Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen weer aan het werk, dinsdag en woensdag ook. Dus woensdag wordt niet veel voor mij tenzij ik even een paar uurtjes eerder weg ga. Ik zie wel.

@ Iedereen die moet werken: werkze, ik ben lekker vrij :yes: Volgend jaar hoef ik pas weer te werken.

@ Siggery: Nee hoor, die stopt echt niet :wink:
geinig detail, alles wat Tito aanbied op MP is 100%. Kijk maar naar zijn overige advertenties :rolling: :p

heren is die spectrum dx3s nou wat of kan je net zo goed een dx3 scoren?

en wat kost dan nou ong. ?
Ik heb de eerste praktijkervaringen van gebruikers van de DX3S mogen aanhoren en de zender ook in mijn handen gehad. In vergelijking met de DX3R is de kwalieteit voelbaar minder. De knopjes zijn "plasticiger" en geven het gevoel sneller af te kunnen breken. Het rubber van het handvat zit een beetje losjes om de greep heen, het randje van het handvat zit wat dicht bij de gas/remhevel (drukt dus "hard" tegen je wijsvinger) en de aan/uitknop kun je ingedrukt krijgen als je de onderkant stoot tegen een randje.

Voordeel van de DX3R ten opzichte van de DX3.0 vind ik, behalve meer modelgeheugens, de mogelijkheid om alle high-tech dingen grafisch te tonen. Dus dingen als stuuruitslag, sub-trim, exponentieel, dynamische zaken, mixen etc. Verder is mijn ervaring dat het aantal onverklaarbare probleempjes met de DX3R vele malen minder is dan bij de DX3.0. Denk hierbij vooral aan spontaan klapperen van servo's.

Ten opzichte van de DX3.0 is de DX3 technisch niet veel anders. Alleen het 3e kanaal gedraagd zich anders. Niet erg belangrijk tenzij je deze gebruikt voor een versnellingsbak (alleen Tamiya 3-Speed) of een andere schakelfunctie (bijv. killswitch).

Morgen weer aan het werk, dinsdag en woensdag ook. Dus woensdag wordt niet veel voor mij tenzij ik even een paar uurtjes eerder weg ga. Ik zie wel.
Echte Managers hebben geen vrij, die werken gewoon... :mrgreen:

Dit zijn de mooiste dagen om te werken...
File vrij naar het werk en geen moer te doen , dus de hele dag achter de pc , lekker surfen ;).

Ik neem wel vrij als iedereen werkt :rolleyes: :D

Tja had je maar een Ambacht moeten leren ;)
Als je het niet verder vertelt, kan ik je zeggen dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb. Ik mag dus de hele dag hobbyen en krijg er ook nog een leuk salaris voor. 8O ;) Om die reden ben ik ook met modelbouw begonnen, je moet toch een hobby erbij als voor als je je andere hobby even niet bedrijft. :lol:

Dit zijn de mooiste dagen om te werken...
File vrij naar het werk en geen moer te doen , dus de hele dag achter de pc , lekker surfen ;).

Yep, in 5 minuten op kantoor terwijl dat normaal ruim 20 minuten is voor een stukje van amper 5 kilometer. :yes: En inderdaad vandaag, morgen en overmorgen een beetje simmen (oefenen met meskant vliegen), wat Depron plakken, nieuwe notebook inrichten, met de collega's FlatOut Ultimate Carnage spelen (we hebben allemaal een paar jaar geleden al rond de kerts al een force feedback stuurtje gekocht :?).

Kortom wij vermaken ons wel met behoud van vakantiedagen en krijgen er toch leuk voor betaald. :showass:

Ik bekijk dat toch anders, je hoeft maar 3 dagen vrij te nemen om vervolgens bijna 2 weken vrij te zijn :p
Intussen lekker rustig op de weg dus mooi op stap voor de hobby enz.
Gezellig met de kinderen naar het Sprookjesbos in Enkhuizen etc. Vermaken zij zich ook in de vakantie.

Gaat lekker met zijn dochter op pad zo,vind ik veel leuker als op deze dagen werken.En ik kan ook mijn eigen vrije dagen inplannen als andere werken.
Goedenmorgen trouwens allemaal

Tsja mijn werk is niet mijn hobby,maar wel een prachtige ambacht wat ik met plezier doe.Mijn andere hobby was karpervissen,maar sinds de komst van de Sav welgeteld 1 keer gevist dit jaar :hammer:.Vind het op HT even leuker als aan de waterkant en je hoeft niet zoveel rotzooi mee te slepen,alhoewel het nu aardig op vissen begint te lijken.Met al die bende die je af en toe meezeult :evil:

Jullie zijn allemaal wel vroeg wakker voor mensen die vrij zijn :D

Goeiemoggel trouwens
Als ik dood ben kan ik nog lang genoeg liggen,maar aan de andere kant lekker liggen is ook lekker en je weet:Het moet wel een heel rot houtje zijn wat van liggen breekt :rolling:

zo,ook wakker :D

ik zou eigenlijk gaan werken , maar ik werd wakker en voelde me alsof ik al een dag had gewerkt :mad: begin flink verkouden te worden :(

maar dat is natuurlijk een goede reden om vandaag lekker naar rctmodels af te reizen :cool:
het nodige depron te scoren ,en uiteraard nog een lijst klein spul ,zal wel weer een duur uitstapje worden :teacher:

vraag is; heeft iemand nog wat nodig uit velserbroek ??

morgen wel werken ,woensdag neem ik natuurlijk vrij voor de oudejaars bash:cool:

VNTM

Vind het op HT even leuker als aan de waterkant en je hoeft niet zoveel rotzooi mee te slepen,alhoewel het nu aardig op vissen begint te lijken.Met al die bende die je af en toe meezeult :evil:
Wacht maar tot je de Baja hebt... 8O :? Met bigscale is dus alles bigscale, dus ook de hoeveelheid reserveonderdelen. :lol:

uit hoeveel platen ,haal je gemiddeld 1 vlieger ? , dus nexus formaat .

moet ik verder nog aan bepaalde dingen denken betreft bouwen ?

bvd

uit hoeveel platen ,haal je gemiddeld 1 vlieger ? , dus nexus formaat .

moet ik verder nog aan bepaalde dingen denken betreft bouwen ?

bvd

Uit een plaat van 1000 x 1000 mm haal ik 1 Nexus
Je houdt nog een klein stukje over (ca. een kwart), je kan het er zelfs nog zuiniger uithalen :yes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back