Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen, allemaal. Vandaag nog even verder met de Mite. Eerst even de spullen klaarzetten voor straks. Een paar vliegertjes en niet vergeten om de Baja even op te laden. Als ik wat tijd heb doe ik de carb mod nog even snel.

Werkse voor straks,en niet teveel gebak eten he.Toeter wel even als ik langs rij,het is dat mooie nieuwe pand aan de linkerkant toch.Voordat je de bocht ingaat ;)
Yep, dit hok... ;) Ik zit bij het raampje op de hoek langs de weg aan de kant van het parkeerterrein. 8O :?

pand_avond.jpg

niet te veel lol maken zonder mij he!!!! :puppydogeyes:

have fun heren!:D
Gelukkig zien we de foto's nog en zijn wij degene die de maatschappij draaiende houden vandaag. :thumbsup:

Aha.. Ik zie het al.. Ik ben dus de snotneus van de groep :evil:
Dan val je niet op want de leeftijd van de snotneuzen op HoogTij varieert van 0 tot 80 (of zoiets). ;) Sommige snotneuzen zijn dus wat ouder maar of ze ook echt wijzer zijn. :nooo: :mrgreen:

Dat van die koffie ga ik ook doen. Ik neem overigens wel weer de bekende lekkere koffie mee. Neemt iemand anders bekertjes, suiker en melk mee?

Ik ga naar bed , een beetje slapen , en morgen weer vroeg op , want ik heb een heeeeeleboel in te laden , en ..... ik moet goed uitgerust zijn , want ik heb een p pa pas pasa meerijder ;)

*Gaat toch nog even aan Elles vragen waar zijn thermo ondergoed is* :mrgreen:

nadeel ; het is frisjes :cool:
voordeel ; er staat weinig wind :p

gewoon een jogging broek onder je spijkerbroek aan doen ,muts en handschoentjes aan , dan voelt het zomers aan :x-mas::zon:

Een uurtje of 12;30 ?

rond 15;30 vlug weer terug ,dan wacht er visite op me , kan dus na ht ook niet uren uploaden/forumen /slap ouwehoeren.
zal zeker wel het leukste filmpje plaatsen ,indien mogelijk ;)

nog een beetje laden/lossen en tot straks ,brrrrrr

Sleur, even langskomen voor een bakkie moet mogelijk zijn natuurlijk. Binnen 10 minuten sta je naast ons. Even op tijd voor de groepsfoto :D

Dat van die koffie ga ik ook doen. Ik neem overigens wel weer de bekende lekkere koffie mee. Neemt iemand anders bekertjes, suiker en melk mee?

bekertjes/suiker regel ik wel , vergeet jij niet de vlieg onderdeeltjes? ;)

ps ; jij bent ook lekker a/d de knutsel , ziet er goed uit :cool:

ik ga de funliner in depron na bouwen , 1 maatje kleiner ,met wat grotere rolroeren en richtings roer .
word dan een soort grote mite ;)

bekertjes/suiker regel ik wel , vergeet jij niet de vlieg onderdeeltjes? ;)

ps ; jij bent ook lekker a/d de knutsel , ziet er goed uit :cool:

ik ga de funliner in depron na bouwen , 1 maatje kleiner ,met wat grotere rolroeren en richtings roer .
Dus ik hoef deze keer niets mee te nemen(scheelt een hoop gesjouw ;))

Sleur, even langskomen voor een bakkie moet mogelijk zijn natuurlijk. Binnen 10 minuten sta je naast ons. Even op tijd voor de groepsfoto :D
Ja , sleur , dat kan natuurlijk makkelijk ;) Sjoerd , jij ook ? :rolling:
Ja , sleur , dat kan natuurlijk makkelijk ;) Sjoerd , jij ook ? :rolling:
Been there, done that, got the t-shirt (and jacket)... 8) Dus waarom nog komen? ;)

Nee, ik heb een sproedje tegen 300% plus een deel in keiharde contanten zonder dat de Dienders der Koningin er van weten. Goed voor het budget van 2009 voor de hobby. :D

Jajaja, ik voorzie wat constrcutieve problemen. :? Misschiedit leuk voor op HT.

laat ze toch lekker werken ,wij vermaken ons wel :rolleyes:
Wij ook. :yes: :p

Dus ik hoef deze keer niets mee te nemen(scheelt een hoop gesjouw ;))

neem voor de zekerheid toch maar wat mee ,lepeltjes heb ik niet , suikerklontjes ook niet ,wel gewoon een zak suiker

sleur ; ik weet niet of ik met depron funliner ook 2 motoren kan gebruiken ,of 1 motor in de neus ?

werkse man ,geld moet rollen :Fade-color

Ik heb een treurige mededeling :( Ik kom net bij mijn bus , om alvast wat spullen in te laden , hebben ze mijn zijraam eruit gemept :mad: waarschijnlijk dachten ze wat te vinden :-| dus zoals jullie zullen begrijpen , moet ik de politie bellen en carglas , dus als één van jullie Nick op zou willen vangen !

Hij zei tegen mij dat ie een zwarte muts opheeft en een Harley Davidson jas aanheeft ;)

Goede morgen heren,

zijn we allemaal weer wakker !!

ijsbeer2.jpg

Zo he wat is het wit buiten,en hier in het dorp super mistig :cool:
Geen zonnetje vandaag,dat is dan wel weer jammer.

Werkse Sleur,je hebt gelijk dat je dit " klusje " er nog even bij pakt ;)
Er wordt door sommigen beweerd dat geld stinkt maar ik heb echt geen
hekel aan dat luchtje :rolling:

goede_morgen_koffie-1.jpg

Jezus Martin,jij gaat echt hard met dat bouwen,je lijkt BOB wel ;)

bob.gif

Ik heb een treurige mededeling :( Ik kom net bij mijn bus , om alvast wat spullen in te laden , hebben ze mijn zijraam eruit gemept :mad: waarschijnlijk dachten ze wat te vinden :-| dus zoals jullie zullen begrijpen , moet ik de politie bellen en carglas , dus als één van jullie Nick op zou willen vangen !

Hij zei tegen mij dat ie een zwarte muts opheeft en een Harley Davidson jas aanheeft ;)
Zwaar knt Kobus.Wat een stel hersenloze gasten:hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back