Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha die sleurhutje , had jij het laatst niet over het spuiten van vlammen??

thrueflames.jpg

IMG%5D

Groeten

iemand naar de ach straks?
Posted via Mobile Device

:yes:
Posted via met jas aan om in de auto te stappen

iemand naar de ach straks?
Posted via Mobile Device

:yes:
Posted via met jas aan om in de auto te stappen

Volgens mij zie ik dubbel :Fade-color :confused:

Ik kom net thuis uit het werk, ga even driftig mijn schaatsen poetsen en nog eventjes naar de
logo.jpg
hier in Assendelft :p

Betreft 15 januari ...........

Ik meende begrepen te hebben dat het bijna onmogelijik was deze scalpel competitie met succes af te kunnen ronden.
Dit onder andere omdat het huidige aantal leden cq deelnemers geminimaliseerd is geworden tot het droevige aantal van vier.

Klaverjassen, hartenjagen, kwartetten, partnerruil, allemaal activiteiten waarbij dit getal en hoeveelheid aan personen prima geschikt voor is, maar om de scalpel competitie tot een succes te brengen, ik weet niet of dat nog gaat lukken.

Desalwelteplus blijft het bovendien een jammerlijk feit dat we niet met dezelfde club mensen als vorige WBWTTCC samen rijden bij RC-Speedworld te Heemskerk.

Met het oog op de eventuele afwezigheid van Fritsie denk ik dat het een race met drie personen zou gaan worden, waar ik het nut niet echt van in zie ....

Blablablaaaablablaabla, ik ben er niet bij de 15e, ik heb een klus in de avonduren voor zover ik nu op ons rooster kan kijken.
Ook bij mij gaat rekeningen betalen voor op plezier.

bym ; Yep, ik heb vanmiddag ook noren gekocht,om vervolgens morgen tot 14;00u te werken ,en dan snel met het gezin het ijs op :p
morgen wellicht de laatste mooie dag ervoor ,misschien het weekeinde nog...

hopen dat het nog een weekje blijft vriezen ;)

* gaat z'n nest in *

Laatst bewerkt:
Ik heb zo het idee dat binnen zeer afzienbare tijd ook de laatste 4 HT scalpeltjes te koop komen te staan :agrue: :rolling: :oops:

Hoe gaat het met het pootje overen Junkie ;)

pootjeover.jpg

@junkie: We hebben je vaginatie-cd voor je vlotvlo, alleen vragen we ons hier op de ACH af wat je met die vaginatie moet terwijl je altijd gaar op de bank ligt. :? :rolling: :p

@Scalpel Cup Gasten: Als gevolg van het overblijven van twee competitie-rijders hebben die twee erom getost wie de winnaar van aanstaande donderdag is. And the winner is.....
*Sleur gooit een muntje op, Burp zegt KOP, muntje valt en blijkt geen kop te hebben* 8O
*Burp gooit een ander muntje van Sleur met een echte KOP en MUNT kant, muntje valt, rolt over de grond* :celebrate:

Burp is de winnaar!!!!!!! Gefeli kerel. :thumbsup: *geeft Burp een hand*

Bij deze is de Scalpel Cup definitief over bij gebrek aan animo. :evil: :cry:

Verder te melden dat het op de ACH gezelli is. 8)
Posted via Mobile Device

* is weer wakker *

sleur ; de vaginatie = voor zon feestdagen /weekend/ en naar de klant te rijden wellicht :confused:;)

zo jammer he, wou ik net mijn scalpel klaarmaken om lekker te knallen ,word het afgeblazen :hammer::rolleyes:

kwam er net achter waarom de blizzard zo raar afweek en raar reageerde de 1ste maiden .....
was vergeten het inbusboutje in het tonnetje goed vast te zetten ,waardoor mijn rechter rolroer niet werkte :hammer::hammer::hammer::hammer::hammer:

dus zeer spoedig de 2e maiden :cool: heb er weer vertrouwen in :p

ene ,laat mij maar lekker lui zijn ,ik vermaak me wel , bovendien heb ik er recht op ( 40+) :cool:

siggy ; anders is met zijn alle schaatsen op zondag ipv ht 8-O:p

Laatst bewerkt:

Verder te melden dat het op de ACH gezelli is. 8)
Posted via Mobile Device

Volens mij ontbrak het daar al een tijdje aan ......

Burp gefeliciteerd met je welverdiende overwinning op deze bijzondere dinsderdagavond vijftien januari :mrgreen:

Ook ik ben thuis, was weer gezelli op de ACH.

Heeft vandaag flink moeten strijden om de Scalpelwedstrijd van deze week te winnen, dit is een van de betere wedstrijden geweest :rolleyes::rolleyes:

nee idd ...... was lekker thuis , Patriesje is ziek . Die maar een beetje verzorgen :)

Nou, ga maar slapen, de FunJet is onderweg naar Zaandam :banana:. Volgend weekend de maiden maar doen als de ontvangers tijdig binnen zijn.

Ja het cd'tje van de kabouter Flopvo ligt bij mij thuis Junkie. Als je hem wilt hebben moet je hem maar ophalen... anders is de overdracht op HT :D

dat is mooi :worship: ,kom binnenkort wel ff halen .

zo , de kantoor pikken gaan straks lekker uitrusten op kantoor ;)

junkie gaat weer bikkelen en daarna nog ff schaatsen , daarna waarschijnlijk weer ouderwets GAAR :cool:

In de aanbieding:

1x scalpel met reserve onderdelen ,inclusief servo en regelaar lrp,accupacks etc etc etc
1x hyperion lader EOS 0606i
1x transponder
1x alu koffer multiplex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back