Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn vuistje lachen als hij onder het ijs is geschoten zeker :shock: :nooo:
Mijn zoontje heeft nog geen zwemdiploma dus voorlopig is het ijs verboden gebied :yes:

Ook als hij zijn diploma(s) heeft blijft het scary , kinderen onder de 12 vergeten door de schrik van bv. door het ijs heen zakken of in het water vallen in meer dan 80 % van de gevallen , dat ze kunnen zwemmen !

Ik heb de eerste praktijkervaringen van gebruikers van de DX3S mogen aanhoren en de zender ook in mijn handen gehad. In vergelijking met de DX3R is de kwalieteit voelbaar minder. De knopjes zijn "plasticiger" en geven het gevoel sneller af te kunnen breken. Het rubber van het handvat zit een beetje losjes om de greep heen, het randje van het handvat zit wat dicht bij de gas/remhevel (drukt dus "hard" tegen je wijsvinger) en de aan/uitknop kun je ingedrukt krijgen als je de onderkant stoot tegen een randje.

Voordeel van de DX3R ten opzichte van de DX3.0 vind ik, behalve meer modelgeheugens, de mogelijkheid om alle high-tech dingen grafisch te tonen. Dus dingen als stuuruitslag, sub-trim, exponentieel, dynamische zaken, mixen etc. Verder is mijn ervaring dat het aantal onverklaarbare probleempjes met de DX3R vele malen minder is dan bij de DX3.0. Denk hierbij vooral aan spontaan klapperen van servo's.

Ten opzichte van de DX3.0 is de DX3 technisch niet veel anders. Alleen het 3e kanaal gedraagd zich anders. Niet erg belangrijk tenzij je deze gebruikt voor een versnellingsbak (alleen Tamiya 3-Speed) of een andere schakelfunctie (bijv. killswitch).

Echte Managers hebben geen vrij, die werken gewoon... :mrgreen:

ik begrijp dat de r beter is als de s maar dat de s weer wat meer kan als de 3.0 (meer geheugen etc)

Ook ik heb de R en zou niet weten wat de S meer heeft waar ik wat aan zou hebben. De R is gewoon een heel fijne zender (mijn mening)

Het plasic aanvoelen enz merk je toch niet als je driftig in het zand aan het knallen bent zolang het maar heel blijft.

Ook ik heb de R en zou niet weten wat de S meer heeft waar ik wat aan zou hebben. De R is gewoon een heel fijne zender (mijn mening)

Het plasic aanvoelen enz merk je toch niet als je driftig in het zand aan het knallen bent zolang het maar heel blijft.

de R is Beter als de S
maar de S is kan wat meer als de 3.0.

Zo even de stad in , om een vuurwerk pakketje te scoren :D eens kijken wat ze hebben voor rond de € 50.00 ;) dan vind ik het wel meer mooi :)

zo,weer terug uit de schatkamer van rctmodels :cool:

ik kon het niet laten ,en de YAK 54 meegenomen ,lekker zo'n voorgekauwd zelfbouw pakket :p

verder de cessna 152 voor 10 E meegekregen , hier waren ze zelf aan begonnen maar nog niet afgebouwd ,hij is verder wel compleet

en uiteraard wat depron,en een doosje klein spul .

dus voorlopig weer genoeg te doen ;)

wanneer word er weer wat besteld in hong kong ? ,kan wel weer een stapel motortjes/regelaars gebruiken :roll:

ps; net nog een berg vuurwerk gekocht ,ook veel pijlen , deze wil ik woensdag onder de funliner monteren , zodat hij tijdelijk wat getuned is :cool:

dat word dus wat ( filmcamera mee ) :p

IMG_2354.jpg

IMG_2355.jpg

IMG_2357.jpg

Por, epoxy, carbon, depron, wat plastic spul.... jij kan lekker aan de slag!! Maak eens wat moois en plaats daar een verslagje van?!

Zodra er weer uit HK besteld moet worden kan ik ook wel weer wat aanvulling gebruiken :mrgreen:

Zo even de stad in , om een vuurwerk pakketje te scoren :D eens kijken wat ze hebben voor rond de € 50.00 ;) dan vind ik het wel meer mooi :)

tja, let wel op wat je aankruist , ik dacht ook rond de 50 E te zitten , maar de kassa zei 100 en nog wat :eek:

ook wat van die 100 klappers aan de funliner hanger ,aansteken ,opgooien en..........:Fade-color

tja, let wel op wat je aankruist , ik dacht ook rond de 50 E te zitten , maar de kassa zei 100 en nog wat :eek:

ook wat van die 100 klappers aan de funliner hanger ,aansteken ,opgooien en..........:Fade-color

Hieruit kunnen we dus opmaken dat de Funliner van Junkie afgeschreven is ;)

Jou kennende zal het wel weer een mooi schouwspel worden :sniper::rolling::thumbsup:

Kan je eindelijk een echte TwinStar aanschaffen nu die achtige het gaat begeven :)

Laatst bewerkt:
Kan je eindelijk een echte TwinStar aanschaafen nu die achtige het gaat begeven :)

hmmm, ik moet zeggen dat de heer rijkhof erg gecharmeerd was v/d funliner ,hij vond hem prima vliegen ,en lekker veel ruimte binnenin om van alles en nog wat te monteren , dusssss

en nee, de funliner is er weer helemaal klaar voor ,gunter prop's weer gemonteerd ,hij is mooi ingekleurd door floor :yes:

het is toch ergens de bedoeling dat hij heel naar huis terugkeerd :yes:
hooguit wat brand/schroei plekken :rolleyes:

maar knallen gaatie :cool:

Gefeliciteerd Sjoerd !!

Die Sav ziet er goed uit, nu hopen dat je er veel plezier aan zal beleven (lukt met de meeste Savvies wel :mrgreen:)

Alweer terug , wat is het koud zeg buiten ;) :lol: Ik heb het netjes gehouden en kwam op ff € 80.00 uit :p

Ook heb ik meteen 10 mtr. lan snoer meegenomen , zodat ik de laptop op zolder neer kan zetten , als ik aan het prutsen ben :cool:

@ Sjoerd , gefeliciteerd met de aankoop , hier ga je een hoop plezier aan beleven :cool: :D

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Sjoerd ;)

En het is inderdaad best fris buiten,net even een boodschapje gedaan op de fiets :confused: :shock: ;)

Nu nog even stofzuigen en dan heb ik mijn huishoudelijke verplichtingen weer volbracht :D

zelf alles keurig uitgesneden ,en gespoten :nooo: :rolleyes:

nu alleen nog ff in elkaar plakken :mad: ;)

IMG_2360.jpg

En deze broeder maakt zich klaar voor woensdag :lol:

IMG_2361.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back