Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij had jij ook nog gefilmd gisteren? :D

ik heb er al een paar geplaatst , maar de meeste zijn saai,omdat de funjet net als de su27 erg klein zijn ,en hij lastig scherp stelt .
soms zie je iets voorbij schieten en that's it :eek:

* zo haal je een brevet ,en even later bij het thuisfront bespreek je wanneer we de scheiding papieren gaan invullen :???:*

:help: mijn man heeft een hobby :hammer:

Dat je op deze manier je brevet kunt halen.... :? Prachtig 3D vliegwerk/gecontroleerd crashen en toch heel blijven. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
zo ,toch weer wat lopen bestellen bij rct 8O
wat klein spul en een 35mhz ontvangertje
op dit forum nog een klein futaba 2,4 ontvangertje gescoord met mini stekkertjes

de depron cessna is bijna af , maar ik vraag me af hoe ik de besturing regel .
hij heeft geen rolroeren ,dus zal ik dan gas en richting roer op links doen en hoogte op rechts ?
zo kan ik wel goed oefenen op richting roer,aangezien die als je rolroeren hebt ook op links zitten .

makkelijker is natuurlijk alle roeren op rechts

vraagje ; heeft iemand nog een berg klitteband ? ,ik ben er doorheen :)

vntm

oja , ik heb een brevet :banana: en ben mijn vrouw bijna kwijt 8O

zo ,toch weer wat lopen bestellen bij rct 8O
wat klein spul en een 35mhz ontvangertje
op dit forum nog een klein futaba 2,4 ontvangertje gescoord met mini stekkertjes

de depron cessna is bijna af , maar ik vraag me af hoe ik de besturing regel .
hij heeft geen rolroeren ,dus zal ik dan gas en richting roer op links doen en hoogte op rechts ?
zo kan ik wel goed oefenen op richting roer,aangezien die als je rolroeren hebt ook op links zitten .

makkelijker is natuurlijk alle roeren op rechts

vraagje ; heeft iemand nog een berg klitteband ? ,ik ben er doorheen :)

vntm

oja , ik heb een brevet :banana: en ben mijn vrouw bijna kwijt 8O

Het lijkt mij dat je de besturing zo indeelt zodat je er zelf lekker mee vliegt.

Het lijkt mij dat je de besturing zo indeelt zodat je er zelf lekker mee vliegt.

dat zou zijn hoogte /richting op rechts .

maar aangezien de meeste vliegers ook rolroeren hebben doe je die op rechts en richting op links.

dus daarom word de cessna ook een oefenkistje met richting op links ,als je daar aan gewend bent word het vliegen met bijvoorbeeld de yak54 of nexus weer beter zodat je daarna makkelijker kunt combineren en meer trukjes kunt oefenen ;)

dat zou zijn hoogte /richting op rechts .

maar aangezien de meeste vliegers ook rolroeren hebben doe je die op rechts en richting op links.

dus daarom word de cessna ook een oefenkistje met richting op links ,als je daar aan gewend bent word het vliegen met bijvoorbeeld de yak54 of nexus weer beter zodat je daarna makkelijker kunt combineren en meer trukjes kunt oefenen ;)

Wel slim idd :yes:

Gaat niet goed werken. :nooo: Want zo'n Cessna zal net zo merkwaardig roeren als bijvoorbeeld de EZ. Als je met je richtingsroer wilt oefenen, gebruik dan de Silent Mite. Daarmee leer je wat het effect is van het richtingsroer zonder de rest noemenswaardig te beïnvloeden.

*mompelt iets over de poepeigenwijsheid van junkie* ;)

Relax Junkie, even wat aandacht voor thuis zou ik zeggen. Is ook belangrijk hoor.

Anders je vrouwtje een keer meenemen als andere ook de vrouwtjes meenemen. Dan kunnen ze tegen elkaar een beetje klagen maar zien ze in dat wij dan veel lol hebben en vinden ze het automatisch ook wel weer goed. Beetje spychologisch in die vrouwen breintjes vogelen :)

Ik stel voor om op korte termijn even samen een borrel te drinken en eventueel met de vrouwtjes, dan komt alles weer goed :yes:

*gaat nu slapen, het is alweer 04:00u*

vntm

* zo haal je een brevet ,en even later bij het thuisfront bespreek je wanneer we de scheiding papieren gaan invullen :???:*
:help: mijn man heeft een hobby :hammer:

Hmmm...dat zijn slechte berichten Junkie. :( :oops: :nosmile: :roll:
Misschien wordt het tijd om op heel korte termijn Burps voorstel ten uitvoer te brengen...
Is het een idee om aankomend weekend (of zelfs vanavond nog?) met zijn allen met de dames en de kids erbij te gaan bowlen en daarna steengrillen/gourmetten? :celebrate:

Gaat niet goed werken. :nooo: Want zo'n Cessna zal net zo merkwaardig roeren als bijvoorbeeld de EZ. Als je met je richtingsroer wilt oefenen, gebruik dan de Silent Mite. Daarmee leer je wat het effect is van het richtingsroer zonder de rest noemenswaardig te beïnvloeden.

*mompelt iets over de poepeigenwijsheid van junkie* ;)

Mijn gedachte over de roer bediening lijkt me juist goed , misschien dat onze instructeur ronald het ook toejuicht ?

de ez is zelfs makkelijker ,door de vleugel tips komt hij vanzelf weer in rechte positie .

ik kan de cessna natuurlijk ook van rolroeren voorzien ,dit kan altijd nog .

ik eigenwijs ? :yes: ,daarom ben ik ook eigenlijk een persoon dat alleen moet werken en wonen :yes:

*gaat zijn best doen met het vrouwtje ,en gaat vanavond romantisch wokken *

ps; haar grootste ergernis is ook meer het geforum ,en overal vliegers op zolder , en niet het erop uit trekken om te vliegen .
al moet je wel bedenken ,dat als je 3 of 4 uur naar ht gaat ,het feitelijk de hele dag neemt :( dwz voorbereiding,voorpret , op ht zijn ,en de napret , en de spulletjes weer schoonmaken opbergen = 8 uur bezig :-):turn-l:

al met al neemt de hobby gewoon veel tijd , maar dat is jullie ook wel bekend ;)
Ik kan haar geen ongelijk geven ,ik ben gewoon een botte boer die doet wat hij wilt ,en het zal allemaal wel , maar zo werkt het natuurlijk niet :(

maar ik ga er weer aan werken ,athans proberen :roll:

<knip> maar ik ga er weer aan werken ,athans proberen :roll:

Het meest belangrijke is,dat je de tijd die hebt samen op een goede manier met elkaar verdeelt.

Als je vrouw weg is om te werken,kun jij (als eerst goed voor je dochtertje hebt gezorgd) doen wat je wil.
En proberen regelmaat aan te brengen in hoe je de vrije tijd die je hebt,gaat besteden.

Dan weet je vrouw ook waar ze aan toe is en wordt het over het algemeen al een stuk beter geaccepteerd.

Sleurhutje heeft het er ook al eens over gehad:"timemanagement"

Burp weet ook hoe dat moet,want dat is ook een manager in het beroepsleven.;)

quality time Neem maar eens de moeite om deze grappige colomn door te lezen.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back