BYM
Forum veteraan
Uit het werk vandaan naar huis gesneld, naar zolder toe en de Leipovlieger gepakt.
De EZ* in de auto gemikt, en zelf er gauw achteraan op weg naar de ACH.
Daar aangekomen geconstateerd dat ze begonnen zijn met bestraten van het "fietspad" (goeie Phil
), dus midden op het pad parkeren is de enige oplossing, niet echt handig dus, maar goed ik was de enige.
Heerlijk de eerste accu leeggevlogen, stijf van de zenuwen weer, hoe dat toch komt iedere eerste keer, geen flauw idee
Anyway, paar keer landen geoefend op het veld, ging allemaal wel lekker, en steeds prettiger, dus de vlieger geland toen de accu leeg bleek, en gauw voorzien van een verse accu.
Ook hier weer spelen met stijgen, dalen, inverted, rollen, etc etc, en tot slot verwisselen van de accu.
Accu 3 weer verder met spelen, en ineens werd ik overmoedig

Al gauw maakte ik stomme foutjes, en uiteindelijk heb ik een landing ingezet.
Voor de raddraaiers en galbakken onder ons, nee, ik heb geen depron gesloopt
, de gemakkelijke vlieger is heelhuids weer mee teruggegaan de zolder op.

De EZ* in de auto gemikt, en zelf er gauw achteraan op weg naar de ACH.
Daar aangekomen geconstateerd dat ze begonnen zijn met bestraten van het "fietspad" (goeie Phil

Heerlijk de eerste accu leeggevlogen, stijf van de zenuwen weer, hoe dat toch komt iedere eerste keer, geen flauw idee

Anyway, paar keer landen geoefend op het veld, ging allemaal wel lekker, en steeds prettiger, dus de vlieger geland toen de accu leeg bleek, en gauw voorzien van een verse accu.
Ook hier weer spelen met stijgen, dalen, inverted, rollen, etc etc, en tot slot verwisselen van de accu.
Accu 3 weer verder met spelen, en ineens werd ik overmoedig

Al gauw maakte ik stomme foutjes, en uiteindelijk heb ik een landing ingezet.
Voor de raddraaiers en galbakken onder ons, nee, ik heb geen depron gesloopt