Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
.

Had graag naar je toegekomen,ware het niet dat mijn vrouw momenteel in het ziekenhuis zit.Haar jongst broertje heeft vanmiddag een klaplong gekregen.Ja en de rest van de week weet ik niet waar jij de tijd vandaan moet halen
Of is het te doen in een(lange)avond
Oei, vervelend. Ik maak gewoon heeeeeel veel foto's. ;) In een dagje zit-ie in elkaar, inclusief tekst en uitleg (in circa 40 minuten helemaal uit elkaar 8O). Misschien interessant om een bouwmiddag te houden voor wie nog meer interesse heeft? ;) Is ooit eerder geopperd maar het is er nooit van gekomen. :(

Sterkte Snoeksel, maar hoe krijg je zoiets?
Een Baja? Tsja, soms loopt je daar zomaar tegenaan als je het 1:18 zat bent en meer geweld dan 1:8 wilt hebben. :rolling: :oops: :?

*iets met SM en lekker spuiten* 8O

Sterkte Snoeksel, maar hoe krijg je zoiets?
Hij kreeg een heftige hoestbui onder de douche(weet natuurlijk niet of zijn meisje er ook bij stond;)) en werd daarna op weg naar de makro kort ademig.Zijn toch maar eerst langs het ziekenhuis gegaan.Nu zitten ze er nog,enmoet hij voorlopig even blijven

Hallo,Barrel hier wil het wat lukken broer?
En wordt er morgen nog gereden?
Na eerst half HoogTij te hebben verwijder,lukt het aardig.Sturen doet ie weer.In principe morgen even rijden of knutselen bij Sleur(oh nee die gaat socialijsen of zoiets;)

Oei, vervelend. Ik maak gewoon heeeeeel veel foto's. ;) In een dagje zit-ie in elkaar, inclusief tekst en uitleg (in circa 40 minuten helemaal uit elkaar 8O). Misschien interessant om een bouwmiddag te houden voor wie nog meer interesse heeft? ;) Is ooit eerder geopperd maar het is er nooit van gekomen. :(

Een Baja? Tsja, soms loopt je daar zomaar tegenaan als je het 1:18 zat bent en meer geweld dan 1:8 wilt hebben. :rolling: :oops: :?

*iets met SM en lekker spuiten* 8O
Waar gaan we bouwen(wil toch stiekum de eerste zondag(bij enigzins knap weer dat geweld weleens proberen.En tja 1:18 was leuk,maar achteraf te klein en te weinig onderhoud,maar heeft er geen spijt van dat ie weg is :D.Is toch zo gebeurd Kobus,electronica eruit en zwemles geven in de crofty dat ding

.

Had graag naar je toegekomen,ware het niet dat mijn vrouw momenteel in het ziekenhuis zit.Haar jongst broertje heeft vanmiddag een klaplong gekregen.Ja en de rest van de week weet ik niet waar jij de tijd vandaan moet halen
Of is het te doen in een(lange)avond

Sterkte man!
Knap beroerd als je ademhaalt en ineens in je borstkas wat voelt borrelen :rolleyes:

Een collega van me had dat een keer tijdens werktijd, die zat achter me en werd ineens helemaal groen. Hij bleek al eens een behandeling gehad te hebben met talkpoeder om de verkleving tussen long en borstkas te verbeteren maar mocht niet baten. Maar goed die heb ik toen naar het ziekenhuis gebracht en die is een "leuke" tijd thuisgebleven ....

Volgens die mensjes in het ziekenhuis staat er 4 tot 7 dagen voor dat het ergste voorbij is.Volgens mijn zwagertje doet het ontzettend veel pijn

sterkte vissekop :)

ikzelf lig nog in m,n nest en die zooi begint al lekker te jeuken .

koorts is net wat gezakt .

voorlopig ben ik nog wel een week zoet zoals ik het hoor van alle kanten.

sterkte vissekop :)

ikzelf lig nog in m,n nest en die zooi begint al lekker te jeuken .

koorts is net wat gezakt .

voorlopig ben ik nog wel een week zoet zoals ik het hoor van alle kanten.
Tssk Vissekop,wordt tijd dat Patries een dwangbuisje bij je aantrekt en je laat genieten van je jeuk ;)

Is het verkeerde boekwerk. Ik heb geen Super Sport (SS) maar een ordinaire Super Standaard. Dus deze moet je hebben. Maar daar heb ik er twee van dus één voor in de kast en één voor dagelijks gebruik. :lol: ;)

En even wat geverfd bij een schrale 5 graden omdat ik vergeten was de kachel aan te zetten in de garage. :oops: :evil: Onderkant van de vleugeltjes is gedaan. De rest volgt nog. Eerst de Baja slopen.
airbrush_tut_drips6.jpg

Heb waarschijnlijk 2 van die dingetjes liggen,die je over je servo schuift die versleten waren bij je.Ze zaten bij dat werldse rem/gas systeem :bday:

Is het verkeerde boekwerk. Ik heb geen Super Sport (SS) maar een ordinaire Super Standaard. Dus deze moet je hebben. Maar daar heb ik er twee van dus één voor in de kast en één voor dagelijks gebruik. :lol: ;)

Ja schatje dat weet ik toch, maar het baja ss manual is wat gedetailleerder dan het standaard 5b boekje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back