Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Snowman , is dit iets voor jou ?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Je staat op doel,dus moet goedkomen en niet teveelEerst maar eens kijken hoe ik zaterdag uit het voetbal toernooi vandaan kom![]()
ps ; weet iemand wanneer er weer indoor gevlogen kan worden ?
en wanneer zijn de raggers weer a/d beurt ?
phil ;
als je niet aan de nexus toe komt snap ik dat wel
maar neem anders mijn servo's/regelaar/motor ff mee ,ik koop wel zo'n voorgekauwd nexus ding , is hij gelijk mooi in kleur
![]()
dit lijkt me ook wel wat
![]()
24jan17.00tot19.00raggers![]()
oeps , dat word dan gelijk uit mijn werk door naar wormer :turn-l:
ps ; geld moet rollen ..
huh, Heb je een bijbaan??, die puntmuts is toch al het land uit? :rolling:
Zeg maar welke kleurtjes, ik had er aardig wat teveel besteld om aan het minimum aantal te komen. :? Ik heb rood, groen, geel, blauw, wit en disco (knippert in allerlei woeste kleuren tempo's). Allemaal 30 cent per stuk met uitzondering van de disco LED die 45 cent gaat kosten. Dat is inclusief een weerstandje voor 6-8V (2S LiPo) en een stuk krimpkous.volgende keer maar wat ledverlichting bestellen ,had het ff gemist :
Zeg maar welke kleurtjes, ik had er aardig wat teveel besteld om aan het minimum aantal te komen. :? Ik heb rood, groen, geel, blauw, wit en disco (knippert in allerlei woeste kleuren tempo's). Allemaal 30 cent per stuk met uitzondering van de disco LED die 45 cent gaat kosten. Dat is inclusief een weerstandje voor 6-8V (2S LiPo) en een stuk krimpkous.
*heeft het plakwerk van de Fuckjet klaar* 8)
*denkt na over wat verlichting op de Fuckjet* :?
Dit weekend zijn de raggers. Ik weet niet hoe groot die groep is. Straks natuurlijk ook de sporthal in Beverwijk en Bergen aan Zee erbij dus dan is er keuze genoeg qua ruimte en planning.Is er dit weekend weer vliegen dan?
Wie vliegt nu in welke groep?
Schiet lekker op sleur, zeker met al die dubbelposts
Als je straks nog zo'n accu kwijt wil dan weet je me te vinden![]()