Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is bijna klaar met aanwezig zijn ....

Morgen een inventarisatie doen van BL25P's, hoeveel we er hebben, en wat er op draait.
(Servers, nough said)

Daarna lang weekeindje :)

Daarna lang weekeindje :)

ben ik ook helemaal aan toe :p

behalve , vrij/zat/zon/ma ,omdat ik thuis nog midden in een schildersklus zit :hammer:

maar vrijdag middag ff lekker vliegen op ht2
zaterdag heb ik ook het rijk alleen, dus tussendoor even vliegen waar het gezellig word ;)

was een heerlijk rustig forum dagje :thumbsup:

Misschien ruilen met een Baja en een beetje bijleggen :mrgreen:
Zie je jezelf al rijden op zo'n ding dan? Grote kleuter... :mrgreen: ;)

Nee, ik hou het dan wel bij het bekende bierkratje: Eerst leegzuipen en dan nog even rondscheuren. :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mij lijkt het ook ideaal zeg ........
Je rijdt jezelf naar je plekje toe, stapt af, klapt je stuur op, haalt je zender tevoorschijn en gaat lekker raggen.
Kan duidelijk ook een groter stootje hebben, classic win-win situatie toch :p

Alhoewel ik dan dit toch een leukere variant vindt, als we dan toch gaan patsen met vermogen .......

Geen (110c) eencilinder meer, maar 2.0 4cilinder boxermotor met turbo .....

Geen (110c) eencilinder meer, maar 2.0 4cilinder boxermotor met turbo .....
Tsja... Dan vind ik een Smart met Hayabusa motorblokje leuker. :yes:

En mijn favoriet, door de voorliefde voor Engelse auto's en zeker ook Mini's: De Mini met Honda VTEC motor. 8O (gewoon via een dealer te tunen, hier ging mijn race-mini ook altijd heen)

*plakt noodgedwongen aan de Epilepsia verder want Bart gaat de Flexus vrijdag ontmaagden* :lol:

De Epilepsia wordt geen lichtgewicht ULV maar zal zo rond de 145 gram eindigen. Er zitten 3 HXT500's in, te lange kabeltjes, teveel carbon en geplakt met POR. Maar dat is geen ramp, dit is slechts het prototype, kijken of het beter vliegt dan de Nexus (zonder de piloot te vervangen zal er weinigverschil zijn denk ik). ;) Maar vanavond vliegklaar, morgen bij daglicht balanceren van de accu en een spuitje verf om verschil tussen onder en boven te hebben. Vrijdagavond vliegen met dat geval.

Ik was nog even langs het veld geweest vanmiddag en heb een paar van die gatenkeien eruit gereden. :oops: Als ze straks tussen die banden asfalt knutselen, kunnen ze ook wel een kruis op het veld asfalteren. 8O 8)

Posted via Mobile Device

En mijn favoriet, door de voorliefde voor Engelse auto's en zeker ook Mini's: De Mini met Honda VTEC motor. 8O (gewoon via een dealer te tunen, hier ging mijn race-mini ook altijd heen)

Die tweede is gaaf zeg, gast kan wel sturen, haalt zelfs tweewielers in, weet natuurlijk niet hoe hard het allemaal ging, maar ja :)

Zojuist satstok/Jasper op visite gehad, heeft mijn heli meegenomen, en zijn Something Extra ervoor in de ruil achtergelaten. Ik heb zo het vermoeden dat ik daar een boel lol aan ga beleven :yes:

@Jasper, jij veel fun met de HeloCopter man :yes:

Eerst de Hummel in orde maken, zit me al een hele tijd te verlekkeren om daar mee te gaan vliegen.
Motor zal eerdaags wel binnen komen :yes:

vraagje ;

weet iemand of de 2tm swallow acdc een goede lipo lader is ?
verder de futaba 4 ex zender , deze is het zelfde als die van mij maar dan 35 mhz .

kan deze 2 items kopen , alles is bijna niet gebruikt .

wat zal ik daar voor geven ?

als je het nu nieuw koopt betaalje zo'n 280 e voor de zender en lader .

ps ; idd gaaf filmpje van die mini !!

Die tweede is gaaf zeg, gast kan wel sturen, haalt zelfs tweewielers in, weet natuurlijk niet hoe hard het allemaal ging, maar ja :)
200+km/u met een Mini is te doen mits: Chassis doorgelast, subframe van motor en ophanging aan motorschot ernstig verstevigd, rondom dikke geventileerde schijfremmen, turbootje, bij voorkeur een 6-bak, 1300i blokje opgeboord tot 1480cc, kop geflowd etc. Dan red je het zelfs met een "klassieke" Mini. Met een Mini met Honda VTEC 1600i, zoals geleverd in de Honda CRX 8O, en dan flink gekieteld red je dik over de 250km/u. Ben van Leeuwen knijpt ze op 200 à 220km/u uit veiligheidsoverweging voor de gebruiker. 8) :thumbsup:

Voorheen stonden op die gast zijn website ook rondetijden. Hij deed een rondje onder de 9 minuten als het circuit leeg was. Dan moet je best doorgassen.

Zo'n soort Mini jeukt nog steeds heel erg bij mij. :yes: Soort van grote modelbouw als je weet hoe een Mini in elkaar steekt. :x-mas:

Het was wel ontzettend leuk om rally's te doen (overigens zelf maar twee keer op stratencircuits gereden en de rest allemaal op circuits). Zo klinkt een Mini met dikke turbo en 6-bak (lijkt niet hard te gaan, gaat ook maar zo'n 80 à 100 per uur maar in een Mini is 30 in de stad al schrikbarend snel :lol:):

r_51hyn1xaA[/media] haarspeldbochtje, ging altijd prima met zo'n skeltertje

vraagje ;

weet iemand of de 2tm swallow acdc een goede lipo lader is ?
verder de futaba 4 ex zender , deze is het zelfde als die van mij maar dan 35 mhz .

kan deze 2 items kopen , alles is bijna niet gebruikt .

wat zal ik daar voor geven ?
Drie tientjes. :lol: :p :D

moggel.......
koffie2.jpg

ook gesmoggelt ;)

morgen prima weertje om te fladderen :p

vandaag ziet er ook goed uit , misschien straks nog ff fladderen ..

eerst maar weer doen waar we voor bedoeld zijn , gewoon werken :(

Accu's mee = CHECK!
Zender mee= CHECK!
EZstar mee= CHECK!

Ik moet zometeen een storing rijden, maar kan vast wel ergens even een kwartiertje pauze houden onderweg :yes:

Accu's mee = CHECK!
Zender mee= CHECK!
EZstar mee= CHECK!
In plaats van de EZ dan een MM/Mite/Holiday/Disc (grote auto hè ;)) maar geen tijd om een uurtje er tussenuit te knijpen. :cry: Maar morgenmiddag lekker wel. :yes: :thumbsup:

*haalt vanavond alvast een fles zonnebrand* :zon:

Hier ook geen tijd om er tussenuit te knijpen.... en morgen ook niet :-(
Als enigste drukkerij in de zaanstreek (als ik zo de verhalen mag geloven) hebben wij het f**king druk :D :thumbsup:
Voor mij is het pas weer het weekend vliegen, maar eerst vanavond nog naar de club :celebrate:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back