in hebben. :? :lol: ;) Blij dat mijn ettertjes dat al gehad hebben en elke ronde op school in het ergste geval niet meer dan een griepje/verkoudheid oplevert.

@junkie: Zoek je 3mm of 6mm? Van 6mm heb ik nog een paar platen van 100x100cm staan. Dus mocht je interesse hebben...

*knutselt verder aan de Silent Night zodat-ie morgen vliegklaar is*

doe maar de 6 mm , ik wil een eigen ontwerpje knutselen , en hij moet tegen een stootje kunnen :cool:

laat maar weten wat je wil hebben voor 2 platen ;)

Jij bent echt te lui om wat te kopen he Junk ;)

Gewoon een keer naar de shop en daar meteen voldoende inslaan voor de komende tijd. Meteen een paar plaatjes 3 en 6mm depron, linkjes, koolstof etc. Dan grijp je niet snel mis. Dan een bij rctechnics en hobbycity de electronica en andere snuisterijen halen en voorlopig kan je goed aan de gang :rolling:

Als je gaat bestellen, geef even een seintje dan kan je voor mij ook wat meenemen :rolling: :rolling:

doe maar de 6 mm , ik wil een eigen ontwerpje knutselen , en hij moet tegen een stootje kunnen :cool:

laat maar weten wat je wil hebben voor 2 platen ;)
Ja hallo, gelijk twee platen dan is mijn halve voorraad weg. :?

Het tegen een stootje kunnen heeft weinig van doen met de dikte van je Depron. Een vlak van 6mm breekt makkelijker dan een vlak van 3mm. De 6mm knapt gelijk door. Voordeel van 6mm is dat de breuklijn mooi recht is, dus makkelijker te plakken. Wilde je je SU-27 van 6mm maken of zo? 8O :lol:

Wedden dat ie het zo weet te draaien , dat jij wat gaat bestellen , en dan ook meteen voor hem wat mee laat komen ;) :rolling:
*zet 5 euro in op Kobus zijn weddenschap* ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back