Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Das lekker, Zag jullie staan en ik kon er niet komen :nooo:, moest nog een beetje werk afmaken....:mad:

maar bijna alles heel gebleven zag ik.
<neemt volgende keer een verekijker mee

Plan was rond 13.00 uur op het veld, Morgen via het forum ff contact onderhouden mbt het weer.

tja ronald wij hoogtij wildvliegers zijn nog een tikkie actiever dan de brevet houdende vliegers op het veld :cool: ;)

Hahaha, dat klopt, binnenkort nog meer funJets op hoogtij :yes:

Vliegt fantastisch, zonde dat je hem hebt weggedaan...

tja ,ik weet wel dat je gek op me bent :mrgreen:
*gaat vannacht even junkie op A0 formaat plotten voor op de slaapkamer* 8O :p

Ik mag je niet zo, maar je had wel weer okidoki muziekioki in je oVlVo (:?), dat dan weer wel. :thumbsup: ;)

Hahaha, dat klopt, binnenkort nog meer funJets op hoogtij :yes:

Vliegt fantastisch, zonde dat je hem hebt weggedaan...
Als je iets weg doet, dan is dat altijd wel enigszins zonde. Maar een mens moet verder hè. Ik zie mezelf nog niet aan een Funjet maar de grote 64cm Nemesis is ook een rappe jongen dus kan ik vast wel meekomen. :yes:

Jemienee,wat was het koud op de poolvlakte mannen .
Maar zelfs de koude wind kon ons niet weerhouden om toch weer met z'n allen lekker te gaan vliegen.
Dit noem ik nou echte bikkels,gewoon vliegen met een gevoelstemperatuur waarvoor zelfs ijsberen een beschutte schuilplek gaan zoeken :thumbsup:

*Realiseert zich dat de HongKong verzending sneller binnen is dan verwacht*

*Neemt een reuze pakket in ontvangst en doet de deur weer dicht na de khoerier uitgezwaait te hebben :bye: *

Ziet er als vanouds gezellig uit mannen, goed bezig!

Hoe laat worden we op het veld verwacht morgen ?

Heeeeee,das mooi Mike dat zijn goede berichten ;)

@Siggy:
is 10.00 uur morgen een acceptabele tijd om in de auto te stappen?

@ de rest van de crew: Het was weer beregezellig!
Mooie vliegakties gezien met van de Funjet, EZ*'s en Twinstar en Twin Star-achtige en F117 en nog een mini F115 Tom Cat of iets dergelijks. ;)
Respect voor de maiden van Burp's Funjet...Retesnelle kist en stalen zenuwen van Burp! :thumbsup:

10.00 uur is ok Bartelomeus :D

(gaat in Bussum stiekem kijken voor een funjet )

oja en phil sorry van je staartvleugel ,was gelukkig een mooie breuk ;)
en leuke avatar heb je ,waar haal je zo'n apart plaatje vandaan :confused:

burp ; felici met je geslaagde maiden ,is toch wel leuk voor erbij , mocht de koop door gaan ,ga ik je een poepie laten ruiken met de 4cel lipo's 8-O:p;)

*gaat weer lipo's laden voor evt morgen *

Tsja,een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje Junkie ;)

Als jij lekker met de 4S gaat stunten dan neem ik na de maiden de twee accu's wel over. Jou kennende vlieg jet het ding meteen nose down de grond in :)

De LiPo's kunnen dan mooi over naar degene die wel kunnen vliegen

Top filmpjes :thumbsup:

Dit antwoord was te verwachten he :rolling:

Tis weer druk op het draadje mannen:

FireShotcapture21-Rijders_VliegersO.jpg

Laatst bewerkt:
Vreemd dat hij mij niet in het lijstje laat zien marcel, zit toch echt gewoon in het draadje. Staat standaard open...

Misschien als je te lang in een ander draadje leest dat hij je dan uit de lijst gooit...

Weet iemand trouwens wat het is als je een plusje achter de naam van een gebruiker ziet staan??

Volgens mij is dat iets met vrienden :confused:

Jamaar ik heb helemaal geen vrienden, slechts vage kennissen :rolling:

Ik ben bijna halverwege op de zolder, misschien dat ik strax nog even ga kijken of de bestelling compleet geleverd is, en ieder's funbag gevuld kan worden, en even uitrekenen wat een ieder moet betalen ofcourse :)

winkelwagen.gif

Oei... Knap weertje wordt er voor morgen verwacht. 8O Mazzel dat we vandaag gevlogen hebben en Ronald (op veilige afstand) gekeken heeft. Kunnen we morgen mooi in het clubhuis ons brevetje ophalen. Gelukkig hebben we de foto's en filmpjes nog. :rolling:

ng2878.png

Net de flightpower van de lader gehaald, ging maar 915 in. Dat betekent dat ik meer dan twee keer zo lang kan vliegen met de funjet met deze temperaturen :banana:

Morgen gewoon vliegen, even tussen de buien door moet kunnen. 13:00u zijn we er gewoon :yes:

Let maar op, het valt morgen allemaal reuze mee met het weer. Voor vandaag was er ook een hoop neerslag verwacht... het enige wat ik gezien had waren vlokken epp van een funjet :rolling:

Jamaar ik heb helemaal geen vrienden, slechts vage kennissen :rolling:

Ik ben bijna halverwege op de zolder, misschien dat ik strax nog even ga kijken of de bestelling compleet geleverd is, en ieder's funbag gevuld kan worden, en even uitrekenen wat een ieder moet betalen ofcourse :)

winkelwagen.gif

Zal wel een beste doos zijn Mike :proost:

Morgenochtend eerst even met Bart naar 2 brothers,misschien dat wij hierna wel even doorrijden naar het veld :confused:

( Bart ? )

Komt goed...;)
(Moet die bus (=inhoud 14 m3) van mij mee om die doos in over te laden?) 8O :rolling:

Nuh valt wel mee hoor Bart, is een vrij compact volgeladen doosje wat ik heb binnen gekregen :), ze hebben het slim verpakt.

Zondag ga ik de bestellingen uitzoeken mensen, dus wie zondag in de zaal van Wormer komt om te vliegen/kijken mag dan komen om af te rekenen en de bestelling in ontvangst te mogen nemen :yes:

Zo, alle accuutjes weer vol in hun bewaardoosje. ;) Laat dat piepschuimexamen maar komen. :lol: :yes: :?

mijn vliegers liggen nog steeds in de folflo

lipo's liggen geladen in een warm huis :p

om vervolgens de rest v/h weekend vol te blijven vanwege..... :onweer:

bekend stukje scherm afbeelding heb je daar ;)

bym ; mocht examen vliegen niet door gaan ,haal ik s'middags wel ff de parts op , kan ik lekker knutselen en de depron cessna afbouwen :!::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back