Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus je had allang een nieuw fototoestel kunnen kopen,nou kom op met die foto's,je maakt me wel erg nieuwsgierig :proost:

Neehee, ik heb vanmiddag iets rollends gekocht, met een 8 poorts .28 motor erop met een trekstarter.En nu dan voorzien van een rotorstart backplate :p

Neehee, ik heb vanmiddag iets rollends gekocht, met een 8 poorts .28 motor erop met een trekstarter.En nu dan voorzien van een rotorstart backplate :p

Gloeiende , gloeiende , en nou ga je foto's maken , wazig of niet , wij willen foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kobus, aan de achterkant van het station kan je prima parkeren en wachten tot hij de trap af komt. Als Nick de trap op komt van het station moet hij naar rechts gaan en doorlopen tot hij de lange trap naar beneden tegen komt. Daar vanaf en jij kan echt meteen daar staan te wachten, geen probleem. Bel me anders maar even als je het niet kan vinden.

:bye:
kobus.jpg

Grrrrr,wat jij af toe toch ................mannetje he Mike :2gunfire::sniper::murder:

@ Kobus

Het is wat Burp zegt,dit is een betere optie want aan de voorkant van het station wachten is op dit moment geen optie ;)

Ps.Neemt Nick zijn maatje Simon ook mee,of komt hij alleen ?

Kobus, aan de achterkant van het station kan je prima parkeren en wachten tot hij de trap af komt. Als Nick de trap op komt van het station moet hij naar rechts gaan en doorlopen tot hij de lange trap naar beneden tegen komt. Daar vanaf en jij kan echt meteen daar staan te wachten, geen probleem. Bel me anders maar even als je het niet kan vinden.

Bedoel je aan "jou" kant ? of is dat nog steeds aan de kant van de provinciale weg ? En je nr. had ik nog ;)

Grrrrr,wat jij af toe toch ................mannetje he Mike :2gunfire::sniper::murder:

@ Kobus

Het is wat Burp zegt,dit is een betere optie want aan de voorkant van het station wachten is op dit moment geen optie ;)

Ps.Neemt Nick zijn maatje Simon ook mee,of komt hij alleen ?

Nou , volgens mij konden de gitaren er niet meer bij :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back