Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
PS3
Philliams: AFPD werkt nu helemaal, ik heb via Gladoor een USB-RX box en de 6 kanalen van de ontvanger zitten nu via de USB-interface. Ik vlieg dus met de zender/ontvanger met een draadloze verbinding. :thumbsup:

Wauw, da's gaaf :yes:
In het help-menu staat dat er ook een multiplayermode is in AFPD maar dat kon ik verder niet vinden :mad: Jij misschien wel?

Wauw, da's gaaf :yes:
In het help-menu staat dat er ook een multiplayermode is in AFPD maar dat kon ik verder niet vinden :mad: Jij misschien wel?
Ja, heb ik op lopen zoeken. Maar AFPD is niet internet multiplayer, alleen twee spelers op dezelfde computer (dus twee interfaces op één PC).

Two Player Splitscreen
Tired of flying all by yourself ? Invite your friend and fly with him on the same computer either with a joystick or a second interface cable. Using a unique split screen mode you can practice glider towing or compete in different contests.

*gaat naar Wormer*

ja is goed dan wacht ik het even af ik hoor van je als je het weet zou je me dan een pb willen sturen

Greetz :p:D:):lying::razz::zon:

sleur weet dat soort dingen altijd!!!
verder als je nog even wacht... ik wacht al bijna 3 weken op een order van hun. ik heb net gemaild even kijken of het wel een goede hut is!

ja is goed dan wacht ik het even af ik hoor van je als je het weet zou je me dan een pb willen sturen

Greetz :p:D:):lying::razz::zon:

Slager , er staan twee prijzen , ik weet niet welke je aan kan houden , maar zelfs bij de goedkoopste komt er nog verz. kosten en kom je denk ik nog steeds duurder uit als bij die jongen van MP. ;)

Morgen evt nog liefhebbers voor HT,bij enigzins knap weer.

Nee , word niks , dat weet ik nu al :) straks verjaardag bij mijn kameraad , en daar gaat het altijd dusdanig hard met de :proost: dat ik morgen voor een groot deel van de dag er ongeveer zo :morning: uit zal zien ;)

Tja , je word ouder papa , geef het maar toe :rolleyes: :D

Nee , word niks , dat weet ik nu al :) straks verjaardag bij mijn kameraad , en daar gaat het altijd dusdanig hard met de :proost: dat ik morgen voor een groot deel van de dag er ongeveer zo :morning: uit zal zien ;)

Tja , je word ouder papa , geef het maar toe :rolleyes: :D
Gedraag jezelf dan eens ;)

Nou, de Disc'en zijn bijna af. Meteen maar even creatief geweest (is voor mij heel wat) Mijn mooiste creatie tot nu toe heb ik los gelaten op de disc voor Junkie :)

Een klein (t)(l)ipje :rolling:
Foto-PSDPDZGZ-G.jpg

Gewoon met stift, geen airbrush, daar ben ik niet crea genoeg voor. De mijn zal wel weer gewoontjes worden, ik kan nu weinig meer bedenken om erop te kliederen ;)

Was gezellig bij de raggers. Even een berg LEDs verkocht en staan genieten van alle capriolen. Junkie netjes gevlogen met de Mite, na wat aandringen zelfs loopings en een roll. :thumbsup: Ook nog wat gefilmpt en daarna nog een pintje. Met Arjan nog wat gebabbeld over hoe en wat met de hal dus wie wil weten van de historie en wat er gezegd is t.a.v. de hal in Wormer... ;)

*gaat wat simmen bij gebrek aan knutselzin* :morning:

Posted via Mobile Device

was leuk in wormer , klein groepje ,dus veeeel vliegen :p
En mijn tijd is ook die gelijk van 2 0f 3 anderen ,en andersom ;)

lipo's genoeg , dus laden ter plekke is overbodig geworden ;)

leuk met de cessna gevlogen , vliegt heel gemoedelijk , net als de ez .
dus voor mensen die met indoor vliegen willen beginnen is dat een aanrader
,en met 3cel lipo echt een erg snel vliegertje :lol:

verder lekker geragd met de mite ,die is oersterk ,en alles wat tegen je aanvliegt is afgeschreven ,terwijl de mite gewoon doorvliegt .:cool:

helaas zat mijn kristal v/d yak niet in de ontvanger :o, dus daar heb ik niet mee gevlogen

sleur heeft geloof ik alleen mijn slechte momenten gefilmd , zo jammer he :(;)

burp ; ik ben erg blij met de disc , maar je tekenkunsten zijn wat minder :lol:, gelukkig heb ik van sleur genoeg stickers gehad :p

burp ; ik ben erg blij met de disc , maar je tekenkunsten zijn wat minder :lol:, gelukkig heb ik van sleur genoeg stickers gehad :p

Zo jammer he, doe je je best, steekt er veel uren in en het wordt ter plekke afgekraakt. En dat terwijl het mijn beste creatie aller tijden is :( :rolling: :rolling:

ACH, je weet wel als je er mee vliegt van wie hij komt :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back