Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf thuis, wij krijgen straks visite :yes: (echt waar Junkie :wink:)

@ Ronald: hier ben je dus, gisteren weer overleefd zie ik :D Was wel weer supergezellig gisteren. Alleen jammer dat ik gisteren de enige HT-member was op de club..... maar daar hadden we het gisteren al over :rolling: ;)

@ Ronald: hier ben je dus, gisteren weer overleefd zie ik :D Was wel weer supergezellig gisteren. Alleen jammer dat ik gisteren de enige HT-member was op de club..... maar daar hadden we het gisteren al over :rolling: ;)
Jajaja, 4 dagen non-stop feesten breekt op een gegeven moment op hè. Ik nader ook langzamerhand de 40. 8O :lol: ;)

@bym wanneer ga je bestellen in hk?
Te laat, gezien de toename in clubpunten is er al besteld. :?

nou dat is lekker zeg ......ik heb aangegeven dat tito en ik ook wilde bestellen .

en hij zei ook dat er volgende week pas besteld zou worden .

Leuke filmpjes weer Junkie :D

Vanmiddag een gigaklapper voor Ronald en Niels,door een storing was het toestel naar eigen zeggen niet meer te controleren waardoor hij
echt kneiterhard de grond in ging :confused:

De schade aan het toestel was zo enorm dat deze als verloren kan worden beschouwd :(

Ik blijf thuis, wij krijgen straks visite :yes: (echt waar Junkie :wink:)

Yep, back to life...., :D was gisteren erug gezelli.... (en te laat....)

nog ff in de garage gekeken, en conclusie hij is inderdaad dood....

Het was inderdaad jammer dat de anderen er gisteren niet waren...

* denkt aan het regeltje "echte mannen..."* :rolleyes:

nog ff in de garage gekeken, en conclusie hij is inderdaad dood....
Da's inderdaad, uh... Something Extra (or Less)... :cry: :( :? Gelukkig hebben we de foto's nog. :oops: ;)

Hahaha, ik zeg niets... meneer?
Yep, dat ga je nu krijgen hè. ;) Zoals de oude ooit zongen...
old.gif

nou dat is lekker zeg ......ik heb aangegeven dat tito en ik ook wilde bestellen .

en hij zei ook dat er volgende week pas besteld zou worden .

En waar zie je staan dat ik zeg dat ik al besteld heb :confused:
Volgens mij heb ik je al verteld dat ik 10 januari pas ga bestellen :music:
(Hint, let op mijn handtekening :p )

Da's inderdaad, uh... Something Extra (or Less)... :cry: :( :? Gelukkig hebben we de foto's nog. :oops: ;)

Yep, dat ga je nu krijgen hè. ;) Zoals de oude ooit zongen...
old.gif

Sja sleur zegt hier toch duidelijk dat er al besteld is .....

excuus aan bym en sleur ga jij ff een ander pesten wil je .

Te laat, gezien de toename in clubpunten is er al besteld. :?

Sja sleur zegt hier toch duidelijk dat er al besteld is .....

excuus aan bym en sleur ga jij ff een ander pesten wil je .
Ik heb toch niet gezegd dat ik met zekerheid wist dat BYM besteld had? :? Er heeft iemand de afgelopen 3 dagen iets ter waarde van zo'n 180 dollar besteld bij Hobby City. Dan kunnen we verder nog kiezen uit Gladoor of Burp. Meer gasten zijn geen lid van Aero Club Heemskerk bij Hobby City. :mrgreen: Burp had eerder al wat besteld dus dat leek me sterk en Gladoor heeft geen tijd om te knutselen dus die zal het ook niet geweest zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb toch niet gezegd dat ik met zekerheid wist dat BYM besteld had? :? Er heeft iemand de afgelopen 3 dagen iets ter waarde van zo'n 180 dollar besteld bij Hobby City. Dan kunnen we verder nog kiezen uit Gladoor of Burp.

Ik ging er eigenlijk ook van uit dat BYM al besteld had na jou bericht.
Conclusie: Burp heeft stiekem besteld :D ;)

@ BYM: u heeft PB

Laatst bewerkt:
Hahaha, ik zeg niets... meneer?

echte mannen zitten braaf bij het vrouwtje thuis ,en plaatsen filmpjes op het ach forum :lol:

had net siggy nog ff op visite ( zeg maar de hele middag )
hij heeft even gewinkeld in mijn eigen rc winkel , daarna gezellig gebabbeld onder het genot van een halve krat pils ;)
was een gezellige boel met z'n vieren .
ik ben bang dat er binnenkort weer een su27 vlieger bij komt :yes:

ronald ; hier ziet hij er nog redelijk uit ?

IMG_0014.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back