Sleurhutje
Forum veteraan
Ja hoor, ik heb Depron vliegers met 8 motoren gezien en een spanwijdte van meer dan 1,5 meter. :? Of je het dan nog wel een echte parkflyer kunt noemen. :nooo:sleur ; ik weet niet of ik met depron funliner ook 2 motoren kan gebruiken ,of 1 motor in de neus ?

Tsja, lijk mij als bijverschijnsel niet onoverkomenlijk. Ik ken er wel meer die stinkend rijk zijn. :rolling:Werkse Sleur,je hebt gelijk dat je dit " klusje " er nog even bij pakt
Er wordt door sommigen beweerd dat geld stinkt maar ik heb echt geen
hekel aan dat luchtje :rolling:
Sneu volk inderdaad. Als wannabe dief zou je toch beter moeten weten dat je bij een medewerker van de BAM weinig kunt halen. Da's net zoiets als een zwerver overvallen en vragen naar zijn geld. :lol:Ik heb een treurige mededelingIk kom net bij mijn bus , om alvast wat spullen in te laden , hebben ze mijn zijraam eruit gemept
waarschijnlijk dachten ze wat te vinden :-| dus zoals jullie zullen begrijpen , moet ik de politie bellen en carglas , dus als één van jullie Nick op zou willen vangen !
Hij zei tegen mij dat ie een zwarte muts opheeft en een Harley Davidson jas aanheeft![]()